Du har sikkert rett i det. Har ikke sett så nøye på regnskapet.
Men de har nå i hvertfall midler frigjort om de ser på nye prosjekter.
Så presset i Pcib og Photocure kan avta uansett.
Nå er vel snart amerikanerne på beina. Kanskje det blir litt kjør utover dagen.
Det virker som om noen prøver å trigge stop-losser her, ikke vært veldig suksessfullt foreløpig.
På lang sikt er det godt at det omsettes aksjer i volum som nå.
Det betyr at større aksjonærer kan komme seg ut på relativt kort tid og nye inn.
Ikke alle som har Investert for å være med helt inn.
Også trenger PCIB en stor aksjoner som kan være med å styrke selskapet. Gjerne en med en post på 51% - så lenge eieren tilfører selskapet kunnskap/relasjoner. Ønsker enda rasker fremgang. . Vi burde vært opp å nikka med de store(om vi ikke er det P.t)
Ingen skal få lov til skjære inn forran oss på målstreken.
Vi er så nære å levere noe enormt!
Jeg er stolt over å være en del av eventyret vi muligens leverer!!
Men vi har ikke levert noe verden trenger før produktet/teknologien er på markedet!
Make it happen!!
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-111
Tidslinje 39 30 til 48 45
Her snakker Einarsson om muligheten for å få nakent DNA uskadd inn i cellene (klarer vistnok ikke dette i dag).
Det nevnes at virus brukes men det er vist ikke noen god løsning.
Noen som forstår dette?
Er dette relatert til AZ og dennes ønske om utvidet område?
https://medwatch.dk/secure/Medicinal___Biotek/article11838818.ece
Genteknologi er nok fremtiden ja.
Kan PCIB klare å kopiere denne løsningen?
Joda høres jo veldig flott ut dette men hvordan løser de delivery av de CureVac-tilpasset mRNA-molekylene inn i target cellene de ønsker å behandle?
Overbevist om at mRNA har enestående potensiale som et medikament, har CureVac lagt ut på et spennende oppdrag og banebrytende uutforsket territorium. Med mRNA i vårt syn, ble CureVac-metoden utviklet fra kumulering av mange års arbeid, forskning og nukleotidanalyse - alt i navnet for å overvinne ustabiliteten til mRNA-molekyler. Vi analyserte millioner av naturlig forekommende sekvenser for å utvikle en makeløs innsikt i det endogene RNA-språket. Disse funnene gjorde det mulig for oss å utvikle et omfattende bibliotek for nukleotidsekvens som gjør det mulig for oss å optimere de forskjellige delene av mRNA-puslespillet for ønsket terapeutisk bruk uten å måtte stole på ytterligere kjemiske modifikasjoner i RNA.
Hvert CureVac-produkt kan sees på som en skreddersydd molekylær skapning der vi tilpasser de 5 ‘og 3’ utranslaterte områdene og den åpne leserammen for å sikre at oversettelse av mRNA-sekvensen gir de ideelle nivåene av proteinskaping i kroppen. Alle de forskjellige delene av et CureVac-tilpasset mRNA-molekyl skaper et pakket produkt som er spesielt optimalisert for forskjellige indikasjoner.
Dette blir jo litt vann under brua, men jeg tror at AZ faktisk ikke gikk fra cellekulturer til mus før LENGE etter at avtalen ga mulighet til det (juli 2017). Og jeg tror det man fikk i sommer var, om ikke de første, så i hvert fall de første vesentlige data fra in vivo forsøk.
Den korte tidsfristen til PW tror jeg enkelt nok er “because he can”!
det du sier hær har jeg ingen som helst tro på… hvor tar du dette fra!?
- nytt fimaNAC patent, International Filing Date: 24.01.2019
May give valuable intellectual property for fimaNAC mRNA delivery until 2039
PW: vi har funnet den ABSOLUTT OPTIMAL måten å levere mRNA med PCI på -
noe som er nytt i forhold til tidligere patenter og er mange ganger mer effektivt enn måten det ble gjort på tidligere.
