Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Pytt pytt,vi børster støvet av oss og reiser oss i gjen og går på med ny giv.Tenk bare hvor kjedelig verdagen hadde vært uten aksjer.

1 Like

Har prøvd og bli medlem der men person nr er helt forskjellig i fra Norge så jeg har ikke klart og registrere meg der.

1 Like

Du kan jo prøve å sende dem epost å se om dem kan registrere deg manuelt

1 Like

Ja, ja.Mange har nok hatt tap (foreløpig), men Arne har fortsatt 80 000, og kan kjøpe 100 000 mer. - Og med en flink megler i dette løpet framover her, vil han nok lande på
250 000 aksjer.
Vi kan gråte over mye, men Arne trenger vi nok ikke å gråte over. Heller å fryde seg i sammen med.
Og fryde oss kan vi nok alle fram mot 1/7, uansett.

2 Likes

Må bare svare. Mulig jeg ordla meg litt feil. Jeg har resurser til å kjøpe min 20k DVs i fra 80 til 100 og IKKE 100k til. Da hadde jeg jo ikke solgt.
Beklager dårlig kommunikasjon.

2 Likes

Jeg er ihvertfall veldig spent på aksjonærslisten på mandag.

Hvordan tror dere at bevegelsen på topp20/50 har vært denne uken?

Håper selfølgelig at AZ er og finne på topp 50.

2 Likes

Aksjekursen videre spiller liten rolle, om den ikke synker til under galskap.
Vi vet, nå mer enn tidligere, at Pcib har leveringsteknologi som er verdt minst 20 x dagens kurs.
Jeg tenker at A.Z. , og andre , stor-regner på potensialet framover.

4 Likes

Moderna med vaksine:

9 Likes

Kult,har noen aksjer der.Men kursen har gått ned i dag ?

1 Like

Ja, “for Phase 1 Study” :wink:

1 Like

Hvilke podcast? En radium?

1 Like

Ja :slight_smile:

1 Like

Man kan som regel bare generere et nr med 000X etter fødselsdato (YYMMDD), der X er en sjekksum som man kan kalkulere eller bruke prøv-og-feil metoden.

3 Likes

I foelge PW i podcasten, skal AZ og PCIB forhandle om hvilke “samarbeidsform” de skal ha videre. Slik jeg ser det kan det dreie seg om 3 forskjellige ting. 1. ingen avtale, 2. lisensavtale, eller 3. eierskap.

3 Likes

Hvis ikke dette kontrolleres mot staten. Bare å prøve

Ellers ser jeg at Powell ymtet frempaa om mulig fremtidig stoette til markedet i dag. Det var nok derfor boersene snudde. For selv om hans penger ikke kan stoppe Corona virusets utvikling, gjoer det ett storkrakk mindre sannsynelig, og boer ha positiv effekt paa PCIB kursen.

3 Likes

Ja episode 117 som kom rett etter Q4. Hør uttalelsen fra ca 44 min.

4 Likes

Pål Falck har konkludert etter 4Q og økt target fra 78,- til 86,-. I hovedsak basert på økt sannsynlighet for en avtale med AZ…
Prises på 30 tallet mens kursmål på 86,. Vil vi se overskrifter Artic ser enorm oppside???
At han legger verdi i avtale med AZ, på 8 kr. Er veldig lite,men allikevel som megler å gjøre det er tøft …
Fordi dette kan ikke regnes på…kun synsing, og jeg synser en mye større sjanse for avtale,
Både med AZ og Biontec
Som PW sa, innen nac vil avtaler avsluttes, inngås,og tas videre i år!!
Chem ser jeg LOA over 80%…nå.
Vacc kan vel Umulig bli mindre aktuell i disse tider.
Dagens kurs ser jeg på. Som helt hinsides feil.
Panikk !!!
Vi sitter på en sensasjon innen biotec !

9 Likes

Foer jul satt man igjen med inntrykk av at vi kunne faa en Asia partner etter nyttar. Paa Q4 ble det ikke sagt noe saerlig om dette, hvor PW forklarte at ett lite norsk biotek selskap fort kan komme i viktighetsskyggen i en slik corona sammenheng. Men dette har ingenting med stoerrelsen paa PCIB og gjoere. Det maa jo vaere forskningsresultatene som avgjoer en slik interesse, og ikke ett coroana virus eller stoerrelsen paa PCIB. For naar vi leverer verdensledende resultater aldri tidligere oppnaadd baade for fimaChem, fimaVacc og fimaNac, er det veldig rart at PW inntar en slik staa med lua i haanden posisjon til markedet han skal selge til?? Har sagt det foer, og sier det igjen, PW maa ansette ett par tre stykker i en markedsfoerings og salgsavdeling, slik at vi baade stoltere og og mye mer frempaa kan utbasunere til en hel verden hva vi har faatt til, og hva vi tilbyr. For PW er tydeligvis ingen salgsmann. Han er i steden dyktig paa andre omraader.

6 Likes