Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Du vl ikke vite det tror jeg :frowning:

1 Like

Kanskje ikle de kortsiktige, men de langsiktige

Håper vi stuper til 3 kr der jeg begynte å kjøpe så jeg kan fylle opp igjen. Myrilden har solgt en del og sikkert flere i toppen som får kalde føtter etter hvert.
Jeg er snart ruinert så nå er jeg over i galgenhumor-stadiet.
Håper ikke mange er i samme båt.

Er du langsiktig spiller det ingen rolle.

2 Likes

det stemmer ikke Arve, Han har kjøpt mer, ca 200-250k tenker eg.

der er kun en vesentlig endring på topp 50, som er et as, veslik tror eg.

3 Likes

Håper dere har fått det med dere : Første pasient vaksinert ( selvsagt “experimentelt” offisielt ) mot corona allerede ,…så det ble ikke verdens undergang

3 Likes

Her er det mye fjas.

Du begynte å kjøpe på 3 kr og er ruinert på 27.

Bra jobba

Myrild har uttalt at han har vektet seg opp.

13 Likes

PCIB kursen kraesjer.?? Undrer litt om det har noe med den svake forestillingen PW leverte paa Q4. sammenlignet med selvsikkerhet han utstraalte paa Q3 presentasjonen. I tillegg kan det skyldes at enkelte tror det vil ta lenger tid for BP og bestemme seg pga. Corona viruset.

Jeg har ingen anelse om hvorfor PCIB går ned. Det går rykter om at børsen har vært ned den siste tiden pga et virus.

Personlig er jeg enig med deg, har nok falt de siste dagene fordi Q4 ble presentert for 3 uker siden.

2 Likes

Nå har jeg trosset Ernas råd og hamstret for lang tid. :nerd_face::sweat_smile:

Men selvsagt ikke på Rema, Kiwi eller Obs. Jeg har hamstret i PCIB. :star_struck::star_struck::star_struck: Det var tilbud der også! :rofl::clap:

Så nå får kursendringer bare være kursendringer frem til 2023 eller til vi blir kjøpt opp. :cloud_with_lightning_and_rain::cloud_with_rain::cloud::sun_behind_large_cloud::partly_sunny::sun_behind_small_cloud::sunny:Uansett vær under ferden er jeg trygg på at PCIB sin forskning er så sterk at her blir det solskinn ved reisens slutt. :partying_face:

Peace out :sunglasses:

16 Likes

Om du starter på 3 så kan du ha snitt på 60 vet du og da er 28 dramatisk og Myrilden har solgt over 100k.

1 Like

solo; du lurer for mye :wink:
Nå handler det lite om PCIB som selskap, men om generell psykologisk frykt på verdens børser.
Jeg finner størst trøst i at Dax (Europas viktigste index) nå ser ut til å falt så mye at det er tatt høyde for en resesjon (40% ned og ikke vært lavere siden 2013).

1 Like

@Arve du har tradet opp og ned hele veien at akkurat du og andre tradere ikke er i pluss ser jeg som minste Corona problem. Hele systemet da børsposter forsvant har skadet PCIB sin kurs for lenge.

Lev med det. Kjøp noe på 18?

Da er det ikke så veldig relevant at du har kjøpt på 3 kr?

Du får gjøre noen støttekjøp på 10k aksjer for hver krone kursen synker

Etter alt som har skjedd i PCIB i mellomtiden mener jeg det er minst like gunstig å kjøpe PCIB nå som da jeg gjorde mitt desidert største PCIB-kjøp til snitt kr 7,56 i slutten av 2016.

5 Likes

Hvorfor testes ikke Fimavacc siden immunforsvaret forsterkes?

1 Like

Skal kjøpe masse på 8. Håper bare vi ramler dit før det kommer avtale. Vi kan ha sett bare starten på elendigheta. VG melder om 45k som søker om dagpenger. Denne krisen kan bli så ille at ingen ser konsekvensene .

Dette er faktisk helt rett, den er i risk / reward faktisk billigere nå på 27, enn når den kostet 7.

4 Likes

Jeg støttekjøpte med 10-ere på 78 -74 -70 og 61. Det var største tabben jeg har gjort så her blir det ikke mer støttekjøp før vi er på ek-nivå.

Yes, folk vil ikke bli i stand til og betjene sine laan som er paa ett historisk rekordhoeyt nivaa i Norge om dagen. Saa ryker boligmarkedet i Norge og resten av verden, og da faar vi en ny finanskrise. Det tror jeg maa vaere den eneste aarsaken til at man skulle faa kjoept PCIB aksjer paa. kr. 8. For uten en ny finanskrise kan jeg ikke forestille meg at kursen vil falle saa mye.

4 Likes