Andor; > Når den store bølgen kommer etter og forstått potensiale i Nac , skal det bli spennende og se hva som skjer med kursen i Pcib.
Me; Bevisstheten om hva PCIB tilbyr, og annerkjennelsen rundt dette, stiger for hver dag som gaar. Derfor kan vi fort bli ett av de hotteste biotek selskapene i verden, hvor kurspilene vil peke rett opp i lang tid. Tipper det vil skje allerede neste aar, eller i 2021, hvor alle som trenger det, vil soeke etter den beste leveringsteknologien for smaa og store molekyler. Og etter en avtaleinngaaelse med AZ hvor det legges penger paa bordet, burde det utloese en ganske stor interesse for oss i den sammenheng.
Etter dette, vil ikke GenMab er lenger vaere noen maalestokk for oss, for vil gaa mye hoeyere. I tillegg tror jeg vi snart vil hoere noe fra Biontech kanten. Det bygger seg opp til noe stort. Og dere vet jeg ikke dette ut fra en hausete loes luft. For naar man sjekker internett for PCI behandling, finner man droessevis med artikler som viser at PCI leveringteknologi kan benyttes til og forbedre behandling av et uttall sykdommer. Noe som er godt understoettet av hva deltakere paa denne og andre PCIB traader har postet, samt bekreftelser fra Einarsson og Kristian Berg.
Av den grunn er jeg overbevist om at ovenstaaende kommer til og skje. Spoersmaalet som gjenstaar blir kun naar? Og paa grunn av dette, ville jeg ikke stemt ja til noe bud paa PCIB under 50-60 milliarder kr. Og det er i dag. Etter at vi har inngaatt en 4-5 avtaler med store selskaper, flyttes denne summen til 100 milliarder pluss . God Jul.