Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Håper den faller litt til. Billige aksjer :money_mouth_face:

Med globalt utvikling (ned), endring av belåningsgrader (ned), tvangsalg (opp) og forsinkelsen av PCIB UK og 4-5 måneder før avtale er på plass kan du få rett @Traabakk :thinking:

Kursen er ned 60% i 2020. Kan få rett?? Har fått rett. Det har ALLEREDE VÆRT TIDENES KRAKK. Kravstor da og håpe på mer. Nå er det dags for rekyl på et eller annet tidspunkt. Allerede ned 52 kroner fra der PCIB var for noen uker siden.

FORTSATT SÅ OPPRETTHOLDER PCIB TIDSLØP FOR INTERIM MED IVERKSATTE TILTAK. forsinkelse er dermed en sannhet med modifikasjoner. Det vil pasienter som vil kunne opplevd doblet levetid fra 11-12 til 23 mnd ved cohort valgt i RELEASE være lykkelig for i så måte.

3 Likes

Det er kun en site i UK, altså 1 pasient i minus på et år pga denne forsinkelsen. Ikke store krisen det. Forsinkelsen gjelder flere siter, blant annet i US. Totalt ca. 10 siter som er noe forsinket. Dette tas inn igjen ved å legge til flere siter og starte opp i Asia.
De er per nu i forhandlinger med flere siter i Asia, så det går ikke lang tid før de er i gang der.

5 Likes

Trodde vi aldri skulle tilbake til 20-tallet, nå har det skjedd . Egentlig bare fint fordi nå har jeg kjøpt flere aksjer på 30-tallet. Det er maks 3 mnd igjen til vi hører NEWS! så for meg betyr det lite om kursen står i 30 eller 70. Jeg selger ingenting til det blir ordentlig kurser 1000++++ :smiley:

Bare å holde på aksjene og nyte vinterværet folkens :ok_hand: :laughing:

8 Likes

Det triste her at samme hvor jævla bra det fundamentale er, å det er det! Verdt kurs 150 per dags dato mener jeg. Så holder hele jævla dritten på å krakke!

2 Likes

Har selv tatt opp lån fra far for å fylle på. Blir fort 2-3k nye aksjer. Har aldri sett større mulighet til å fordoble en investering enn nå. Hvis prissetting av markedet skulle være korrekt(det er det absolutt ikke etter min mening) før Corona er 60-tallet en selvfølge når alt dette hysteriet skulle roe seg. Heldigvis har vi en aksje som har lav cashburn og penger utover i god tid fremover

6 Likes

En annen ting som blir spennende å se er hvem som selger og hvem som kjøper?
Det har blitt omsatt en del aksjer … IKKE MINE DA :joy:

1 Like

Hvis mange land skal igjennom det samme Kina har maattet taale, kan det ta en stund.

Og man vet ennaa ikke hvordan foelgende av Corona viruset vil paavirke finansmarkedene. Saa jeg er langt fra sikker paa at boersene med PCIB har bunnet ut enda.

Men uansett er det en god kjoepsmulighet i disse dager. Og faa kjoept PCIB paa dagens kurs naar vi venter avtaler paa alle tre forretningsomraadene, hvor minst en er ganske bankers, er helt utrolig.

4 Likes

Corona = Overreaksjon

2 Likes

Det hadde vaert og haape, men hvis land etter land maa stenge grenser, setter byer og landomraader i karantene, stenge fabrikker osv. slik kineserne har maattet gjort, kan det tilsammen faktisk utloese en ny finanskrise.

For hvis ikke verdens rekordgjeld kan betjenes, samtidig som vi vet det er mange svake banker, vel…da vil boerser og PCIB kursen faa lide mer enn hva vi har sett saa langt. Dette blir en test paa hvor sterkt/svakt systemet er.

Uansett, jeg selger ikke en PCIB aksje, kjoeper heller mer hvis kursen krakker.

1 Like

Myndigheter og sentralbanker sitter ikke stille om markedsuro fortsetter. Da vil det bli kjørt inn likviditet og andre finans stimuli!

