Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Folk får selge når de vil tenker jeg. Etter å ha fulgt med i forumet og selskapet ellers er mitt inntrykk at en avtale kan komme når som helst. Hadde jeg solgt meg ut i dag og funnet ut at avtalen var på plass ville jeg nok angret resten av livet… synes også 70-110 er svært lav pris i forhold til potensialet og dagens situasjon/informasjon ute.

Etter hva jeg har forstått så har vel dagen gått akkurat sånn det skulle. Noe mer som gjenstår av informasjon som kommer utover dagen? Skulle ikke DNB ha en egen podcast til PCIB

5 Likes

Tror vi at Astra Zeneca kan bruke fimaVACC ?

Kjøper AZ fimaVACC + fimaNAc så blir vi alle veldig rike.
Videre kan PCIB utvikle firmaBAC og fimaCHEM :smiley:

Dumt jeg ikke har flere midler tilgjengelig, men skal ikke klage :dollar: :dollar: :dollar: :dollar:

5 Likes

Nei, eg klager ikke, holder vi 70 ut uken så er det fint nok. ( selv om det er grisebillig det å, det nye 30 ?))

3 Likes

Den formueskatten er brutal, vent til over nyttår. Håpløst å betale formueskatt av slik risikokapital.

3 Likes

Skjønner de som selger nå og sikrer seg kjempegevinst og fornuften tilsier at jeg burde vurdert det selv da det ikke er hverdagskost for meg å sitte med mange mill i gevinst men så var det dette med tidligere erfaring da. Jeg solgte HEX etter å gjort et supert kjøp og glisa så øra flagra da jeg tok ca 3 mill i gevinst selv om magefølelsen sa IKKE selg.
Jeg hadde klokketro og hadde jeg venta i 3 mnd ville jeg gjort meg 20 mill og ikke 3. Akkurat samme situasjon som nå da jeg har vært med siden 2015-16 og har hadd og har fremdeles klokketro på PCIB og at vi faktisk bare har sett krusninger på det som vil komme. Jeg tar heller et tap enn å sitte om et år eller tre og se at jeg kunne tjent 100 mill og ikke 4-5 om jeg solgte nå. Kan ikke følge et selskap i mange år og så kaste seg ut dager - uker før det virkelig tar av.
Mange ganger når PCIB har levert resultat/nyheter som har vært mega-bull så har markedet svart med å sende aksjen ned og hver gang har Einarson i podcasten som fulgte rista på hode av reaksjon. Det tyder jo på at det er mange flere enn meg som har problem med å skjønne fagspråket og egentlig hva dem holder på med så nå stoler jeg på min egen magefølelse samt det som snøffelen med flere forteller på diverse tråder/forum.
Grunnen til at jeg maser litt om dette er at egentlig så har PCIB vært feilpriset lenge ut i fra hva dem har levert og nå når det endelig løsner litt så får vi en pen oppgang som ennå bare er i startfasen.

15 Likes

Mr. Trump twittrer at han er veldig naere en avtale med Kina, de vil ha det og det vil vi og skriver han.

Da kan vi i hvertfall haape paa at det ikke kommer noen tariffoekninger som vil senke markedet og med det mulig PCIB kursen.

1 Like

Det gjør ikke jeg.
Når jeg endelig har funnet en vinner skal jeg ialle fall ikke selge.
Jeg kjøper mer.
Å selge nå sikrer kjempegevinst OG sikrer at man går glipp av kommende kjempegevinst.

Jeg er enig med deg, vi er bare i startfasen.

5 Likes

Post på 20k gikk nå. Hmm

2 Likes

Helt enig i at kjøpe mer. Det gjør jeg og. Ila noen uker så vil de som selger i dag å angre, det er jeg sikker på! Snoeffelen har gjort en kjempe jobb i å informere om dette å alle har muligheten til å lese seg opp og gjøre seg samme mening via dette

3 Likes

Hvor ser du det? Siste store jeg kan se som ble omsatt er ca. 7000 kl 15:27?

