Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Podcast helse DNB:Hvordan har interessen vært for å inngå avtaler med fimavacc?

PW: først nå etter ESMO vi setter igang virkelig støtet/jobben.
PW også før data ESMO vært interesse der ute. Det banker på døra? Ja vi har fått henvendelser.

AZ interesse for Fimanac

13 Likes

Nok en nydelig podcast. Dette er jo så bull som det får blitt. Her er det bare å glede seg til fremtiden, både for pasientene og aksjonærene.

9 Likes

Med PW sin klare tale om at AZ er interessert i FimaNAc, og at det ikke er pågående samtaler om Vacc eller Chem, virker det som det er større mulighet for at selskapet får fortsette å levere på alle tre områder, fremfor et raskt oppkjøp.

Så nå tror jeg det kan være duket for noen fine avtaler på både Vacc og NAc i løpet av våren. :clap::clap: Det tror jeg også er den løsningen som vil vise PCI Biotech sitt enorme potensiale, og som vi aksjonærer er best tjent med! :rocket:

7 Likes

Dette har vært mitt hoved-scenario lenge. Blir ikke noe oppkjøp med det første, folkens.

5 Likes

Ingenting er bedre en masse penger fra AZ innen Nac, som kan finansiere videre studier i Vacc og Chem!

Har virkelig lyst å se potensialet til alle delene i selskapet.

9 Likes

Han har nok ikke noe valg. Bekrefte det kan han selvsagt ikke og benekte det vil kanskje være å lyve? I hans posisjon er det nok et klokt valg å prate det bort slik han gjorde :slight_smile:

12 Likes

Men det kan hende de oensker enerett paa Nac. I saafall maa de bla opp med store summer.

6 Likes

Du hadde vel ikke forventet at PW ville sette fyr på oppkjøpsrykter i en podcast? Ville jo virkelig være å spenne beina på den spennende dialogen som de nå skal inn i med AZ. Ingen vet hvordan AZ tenker, heller ikke PW.

Hvis de er interessert i hele Nac-plattformen, kan det godt tenkes at business development i AZ sier : Kjøp hele butikken.

18 Likes

Det kan selvsagt være tilfelle, og innen 6 måneder har vi svaret. :money_mouth_face:

3 Likes

Ja, ser den. Og oppkjøp er ett mulig scenario som Fantorangen har argumentert veldig godt for, som ikke kan utelukkes 100%,
men siste uttalelsene peker veldig sterkt mot det jeg har tenkte hele veien, at det ikke gir mening for PCIB å bli kjøpt opp. Men en veldig god deal knyttet til evt funn i samarbeidet, det tror jeg på.
edit: snøffelen unnskyld litt trøtt i dag haha

1 Like

Melding/nyhetsfeed fra TDN Finans fra i går er helt glemt?? Dette er mulig nærmeste avtale med upfront, royalties PCIB per nu er? Tror nesten ingen fikk med seg den?! Kan være en god neve dollars? I og med det guides åpning Asia første halvår 2020? I så fall er PCIB allerede nå på et tidlig tidspunkt! Da vil MULIG avtale KUNNE komme anytime? Har PCIB noensinne sagt noe tilsvarende? Tror ikke det er nevnt kommersiell avtale før!

Overskrift:
PCIB: HÅPER PÅ KOMMERSIELL PARTNER I ASIA PÅ ET TIDLIG TIDSPUNKT- WALDAY

6 Likes

Da ser det ut som vi kan regne med chem og nac avtale, foer vacc. Men tipper en Vacc avtale ikke vil ligge langt bak. Ingen tvil om at 2020 blirdet store aaret for PCIB> Det er egentlig bare og laste opp, og glede seg til fortsettelsen.

7 Likes

Stille før stormen? Tror det er sparsomt med løse aksjer her, og i mitt hode ser jeg for meg at en ny etappe oppover nå nærmest er uunngåelig. Skal folk sikre seg PCIB-aksjer som julegave så må man nok finne seg i å grave litt dypere i lommeboka. Mine aksjer er ihvertfall ikke til salgs.

5 Likes

Burde kunne avslutte uken over 70.

Så får vi se hvordan aksjen klarer seg i perioden der vi kanskje ikkje får noen store nyheter…

MEN, det KAN jo komme nyheter når som helst de neste 6 månedene.

5 Likes

Tror alle (nesten :smile:) som er inne er såpass «betrygget» på at det kommer positive nyheter at hvilepulsen er lav. Og dermed blir aksjene sementert i skuffen.
Når det kommer nyheter spiller ikke så stor rolle.

Når nye «spillere» innser det samme må kursen opp fra det platået vi befinner oss på nå.

4 Likes

likte dette oppsett. fører du opp manuelt daglig på excell, eller har du et annet alternativt ?

Det er akkurat det som er det essensielle. Plutselig ramler det inn en solid avtale. Galskap å ikke være inne de neste 6 mnd.

2 Likes

Det fine med PCIB, er at vi ikke snakker om en medisin, eller en avtale , slik de fleste andre Biotek selskap begrenser seg til.

Hvis vi ikke blir kjoept opp, snakker vi om ett potensiale om og inngaa ett tresiffret antall avtaler, som vil omhandle ett uttall sykdommer.

Dette er aarsaken til at PCIB er biotek juvel nummer 1 paa Oslo Boers. For dette betyr at vi blant annet, kan tegne avtaler med alle topp 20 BigPharma selskapene i verden.!!!

Derfor kan verdien paa PCIB etterhvert overgaa alt man har sett i biotek,pharma verdenen tidligere i historien. Superhot i loepet av 2020, I think so…

9 Likes

Hær gjelder det å ha rett fokus :soccer:

Aksjekursen dag for dag har lite å si med mindre du driver med trading da.
Lett å gå ut av aksjen og ta en fin fortjeneste men du skal ha gode nerver for å være uten aksjer i venteperioden som så følger for å få en ny lønnsom inngang.
Vi kan jo i nær fremtid bli teppebombet med gode meldinger fra selskapet.

Så når får vi ggk (release studien) ferdig?
Jeg tror intenst at kontrollgruppen vil klinke til tidlig i prosessen dersom gruppen som får medisin oppnår samme resultater som i fase 1 studien.
Et voldsomt etisk dilemma.
jokeren hær kan være dobbel behandling

PW må selvsagt hevde at AZ kun er i forhandlinger innen fimaNAc men ingen vet hva AZ tenker.
Og så var det å plassere siste utvikling vedrørende AZ sin utvidede interesse for å prøve teknologien innen nye områder og ikke som gjeldende avtale som bare omhandler kreft.
Hvordan tolke dette?

Kort sagt , et fantastisk selskap som leverer på alle 3 forretningsområdene.
Ingen red flags.

Kanskje en uhyre skjelden anledning til å være med på noe stort?

Ikke uten risiko selvsagt.
Hvor finner du aksjer uten risiko?

Bevaremegvell.

16 Likes

Etter gårdagens presentasjoner og mediedekningen denne uka i form av omtale og podcaster vil det være nærmet naturstridig om ikke alt dette har fanget nok interesse hos fond og proffe investorer til at noen av disse bestemmer seg for å ta 6-sifferede, kanskje 7-sifferde poster i PCIB.

Det vil gi oss ei fin kursutvikling mens vi venter på de neste børsmeldingene!

9 Likes