Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Yes! Heldigvis, for nå er jeg trøtt!

Har trålt hele forumet etter hyttetråden for å se hva som ble skrevet videre der, men fant det ikke.

Det rare i situasjonen nå er at jeg fortsatt ikke sover dårlig med de aksjene jeg sover med. Mor og datter er fortsatt gode valg imo, og de andre er avskrevet inntil videre/comebackday!

Lykke til igjen i morgen. Alt bedre enn 10% i minus ser jeg på som en bonus :partying_face:

2 Likes

Nå har vi tapt så mye at en prosent ikke er noe særlig kronebeløp lenger!

2 Likes

Ja, aldri så gale at det ikke er godt for noe…

3 Likes

Håper på “sell off”, og forhåpenligvis når man bunner Europa ut allerede i morgen.
US har kanskje litt igjen til man ser bunnen.

Uansett 2 kjøp av PCIB-aksjer hver dag denne uka. Så vennligst selg i vei aksjeeiere i PCIB!

2 Likes

Ja, de som har lyst til å selge og har mistet troen på forskningen til Pcib bør selge nå.
Hva gjør forskerne i Pcib?
Åh, nå kan vi ikke forske mer, og det vi har drevet med er uten verdi fordi aksjekursen er lav. :crazy_face:

2 Likes

At Europa treffer bunnen i morgen er lite sannsynlig. Vil nok se hovedindeksen ned 20-30 % til før det endelig flater ut en gang i løpet av dette året eller neste. Hvorvidt PCIB faller ytterligere 20-30 % eller mer er vanskelig å vite. Lykke til i jakten på billigere aksjer!

2 Likes

Jeg har forstått det slik at allerede innrullerte pasienter vil få behandling som planlagt, men at man kan stenge for innrullering av nye i en periode.

2 Likes

Hyggelig med interesse men gir ikke penger på bok eller stopper fallet i kursen så lenge ting ikke blir realisert på en eller annen måte.
Vi aner ikke hvor dette stopper men PCIB har vel 261 mill minus 25 ca for Q1 og da snakker vi om en beholdning pr i dag på ca 6-7 kr pr aksje så mulig det er bunn?
Vi får vel nytt kraftig fall i dag så ikke tør jeg tippe sluttkurser i tida som kommer. Hadde SMAKT med avtale nå ja. Kunne ikke selskapet gitt ett pip om at forhandlingene går sin gang?

2 Likes

Ok. Men det kan jo tenkes at oppfølging etc vil hemmes eller hindres pga korona. Får man ikke avlesningene som står i protokollen, av ulike årsaker pga korona, kan vel ikke pasienten regnes med? Er dette tilfelle vil det vel ramme både noen av de allerede innrullerte og fremtidige potensielle pasienter i en tid (håper kort).

1 Like

Er ikke sikkert at vi får fall i dag da futter går i grønt og nesten ingen smittet i Kina.Videre har de startet test av vaksine på mennesker.Men det som kan torpedere er vel om det fortsatt er tvangsalg.Så vi får håpe på rekyl over 30 i det minste.

3 Likes

Anbefaler alle å lese Neladner (CEO i Ultimovacs), og andres innlegg ang. kreftsyke i forbindelse med Coronaviruset i Biotekaksje-tråden.

4 Likes

Pcib burde absolutt ikke falt så mye, sammarbeids partnerne holder seg. Godt,eller stiger …
Vi har penger på bok,og er sikret!!
Fimavacc vil få stor oppmerksomhet fremover…
Ikke mange mnd siden vi. Var på disse kursene…
Det går fort begge veier.
Men PCIB er ikke blitt mindre aktuell pga Corona…
Pluss i dag :+1:
Ps. Er det noen som pleier maile Pcib,som kan spørre om en oppdatering fra selskapet i disse Corona tider??

8 Likes

Jeg kan ikke detaljene rundt hvordan sykehusene prioriterer. Men jeg tror det skal svært mye til før igangsatte pasient-løp ikke håndteres som planlagt. Jeg følger litt med på disse tingene (innrullering) og er ikke bekymret for frafall av eksisterende i særlig grad. Det er få pasienter (lav belastning på personell) og en ekstremt alvorlig sykdom (høy prioritet) - så det går nok bra.

12 Likes

Selskapet kommer med oppdatering på kvartalspresentasjoner og ved børssensitive hendelser. Utover det, er det en grei antagelse at selskapet nå trenger maksimal arbeidsro. Det er en krevende tid for RELEASE og de står midt i forhandlinger med AZ mens verden raser. La oss alle omfavne dette - og la ledelsen jobbe i fred.

14 Likes

Er helt enig, men fy kor glad eg hadde blitt om der kom en avtale nå, som var bull :slight_smile:

4 Likes

Børsen stiger, fin dobbel bunn men folk selger på 26,- ??

2 Likes

Ja det hadde vært en bra timet deal. Hadde millionene rent inn nå, så hadde jeg satt meg vel til rette for tidenes børs-rekyl.

4 Likes

Jeg la inn ordre på 26, men fikk bare 1/3…fint om noen leser dette og gir meg resten :slight_smile:

1 Like

ja, håpet er der. selv om eg tar grep for et langt år med møkk kurs.

alt utestående drives inn

all avdrag stoppes

all unødvendig oppgradering utsettes

alt dette fører til massiv likviditet som dere gjetter skal kor :joy:

5 Likes

Syns Pcib bør børsmelde hva slags konsekvenser corona har for dem

1 Like