Kjempebra sluttkurs i dag. GOD JUL til alle i “klubben”.
God jul forumister! Dette var en god dag dette!
Jeg synes det er litt spesielt med de lave volumene som enkelte kjøper eller selger. Klokken 16:25:15 i dag var det følgende handler: 4, 21, 1, 66, 137, 13, 2, 1, 6, 4, 84, 8 og 11 aksjer. Men veldig fornøyd når vi slutter over 70 kroner, håper kursen er >70 kroner 31/12.
Alle småhandler er roboter som er programmert for å plukke x antall aksjer over flere timer og da kommer slike registreringer som egentlig blir veldig misvisende.
Etter “himmelferden” til pho og pcib, virker det som om pho nå er ferdig korrigert. Skal vi tro at det nå er pcib som har ristet av deg de lett nervøse og igjen skal peke videre opp?
Det er som man sier; det er kun en handledag igjen før nyttår og nye budsjettår hos BP, og den som ikke har handlet pcib nå skal stå!
Fredagen kan være siste mulighet for å få billige PCIB aksjer.
Første handledag i det nye året blir første ledd i “dimmelenka” til AZ avtale/oppkjøp . Tror 2020 blir det året vi PCIB-ere får JUSTERT formueskatten i fra moderat til brutal?
God jul til alle ihuga PCIB-entusiaster. 2019 ble veldig spennende nå mot slutten og mer nervepirrende skal det bli i 2020. Nå er det tid for julefeiring, men den lille kladdeblokka og en kalkulator blir liggende snedig skjult bak en gardin.
Takk til alle som deler av sin innsikt og forståelse. Selv har jeg ikke så mye å bidra med, men lærer litt etter litt. Kan uansett mer nå enn for et år siden. Har lest absolutt alle innlegg, på alle trådene, i hele 2019. Jeg har rett og slett blitt hekta på deres kunnskaper, analyser, bekymringer og drømmerier. Med det ønsker jeg dere alle en fantasifull og fredelig juletid.
En liten rettelse, det er 2 handledager igjen i 2019. Fredag 27/12 og mandag 30/12.
https://www.oslobors.no/Oslo-Boers/Om-Oslo-Boers/AApningstider
Nearly four times more patients responded to the Keytruda over chemotherapy. However, these responses did not delay tumor progression or improve survival.
Det er vel lite sannsynlig at dette kan bli utfallet i RELEASE. Altså at bedre ORR i RELEASE vs kontrollarmen ikke reflekteres i bedre OS. Rett og slett pga tumor blokkerer og hindrer drenasje, og mindre tumor vil ha direkte tilknytning til økt OS.
Hva så med PFS. Vil høy ORR automatisk føre til lengre PFS som er primær endepunkt ved interim? Eller er det mer sannsynlig at en vil komme svakere ut ved PFS men sterkt ut ved OS og risikere at en må kjøre alle 93 pasientene i RELEASE før AA blir gitt? @Snoeffelen
Mens fimaNac hjelper denne typen medisiner til og lykkes.
Messenger RNA ( mRNA ) is a large family of RNA molecules that convey genetic information from DNA to the ribosome, where they specify the amino acid sequence of the protein products of gene expression.
mRNA rangeres som en mulighet til og lage kremen av fremtidens medisinske behandling, hvor man regner med at verdien av dette vil bli enorm, og hvor de trenger hjelp av vaar leveringsteknologi for og lykkes.
Mitt spoersmaal blir, hvor godt har PCIB maktet og markedsfoere fimaNac og dets resultater saa langt? Vet alle som burde vite det hva vi tilbyr, og hvordan fimaNac kan hjelpe de frem til bedre resultater??
Poenget med at tumor-respons i gallegangsindikasjonen er direkte klinisk nytte er veldig viktig, det gjør sammenhengen mellom tumor-respons og overlevelse svært god.
Når det gjelder PFS så hadde vi jo noen pasienter i dose-eskaleringen som fikk partial respons, og var det kanskje også complete respons på behandlet tumor, men som endte som PD fordi nye tumorer hadde dukket opp andre steder. Og er man PD så ender man jo opp som endt på PFS. Men det er jo opplagt at en slik pasient nødvendigvis må ende opp med bedre OS.
Nå har jo pasientene i RELEASE mulighet for behandling nummer 2, så et tilfelle som over vil jeg gjette på at ikke får endt PFS om de nye tumorene blir behandlet med respons til følge behandling nummer 2.
Men kan som sagt ikke alle detaljer her.
Jeg føler meg uansett veldig trygg på RELEASE, for ser man på Kaplan-Meier-plottene som Investor legger ut på fundamental-tråden er de bunnsolide, og det er altså på parameteren som til slutt er gullstandarden, overall survival.
Hvis vi trekker paralleller til FimaVac resultater frigitt 12/12 så viser andre gangs behandling at vi får en signifikant økning i respons på T-celler. Når vi vet at FimaChem vil kjøre med minimum 2 behandlinger per pasient, er det nok overveiende sannsynlig (tror jeg) at vi vil se en liknende (abscopal/vaksinerende) effekt, og at pasientene i sterkere grad vil trigge eget immunsystem til å oppdage, og fjerne kreftceller.
FinaCHEM.
kan vi oppleve øket abscopal effekt grunnet dobbel behandling kontra enkel? RELEASE studien
Altså , teoretisk ikke en eventuell dobling av den eventuelle abscopale effekten ved behandling nr 2 men feks en 10-dobling. (teoretiske tilfeldige verdier)
Hvis vi legger FimaVac-resuktatene til grunn, så mener jeg dette er en riktig antakelse
Hmm. Dette er utrolig interessant i så fall. Noen som vet om dette er tilfelle eller ikke?
God jul til alle PCIB aksjonærer!
Høæstal
En liten recap og fint summary hva egentlig bile duct cancer er…
https://hpbsurgery.ucsf.edu/conditions--procedures/bile-duct-cancer-(cholangiocarcinoma).aspx
Er bile duct cancer å anse som pancreatic cancer?