PCIB er helse og har blant annet vaksine teknologi som umulig kan ha blitt mindre interessant for stakeholders! Et paradoks med PCIB krakket i utgangspunktet. Sammen med doblet levetid og samtaler om mulig kommersielle avtaler.

Jeg blir langt fra overrasket om PCIB plutselig ender solid i pluss før helgen er her. Tippingen gikk inn.

God helg! VAKSINE TEKNOLOGI!

1 Like

10 sites forsinket i q3 og 8 sites i q4. Får man opp Asia sites i 2020 (evnt flere i EU) og innrulleringen går som estimert per sites, blir det interimavlesning i q2 2022 som guidet. Avviker dette kan det bli tidligere eller senere jf PW.

2 Likes

Har tenkt MYE på dette de siste tiden. “Tid er penger” podcasten med Peter Warren har fått mine øyner opp om risikoen for gearing (belåning) og bør tas på alvor.

Klar fordelen, slik jeg ser det, at PCIB har finanser til godt over 2022. Dvs at ved dagens strategi, fokus og utvikling så har de penger langt frem i tid. Økte kostnader (burn-rate) vil i så fall være selvforskyldt i den forstand at de ønsker å ØKE utviklingen. PCIB hovedutgift er til GGK studiet, alt annet er BONUS utgifter uten “tvang”.

At belåningsgraden til PCIB skal gå ned vil jeg derfor anse som svært usannsynlig. Begrunner det med at selskapet har kontroll på finansene sine i uoverskuelig fremtid. Emisjon vil i så fall ikke være tvangspreget men utviklings preget (i motsetning til f.eks Nano).

Har prøvd å sjekke reglene til Nordnet angående premissene (objektive regler) for fastsettelse av belåningsgrad, uten å finne det på nettet. Har sent spørsmål om dette pr e-post uten å få svar!! :triumph:

PS: Skrur bankene ned belåningsgraden uhensmessig mye, så skaper dette misstillit til kundene. Tviler sterkt på at de ønsker å gjøre dette når det blåser storm fra alle kanter. Da må man bare forholde seg til de belåningsgradene (spillereglene) som har blitt satt på forhånd.

1 Like

You must be joking, hva kaller du en nedgang fra 80 til 30 -35, en liten krusning???

Gratulerer til de som dumpet på 28 kroner.

I stedet for hovmod kan en vel gratulere de som kom seg inn på 28kr?

Jag hoppas Syd Korea får Coronautbrottet under kontroll och att PCIB lägger absolut mest krut på att få igång Asia sites.

Jag hae tidigare länkat protokoll där de estimerar 100 patienter per site/per år i Sydkorea! Helt galet. Motsvarar 100 sites i EU/USA om man räknar 1 patient per site och år.

Per har guidat 10-15 sites i Syd Korea, jag tror de VET vilken enorm boost det har potential att ge till rekryteringen men vill inte gå ut med det förräns det har regulatoriskt godkännande och sites som är up and running.

Med bara ett fåtal sites och första patient i Asien 2020 så tror jag att de kommer i mål innan guidningen, speciellt när man också bytt primary endpoint i interimavläsning. Som jag tänker det så går det lite snabbare att avläsa ORR än PFS, tar gärna emot synpunkter på detta.

Förseningen ger ju också att de har ännu starkare data att visa upp för sites/regulatoriska myndigheter i Syd Korea och Taiwan.

Ökade kostnaderna tror jag inte vi behöver bry oss om så mycket,tror det kommer ticka in ett flertal avtal innan 2020 är över.

Detta tillsammans med potentiella avtal inom alla områden gör att jag ser det som en enormt bra ingång till galet lågt pris :pray:

9 Likes

En litt artig hypotese jeg kom på nå måtte være at Per og AZ satt i møte og en av de hadde fått påvist Corona og de måtte sitte sammen i 14 dager i isolat.
Da ville det blitt avtaler skulle jeg tro.

Med hvis kursen krakker fra dagens nivaa, snakker vi om under kr. 20, ikke fra 35 til 30.

1 Like