DVS at man har funnet denne optimale måten å levere mRNA med PCI på før 24.01.2019
Dette skrev jeg for en stund siden, og det blir som jeg skrev nå nettopp uansett vann under brua. Grunnlaget for min tro på at dette er tilfellet, er at etter meldingen om at avtalen blir utvidet til å gjelde in vivo forsøk i juli 2017, så blir forsøkene fortsatt benevnt som kun prekliniske i påfølgende to meldinger om forlengelse, før nå i sommer hvor altså in vivo blir nevnt igjen.
Det er flere som har hevdet at det siste NAc-patentet er et resultat av samarbeidet med AZ, men det tror jeg ikke er tilfellet. Jeg tror det er Høgset og PCIB sine helt egne forsøk på Radiumhospitalet (som museforsøkene i følge detaljer i patentet fant sted på). Patentet er ene og alene PCIB sitt; om AZ hadde vært med på det, så hadde de også krevd eierskap til det.
Men AZ har definitivt brukt metoden PCIB har patent på!
ikke vet jeg, men tenker at det virker litt rart å kjøre in vivo forsøk fra juli 2017 for så å gå tilbake til kun in vitro førsøk igjen jan.2018 frem til 22 July 2019.
det vi vet er iallefall dette:
De dataene der er PCIB sine helt egne, og trolig fra lenge før AZ sin tid. (edit: tror altså jeg)
Det var en avtale som muliggjorde in vivo forsøk som ble meldt i juli 2017, ikke en melding om at den første sprøyta hadde blitt stukket i den første musen. Men som du på en måte skriver - ikke så nøye…
er nok ikke det, de dataene nede til høyre på posteren over ser du hær i det nye NAc patentet filed 24.01.2019
Svært interessant graf nedenfor, hentet fra det “nye” patentet. mRNA alene kanskje 30 hvis man prøver å lese av grafen, kanskje 70 når man legger til fimaporfin uten belysning og så ser man en enorm effekt når man belyser, størst effekt med 2 J, ca 1400, dvs omtrent 50x!
Men det betyr ikke nødvendigvis at de dataene er sylferske eller er fra forsøk sammen med AZ.
Dere som tenker at AZ var med på forsøkene - dere tenker jo sikkert at f.eks. BioNTech også har mulighet til å bruke den samme metoden? Det ville jo vært ekstremt klønete av AZ å hjelpe konkurrenter på denne måten!?
Hva står kursen i når vi er klare for nytt børsår? Hete tips?
Personlig synes jeg det er ok om 70-tallet holder men har ikke noe imot 80++ heller.
Fra Panis på HO. Noen dager gammel artikkel
Det er helt korrekt, vi trenger ikke snakke så mye vi bare venter tålmodig…
«Nordens 10 hetaste aktier just nu
Veckans Norden topp 10 består av fem svenska, tre norska, en dansk och en finsk aktie.»
Så der var PCIB på 5. plass når det gjelder hotteste aksjer i norden… og vi venter bare på det store smellet…
Ser ut som 70 er mer sannsynlig enn 80 Arve. En ting er i hvert fall sikkert, det blir mye mindre småprat her når aksjen ikke flyr.
Det vil jo på mange måter være helt crazy om 70 holder hele veien til nyttår uten en tur under, og veldig mot normalt for slike oppturer. Et særdeles kraftig bullsignal i tilfelle. Så jeg for min del blir mer og mer motivert for å vekte opp igjen i denne aksjen.
Har du noen tanker om når du eventuelt kjøper igjen da Savepig? 65?
Hvis den holder seg over 70, så vekter jeg opp igjen og går gjerne overvekt når det gies teknisk kjøpssignal eller kommer nye lovende nyheter, skulle den evt falle under så er det å vente på bunnsignal.
Kommer uansett ikke til å selge en eneste aksje mer unntatt om det kommer helt nye negative informasjoner som vi enda ikke har sett.