PCIB: HÅPER PÅ KOMMERSIELL PARTNER I ASIA PÅ ET TIDLIG TIDSPUNKT- WALDAY

Oslo (TDN Direkt): PCI Biotech utvikler en behandling for gallegangskreft i sitt fimaCHEM studie. Studien har fått godkjennelse i ni land, inkludert USA, og planen er å åpne studiesentre i alle landene fremover. Den første pasienten ble rekruttert i mai 2019. I tillegg er nå studiet utvidet til Asia. Viktigheten av at studiet nå er utvidet til Asia er tosidig.

• På den ene siden kan tiden for studien reduseres fordi man har et større pasientgrunnlag, ettersom gallegangskreft er hyppigere utbredt i Asia, og på den andre siden er det et viktig og stort marked, sier administrerende direktør Per Walday til TDN Direkt på Helsekonferansen 2019 i regi av DNB Markets torsdag.

PCI Biotech har ennå ikke åpnet studiesentre i Asia, men ser for seg at dette vil skje i løpet av neste år.

Walday at det hittil ikke er noen spesifikke utfordringer i møte med de regulatoriske myndighetene i Asia. Sør-Korea og Taiwan er landene selskapet skal fokusere på.

I Asia vil ikke PCI Biotech kommersialisere teknologien selv, så selskapet trenger en kommersiell partner, sier Walday til TDN Direkt.

Walday mener det hadde vært en fordel å ha fått inn en kommersiell partner på et tidlig tidspunkt.

-Da kan partneren være med å vurdere hvilke siter som er viktige og vi kan benytte nettverket for å rekruttere siter, sier Walday.

Selskapet håper derfor å tiltrekke seg en partner, basert på de dataene de har fra fase 1-studien.

-Selv om vi ikke har et veldig stort datagrunnlag, så er resultatene fra fase 1-studien veldig lovende, fortsetter han.

Når det gjelder en potensiell kommersiell partner i Asia, sier Walday at de opplever interesse i markedet. For selskapet er det viktige at partneren har et kommersielt sterkt fotavtrykk innen onkologi og spesielt innenfor intervensjonell onkologi.

Selskapet har en informasjonspolicy som går ut på at de ikke uttaler seg om status på antall rekrutterte pasienter, men informerer markedet om de er før, etter eller i henhold til rekrutteringsplan.

Walday sier til TDN Direkt at de er litt etter plan akkurat nå, etter en liten dip i åpningen av sites i en periode, men han er trygg på at de vil være tilbake på spor igjen i starten av neste år. Videre peker Walday på at i løpet av 2020 åpnes sites i Asia, som ikke har vært en del av planen da studien ble lansert med mål om endelige resultater i 2023.

24 Likes

3 Likes

Det kom ikke opp i min liste. Ingen handler kl 15:55:30…? Hva kan være årsaken til det?

1 Like

Ser ikke bort fra at potensielle gevinstsikrere og andre som må selge av ulike grunner, har drøyd i det lengste for å få med seg oppgangen fram mot 12. desember - som jo er beskrevet som en liten D-dag. Og i dag skulle de ut.

Men vi er blitt litt borskjemte de siste ukene når en liten justering gir bekymringsrynker og forklaringsbehov.

1 Like

Er guidet interimavlesning i midten av 2022.

1 Like

Buffet sier: “let your winners run”, som passer ganske bra nå når det selges over en lav sko.

2 Likes

Jeg synes temaet abscopal effekt ved bruk av PCI-teknologien er underkommunisert. Kristian Berg selv sier at dette er dokumentert både hos PCIB og hos PHO. Han kaller det riktig nok vaksinerende effekt.

7 Likes

Har vært på DNB HC og fått snakket med Per og Ronny. Veldig mye bra info, kommer tilbake med et referat i løpet av helgen. Hold på aksjene, stay long!

65 Likes

PCIB: HÅPER PÅ KOMMERSIELL PARTNER I ASIA PÅ ET TIDLIG TIDSPUNKT- WALDAY

Nå er PCIB på riktig spor overalt! De gjør alt riktig. Keep up the good work!!!

20 Likes

Ja her er det full fyr på alle sylindere.
FimaChem med trykk på Asia-markedet.
FimaVacc med fantastiske resultater på ESMO
FimaNac med en AZ-deal i støpeskjeen

Her er det bare å holde på aksjene og kjøpe mer for den som har ledig kapital :slightly_smiling_face:

8 Likes