Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Angående bankmann Alexander Berg-Larssen, så har jo han vært stabil aksjonær lenge.
Og siden vår bankmann er i rampelyset i dag kan jeg tilføye litt hyggelig sladder på dagens DN-historie.

Så nemlig forandring i aksjonærlista på topp 100 i perioden 18. november til 4. desember, og det var 2 stk JP Morgan kontoer som økt mest, men på 3. plass lå Bente Kotte Norvik som økte fra 54 000 aksjer til 97 000 aksjer. For ordens skyld så lå kursen på 34 kroner 18. november.

Så hva er vinklinga her? Jo, Bente Kotte Norvik er sjefen til Alexander Berg-Larssen. Alexen har tydeligvis fått henne gradvis inn i aksjen, og hun har klinket til skikkelig og truffet planken. God kvinnelig intuisjon kanskje?
Tipper det er god stemning på Oslo-kontoret Sandes sparebank, og en svært god tone mellom den assisterende banksjefen og banksjefen.

https://sandnes-sparebank.no/bedrift/kontakt-oss

45 Likes

har en magefølelse på at de har søkt orphan drug designation i Japan lik den vi har fått i USA og Europa, slik at oxo japan blir en del av vår Asia partner avtale :wink:
vi får se på nyåret

https://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1517/21678707.2013.769876

nå har jeg sagt det slik at jeg om litt kan si som @nike, hva var det jeg sa :laughing:

5 Likes

For å tekkes både de som ønsker bud og de som tenker industribygging, håper jeg budet kommer innen Mars. Da selger de som ønsker det (deler av beholdningen) så er det ikke verre en at styre ikke anbefaler salg, eller at de får færre enn 90% av stemmene…
Da har mann fått «i pose g sekk»
Undertegnede ønsker bud og salg, uansett kommer det pasienter tilgode og Jeg trur de fleste ønsker bud… Som Bamse nevnte, vi lever nå…
Uansett utfall, vil PCIB bli en vinner de neste mnd og år…
Tvi tvi

8 Likes

Ser dere fullt navn på aksjonærlistene eller bare «privat investor» ?

Ser frem til analysen din. Veldig bred kolonne der du har target ser jeg :wink:

4 Likes

Det er navn, men ikke bilde.

Noen som kan dele topp 100, her eller på innside tråden🤓
Mvh

Hmmmmm…:see_no_evil:

Hvor lang tid det vil ta foer PCIB blir ett veldig verifullt selskap, kommer selvfoelgelig an paa hvor flinke PCIB er til og markedsfoere sine resultater. Naa har de forsaavidt allerede gjort det med fimaVacc, men den er helt fersk.

Naar det gjelder fimaNac, har potensielle interessenter kun PW’s uttalelse om at vi har funnet den beste maaten og levere nucelic acids paa, samt at AZ ble offentliggjort. Tipper andre BP selskap trenger mer detaljer foer de biter paa den kroken. Men saa snart det er utfoert tipper jeg vil staa i koe og be om avtaler.

Ellers leste jeg litt paa nettet i dag om leveringsteknologi og nucelic acids. Det var mange artikler, hvor ett par av de lignet veldig paa hva vi gjoer. LUNAR het vel en av disse, uten at jeg er fagmann nok til og avgjoere om det er en serioes konkurent.

3 Likes

Du må ikke glemme BioNTech, Bavarian m. fl og deres samarbeidspartnere. Det kan være flere BP som er på ballen her.

5 Likes

Hun fortsetter å øke, Bente har nå 105375 aksjer, snart topp 50

18 Likes

e-mannen…
Trur du teoretisk sett er mulig å selge kun eks FimaNac uten at det er noen kryssende patent issues med de to andre plattformene.

Trur du PCIB selges for den rette PRISEN?

MVH

2 Likes

Hadde egentlig tenkt til å kjøpe meg leilighet, men etter alt som blir skrevet her vurderer jeg å kjøpe PCIB for alle penga og bli boende hjemme en stund til :joy: Får bare håpe den stunden ikke blir for alltid hvis all egenkapitalen min plutselig blir borte…

6 Likes

Revurdere en gang til, dyb

2 Likes

Fast bolig er vel den beste investeringen du kan gjøre😁

2 Likes

Ja, det er jo den allminnelige oppfatning og også sunn fornuft. Avhengig av hvor man befinner seg i livet.
Men hvis en aksje fortsetter å stige, om ikke i samme takt, - så kan man jo forstå at det frister.
Ingen bolig kan sammenlignes med det.

Kun ment som en betraktning, - ikke et råd.
Børsen kan være en svikefull venn. “Been there, done that”.

5 Likes

Takk, står nok i mot den fristelsen, selv om det hadde vært fint med en penthouseleilighet i stedet for et bøttekott i Oslo

Hvis du er under 35, kjøp aksjer!:wink:

2 Likes

Under 35 :scream: om man är över då ?

Det som er i ferd med å skje nå, har vært min våte drøm i mange år.
Har vært med i Alle emisjoner ( tror det har vært 5).
Og kjøpt det banken har gått med på…
I forbindelse med siste emisjon,var jeg i kontakt med en Ekspert,med tanke på belåning med innehavende aksjer til sikkerhet.
Han hadde ikke hørt om pcib,og rådet meg å selge.
Noe jeg slettes ikke ville .
Det jeg vil frem til er at en bør sette seg inn i Caset, og ta Egne avgjørelser,og ikke la andres uttalelser påvirke Dine .
Personlig har jeg Aldri tvilt på Pcib,
Og hadde banken gått med på mere lån,hadde jeg kjøpt mere, men nå er det vist Stopp fra den kanten :joy::joy:
Potensialet er Enormt,og. Nesten umulig å tallfeste.:metal:

14 Likes