Ja, og de får ikke lov å teste mer før videre avklaring kommer på hvor de vil med dette samarbeidet innen nac - og dette har de, som chrkni korrekt skriver, ut H1 på å avklare…
(Jeg tolker det som at pcib krever at az må binde seg til noe innen onkologi (med økonomiske forpliktelser) før de kan teste ut noe som helst mer…)
De ligger ikke på latsiden forskningsmessig.
Er der noe som skulle tilsi at de øvrige partnerene til PCIB innen fimaNAc IKKE kan ha pågående lisensierings forhandlinger nå?
Slike forhandlinger om de måtte pågå er vel ikke pliktige til å børsmeldes?
Kanskje pågår det nå en konkurranse mellom AZ og BIONTECH innen fimaNAc for å få avtale først allerede?
Ville vel også forklare PW’s væremåte overfor AZ.
Helt enig Ufo…
Synes væremåten til PCIB ovenfor AZ oser selvtillit og kjempekort på hånda…
Naturlig at også en/flere av de andre som også ønsker avtale rundt FimaNac, men at PCIB gir AZ muligheter først til å komme med avtale etc…
Derfor har jeg ikke tru på at 6mnd går før avtale/bud kommer
nei , 6 mnd må vel anses å bety maksimal tid avsatt.
alle parter er vel interesserte i en avgjørelse så raskt som mulig.
tid er penger.
Blir ikkje sjokkert om det ligger en melding på bordet om AZ-samarbeidet den 2. januar 2020.
Uansett, la oss håpe oppturen fortsetter i januar 2020…
Godt Nyttår til alle standhaftige PCIB’ere!
Enig, men det er fullt mulig vi må vente til slutten av Q2-2020.
Hvor forresten er en oppdatert analyse fra Pål??
Godt nytt hår!
Pål skal bare feire litt først, så kommer den nok etterhvert.
Godt nyttår👍
Å følge Magnus i sjakk-VM og se PCIB på 75 er nesten orgasmisk.
Godt nyttår til alle medaksjonærer!
Det er ingen tvil om at hver eneste dag fra første børsåpning i 2020 vil bli et skritt nærmere konklusjon med FimaNac. La oss fortsette å bidra med diskusjoner på en konstruktiv måte. Føler ofte brukere her er litt vel hårsåre med en gang noen mener noe annet. Mitt synspunkt er at jeg setter pris på alle som er litt skeptiske og spør spørsmål. Da kan man fint argumentere tilbake på en saklig måte ved å henvise til fakta for sine påstander.
Jeg har full forståelse for at enkelte medlemmer ønsker å be nye aksjesparere være forsiktig med investert beløp. Biotechselskaper har vist seg å være svært volatile og det er en fakta at få lykkes. Likevel, så synes jeg ikke at dette skal få et for stort fokus her inne. Alle har ansvar for egne investeringer og det er viktig å danne seg et bilde av markedet fra sitt eget synspunkt. Dvs, ikke ta all informasjon her som god fisk, men les dere opp og konkluder etter hva dere selv tenker. Forslår at vi ikke bruker for mye energi på å advare om dette ettersom jeg ser på det som en svært åpenbar informasjon når man har valgt å investere pengene sine i andre selskaper…
Måtte 2020 bli et godt år for oss. Nå er det naturlig å forvente mye spennende fra PCI Biotech fremover (på et langsiktig plan). Tålmodighet er en dyd, men dersom vi innfrir på bare halvparten av estimatene som er gjort fra våre dyktige skribenter her inne, så vil vi alle oppleve et svært godt personlig økonomisk utgangspunkt i løpet av året!
Takk til alle dyktige aksjonærer som velger å dele sin kunnskap her inne. Jeg vet dere tar dere god tid til å bygge opp kunnskap, og jeg tar det ikke for gitt at dere velger å dele. Takk til alle nye her inne, som spør spørsmål som kan virke åpenbare for noen, men som hjelper dem selv med å ta en beslutning. Og aller sist, takk til PCIB som jobber dag inn og dag ut for oss aksjonærer, Norge og viktigst av alt, alle fremtidige pasienter som kan få en bedre behandling ved bruk av PCIB sin unike leveringsteknologi
Ja, dette har nok fint lite med PCIB å gjøre. Lynparza (olaparib) er en for lengst godkjent medisin for en del arvelige krefttyper, og er en såkalt PARP-hemmer. Studien er hverken en konkurrent til eller er «kompatibel» med RELEASE på noen måte. Man kan lese mer fonuftig om denne studien i pressemeldingen fra AZ enn på den lenken over til de svenske pengeforvalterne.
Lift off!
Nei nei, det holder , tenk på formue skatten
Prosenter på dette nivået, er som russiske % på 20 tallet.
Ja, for de som har formue. Vanskelig det med boliglån og dyr kjærre her i gården
Ønsker alle ett riktig godt nytt år 2020 here we come
Roche Finishes Year With Big Deals, Gene Therapy In Focus As Competition Heats Up
Ikke helt russiske %, men gode bevegelser… Tror vi ligger ganske likt
Å enda villere for de som plukket aksjer fra Storebrand på 5-tallet
Mulig dumt spørsmål men hvorfor ikke halv-dag med børs i morgen? 31.12 er da ikke helligdag!!
Surt å vente helt til torsdag før vi fyker opp på 80-tallet.
Det jeg er mest spent paa i disse dager, er om forskningsresultatene vaare blir annerkjent av flere BP selskaper, samt verdens stoerste legetidsskrifter.
En fet og positiv artikkel i the Lancet, sammen med en BP avtale for fimaVacc, pluss en AZ avtale for fimaNac, kunne virkelig satt fyr paa kursen. Forventer egentlig at alle tre punktene aapenbarer seg i loepet av H1 2020.
For naa har vi vist alle kortene som beviselig er bedre enn alle andres, og venter paa og faa betalt for disse. Beveggrunnen for dette er at BP kan forvente og faa betalt stort for en avtaleinngaaelse lenger ned i veien. Og saa fort ett BP selskap oppnaar suksess med vaar leveringsteknologi, er det paa tide og sende inn forslag om og nominere Kristian Berg til Nobelprisen i medisin.
For nye aksjonaerer.;
-FimaChem faar cellegift til og fungere bedre enn cellegift klarer alene
-FimaVacc oeker effekten paa kroppens immunforsvar.
-FimaNac har loest leveringsproblematikken for nucleic acids-dvs, er i stand til og levere baade store og smaa molekyler inn i cellene.
Hvis ikke dette blir mye verdt, skal jeg spise opp PCén min. Ser egentlig kun en fare. At noen finner opp noe enda mer revulusjonerende. Men siden PCIB’s tre forretningsomraader favner saa vidt. og kan benyttes til og forbedre behandlingen paa ett tresiffret antall sykdommer, skal det utrolig mye til for at noen makter og finne opp noe som utraderer alle tre forretningsomraadene. Det er saa og si umulig. Derfor vil PCIB bli mye verdt uansett.