Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Investor sin oppdaterte analyse sier nå kurs 290. Helt greit for meg.
Har ikke lest den ennå men ser han får ros av Snøffelen og det er jo et kvalitets-stempel.

6 Likes

Skjønner ikke hvor du har det i fra at jeg har redusert med 40-50k ? Har fremdeles 140k og årsaken til at jeg har “mista” 10k var en mislykket dagtrade på kurs 63. Vurderte å ta den tilbake men syntes det ble vell kostbart så står klar til å ta både 10 og 20k den dagen det kommer en solid dipp ( om den kommer da ).

5 Likes

Beklager, da har jeg blingset med et annet selskap jeg trodde var deg - jeg sletter innlegget om du vil det.

2 Likes

Man har da lov å være bull, selv om man selger 50% av selskapet, er jo helt meningsløst å diskutere slikt.

5 Likes

Helt greit , jeg er for gammel til å bli “fornærma” men egentlig så synes jeg alle bør få velge når dem vil ta gevinst uten å få kommentarer på dette.
Selv burde jeg tatt gevinst på dagens nivå for jeg har mange mill i pluss ( og det er ikke hverdagskost for meg) men jeg makter ikke selge rett å slett pga at jeg har klokketro på aksjen/selskapet .
Jeg tar heller sjansen på at jeg kan gå på trynet enn at jeg skal selge nå og så oppleve at kursen går til både 2 og 300 nærmeste året. Det får bære/briste for min del men at jeg selger noe ved ev kontrakt/avtale har jeg ikke helt avklart med meg selv ennå. ( ikke alltid enkelt å bli enig med seg selv heller)

13 Likes

Nærmer meg deg, Arve. Jeg vurderer ikke å selge en eneste aksje. Kjøper litt nå og da :slight_smile:

3 Likes

Hyggelig det bamse. PS. Jeg har fått ny mailadresse da jeg ikke lenger har tilgang til jobb-mail ( pensjonist) fornavnetternavn krussedull gmail.com( ikke . mellom navn)

Hvis kursen går 10X fra nå blir det meget hyggelige tall. Tror ikke vi får en bedre sjanse i dette livet. Vil aldri kunne tilgi meg selv hvis jeg ikke prøver. Har en real gevinst allerede. Kan ikke se at det skal være mulig å miste den. 1 avtale så er usikkerheten forduftet. :slight_smile:
Dessuten er det vel ikke umulig med mer enn 10X på sikt vil jeg tro (?)

10 Likes

Har ikke peiling jeg hvor høyt dette kan bli men ut i fra det jeg har oppfatta var det Algeta leverte “barnemat” i forhold til hva PCIB allerede har av resultat Ut i fra den summen dem fikk så er faktisk fantasi-summene her på forumer ikke bare drømmer men kan bli virkelig. En ting er jeg temmelig sikker på og det er at dagens kurs kan være smuler om vi lykkes på alle 3 plattformer.

4 Likes

Hehe,kjenner meg igjen der.

2 Likes

Utrolig bra og sterkt signal om den holder seg over 70 nå framover!

At den i tillegg bare faller ned noen små prosenter på lavt volum, gjør at aksjen er enda mer potent til å ta ut nye høyder ved framtidige meldinger som oppklaring av AZ avtalen, partner i Asia eller avtale med Vacc.

Spennende tider

7 Likes

Du mener vel ikke støy vel?:joy:

1 Like

Greit at vi amatører også får lufta synspunkter uten å gå i dybden på det faglige da ikke alle skjønner språket/begrepene som brukes.
Vi kan jo en del om aksjer - viktig det også.
God helg.

4 Likes

Hvis du sitter stille i båten, Arve, så kommer du etterhvert til å kunne realisere en gevinst på hundrevis av millioner. :blush:

8 Likes

Kanskje det er flere enn meg som har fått kreditt på skinnet før bjørnen er født…:grin:

Tilbakeblikk

podcasten med kristian berg ----siste ord i H&N studiet er ikke sagt.

http://pcibiotech.no/pci-biotech-reports-successful-completion-of-second-dose-group-in-a-phase-iii-amphinex-trial-strong-anti-tumour-response-observed-in-all-patients/

" with all the treated tumours in all patients disappearing within a few weeks of treatment."

100% CR i behandlede svulster?

“Secondary objectives include determination of the antitumor activity of the treatment, as well as the pharmacokinetics of Amphinex®. The study has also been designed to include patients with as wide as possible a range of cancers and has already included sarcoma, breast, and head and neck cancer patients. The effectiveness of the PCI treatment seems to be similar across all cancers treated so far, with all the treated tumours disappearing within a few weeks of treatment. The PCI-technology could therefore potentially be used for local treatment of several different cancers.”

Området fimaCHEM er jo i seg selv gigantisk.

lykke til

8 Likes

even44
Jeg har en i samme kategori : Jeg har det som plommen i ei grønn ku!!!

Med et par rolige og korte børsuker fram til 6. Januar tipper jeg vi kommer til å sige tilbake og forhåpentligvis finne fotfeste på ca 68. Kanskje etablerer vi oss i intervallet 72-68 fram til midten av januar.

I lys av presentasjon på ESMO og DNB HCC 12. desember vil det være svært overraskende om ikke opptil flere større fond/forvaltere til da har satt seg inn i selskapet og begynner å posisjonere seg for børsåret 2020. Blir veldig spennende å følge med på aksjonærlistene fra midten av januar.

I så fall kommer dette selvfølgelig til å legge et enormt press på kursen, og med flere gode børsmeldinger i løypa fram mot påske og sommeren kan dette rett og slett bli en eksplosiv kombinasjon.

Må innrømme jeg kjenner på en sitring av spenning i kroppen ved tanken på hva som kommer like foran oss i det nye året. En herlig følelse! Stille i 3-4 uker før vi får kjenne på neste fase av stormen?

Skal bare forsøke å plukke med meg enda noen aksjer fra de utålmodige som ikke vet hva de sitter på og fra roboter som jobber for å presse kursen ned i sine forsøk på å utløse stop-loss. Sekken skal være stappfull av aksjer og bankkontoen tom til lønning i januar. Får vel be om forskudd på feriepenger så fort vi kommer oss over på det nye året :sweat_smile:

God julehøytid til alle medaksjonærer! :santa::christmas_tree::gift:

16 Likes

Ingen myke pakker unner treet her. I år er det kun harde kontanter som står på ønskelisten. PCI aksjer må akkumuleres.

5 Likes

file:///home/chronos/u-8a570264b7b5266a25bced518dfd2537d2664117/MyFiles/Downloads/luciamartinezphdthesis.pdf

In the present work, the potency and selectivity of a new formulation was
investigated combined with PCI, to assess its capacity to locally deliver a cytotoxic molecule to target cells. For this purpose, PEG-PLGHMGA NPs loaded
with saporin and functionalized with the 11A4 nanobody were prepared and
characterized. The uptake of these NPs was investigated and their cytotoxicity
was evaluated in combination with PCI in both HER2 positive and negative
breast cancer cell lines. The contribution of each one of the elements under
study to the cytotoxicity of the treatment was also evaluated.

3 Likes