Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Nei.

Nei, den er ikke det, nei, men meget nært beslektet. Grunnen til at jeg spurte er at i de siste dagene har AstraZeneca spydd ut twitter meldinger om hvor viktig det er å bekjempe pancreatic cancer…

7 Likes

Da er det jo fint at Targovax har lovende resultater på området👍

3 Likes

Einarsson kommenterte dette med PCI Biotech og AstraZeneca meldingen i podcast? Pancreatic og diabetes ble dermed kommentert? PCI Biotech håper og tror jeg gjør storeslem med AZ!?

8 Likes

Pankreas var nevnt i forbindelse med diabetes og FimaNAc.

5 Likes

Virker det på bile duct virker det på pancreas…”det virket på alt!”

AZ kan få lov å teste det på pancreas…i bytte mot 10 milliarder NOK upfront og royalties…

3 Likes

Ok, da legger jeg ved Twitter linken :grin:

5 Likes

PCIB’s fimaVACC sammen med lovende terapautisk vaksine mot HIV?
Dersom mulig og så skjer så blir det vel en voldsom reklame.

Hvem vet hva BP kan finne på når de har fått noe tid til å studere dataene i fase 1 studien. (fimaVACC).

GOD JUL til dere alle

10 Likes

Noen som forresten har aksjer i AstraZeneca? I tilfelle hvilken skal man velge? På Nordnet er det jo 6-7 forskjellige tickers. Selskapet er jo svensk-britisk.

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en liten lytte-post.

2 Likes

AZN er tickeren :+1:

1 Like

Ja, vet, men den er både på børs i Sverige og USA, så vet ikke hva man skal velge.

1 Like

Skulle tro det var hipp som happ, men når du sier det var kursen i USD merkelig.

1 Like

Ja. Da var 2019 snart over… Og etter seigpining store deler av året,sa det Pang :boom:.
Og nå ser alt så mye bedre ut, det snakkes om at vi håper støtten på 70kr holder i år…
Hvorfor??? Dagens kurs er selvfølgelig meget gledelig,hvis en ser på siste 5år…
Men ser en på hva pcib har prestert siste 5 år, og hva som ligger foran oss,vil dagens kurs virke latterlig…
Jeg vil påstå at ser vi på risk/revard, har Aldri aksjen vært Billigere enn NÅ.
2020 tegner til å bli et fantastisk år,for oss aksjonærer,og for fremtidig behandling av, ja hvem vet!!!
Tror. Ikke det går lang tid før vi er i :100:
Godt nytt år Alle Pcib’ere🤘

22 Likes

Aksjen er forhåpentligvis fortsatt billig, men da de siste nyhetene ble sluppet var det fortsatt mulig å kjøpe aksjer til 35 kr, så da var det ihvertfall billigere.

3 Likes

https://soundcloud.com/user-972208711

Kanskje lurt å høre om igjen disse 3 :heavy_heart_exclamation:

12 Likes
13 Likes

PCI Biotech, som utvikler en teknologiplattform for behandling av kreftpasienter, falt kraftig i fjor sommer. Aksjeprisen lå nede på 25 kroner nesten hele året som gikk, før den føk til værs i november og steg med 160 prosent. Den 23. desember hadde prisen sunket litt og lå på 72,50 kroner per aksje.

7 Likes

Kurs og volum helt ok i dag også. Virker som 70+++ blir nivået når vi starter nytt børsår om noen dager.
Hvem tør tippe nivået om 12 mnd? Er vi på 2-3 eller 400 ?

6 Likes

Enig

Nesten utrolig sterk konsolidering for PCIB, med mindre enn 10 % kursfall fra toppen på 79 den 16.

Sammenlignet med konsolideringen i PHO er kursfallet for
PCIB ubetydelig.

Her er både folk og fond på tur inn og snapper alt som legges ut med 7-tallet først.

Jeg glder meg til 2020 - spesielt den først uka - og dernest det første halvåret

5 Likes

Tipper rundt 500 hvis PCIB ikkje blir kjøpt opp før den 27. des 2020.

5 Likes