Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Bunnen ser ut til nådd for børsene.
I dag starter oppturen :slightly_smiling_face:

Nå skal vi ikke ha noen flere bad news!!
Jeg vil ha fest! Farma-fest!!

5 Likes

Kritiserte ledelsen med forsinkelsen i exstention. Fornøyd med at de tar tidlig grep i Realease. Det beste hadde selvfølgelig å hatt med Asia fra begynnelsen.

Ser ut som om vi kan få en pen oppgang i dag, satser på min 20%…
Herregud jeg er glad. Jeg ikke måtte selge på bunn👍
Som sagt,tror vi passerer 50denne uka😀

Hvordan ser topp 50 ut? Er det store forandringer??

2 Likes

Der er vel ikke med torsdag/fredag på denne ukens topp 50, men eg syntes det ser bra ut. Blir spennende noen uker fremover, Mye fin info her i helgen, Takker :+1:

2 Likes

Meget bullish topp 50. Myrlid øker med 245 000 aksjer, og ifllg det han sier i FA i helga, fortsatte han kjøpene torsdag, fredag og lørdag.

Ser også at Bank of NY øker og JPM er inne i topp 50.

16 Likes

Noen som la inn ordre på 52 rett før åpning.

1 Like

9 Likes

Det ble en dyrkjøpt erfaring for en børsamatør. 1500 aksjer fattiggere, men disse døgnene utenfor PCIB har vært de verste døgnene på lang tid. All in!

9 Likes

Det er bare og takke sentralbankene for boersfesten i dag. Godt det slaar positivt ut for PCIB.

2 Likes

virker som ikke så mange har fått med seg at Fleksnes er Myrild (ref. poster ovenfor.)

1 Like

Om TI-deltakeren fleksnes er Myrlid tviler jeg på men det har garantert null betydning for kursen. Myrlid har vist stor tro på PCIB lenge og kommer til å få godt betalt for det, i likhet med mange andre av oss her på TI :slightly_smiling_face:

Vi er alle amatörer og saa snart du glemmer hvorfor du gikk inn er det lett aa miste fokus. Syntes selv ikke det var hyggelig aa se röde tall paa torsdag, men begrenset meg til aa grave i historikken. Og kjöpte tidlig paa fredag.

3 Likes

Snåle bevegelser. Men vi bukker så dypt vi kan.

2 Likes

Ser ingen grunn til aa bukke. Venter ikke paa kursbevegelser opp eller ned, men melding fra selskapet. Haaper dagens kurser da blir uvesentlige.

4 Likes

Jeg fikk noen klovnefjes på fredag da jeg skrev at jeg ikke ville bli sjokka om vi ser 50-tallet denne uka. Det virker kanskje ikke like sprøtt lenger ?
Jeg kjøpte på 29,75, men dessverre altfor lite. Men det er enkelt å si i ettertid. Men for meg var det åpenbart at det hadde falt altfor langt. Usikkerheten var at det kunne falle enda mer “for langt”. Men PCI virker fortsatt, just saying :slight_smile:
Da skal ikke prisen være under 2 mrd.
Jeg utelukker ikke 50 mrd i 2020. (F.eks et bud fra AZ eller BioNTech/Roche)
OK,- gi meg klovnefjes folkens :slight_smile:
Den som ler sist,-

19 Likes

bamse; Om du hadde fulgt med så hadde du sett at du i helga fikk klovnefjes for noe annet useriøst tull du skrev, og ikke for at du forventet kr 50 denne uka.

Men gratulerer nå har du fått klovnefjes tilgangs, og må vel kalles den aller største klovnen på PCIB-tråden :rofl:!

Morsomste jeg har lest på TI ever! Fullstendig off-topic, men jeg må bare dele denne fra en tråd som nesten ingen leser:

3 Likes

Synes at bruk av klovnefjes er en dårlig uttryksmåte og hører ikke hjemme hos voksne.
Valgmuligheten burde fjernes.

At folk er engasjerte og bruker av sin tid burde aldri bli belønnet på en slik måte.
Visst er vi alle forskjellige med ulik kompetanse innen de forskjellige områdene men å motta en slik hilsen fra et medmenneske er vel ikke av det gode.

20 Likes

Fornuft ser ut til å seire når en ser at PCI Biotech som også har en bred leveringsteknologi som også vil kunne være interessant også innen vaksine stiger markant i dag etter tidenes merkeligste krakk.

6 Likes

Det er gledelig at vi har motsatte oppfatninger av PCIB, Senior :slight_smile:
Når (hvis) alle blir enige med meg er det på tide å selge.
Senior, ser også at du forventer at vi nå er på bunnen i en “V-bunn”.
Det tror ikke jeg. Jeg er av de naive som tror det er dyrt å stenge ned byer.
Jeg tror børsene skal falle mer. Men PCIB, den er et kupp på disse nivåene.
Lykke til.
Et lite tips til deg kunne kanskje være et lite snev av ydmykhet.
Ingen har noen fasit.

2 Likes