Nå er det omsatt for 3 millioner kroner på 20 minutter.
Bra det, men greit å holde ting i perspektiv.
Nå er det omsatt for 3 millioner kroner på 20 minutter.
Bra det, men greit å holde ting i perspektiv.
Jada, ble en smule euforisk etter en god start på året, men alt det positive som har utviklet seg gjennom 2019 har lagt en god grobunn for hva som kan materialisere seg i 2020.
Godt nyttår
Da var vi på 80 og jeg bomma totalt. Trodde vi måtte ha flere timer på en slik oppgang men markedet ville det annerledes. Neste blir 90 men da tror jeg vi trenger noen dager? Vi sier neste helg.
Nesten rart ikke kursen stiger mer, siden PCI Biotech saa og si er en slam dunk biotech aksje. Once inn a lifetime opportunity. Denne anledningen faar dere aldri igjen. For vi kommer til og oppnaa minst en avtale det foelger penger med for hvert forretningsomraade, og ganske sikkert mange fler.
Sakte men sikkert får markedet øyne opp for selskapet. Det er bare snakk om tid
Er dette bruddet opp??
Bør vel avslutte over 80 og helst støttes av høyere volum…?
Er grunnen til at AZ fikk tillatelse til å prøve PCI-platformen på utvidet sykdomsområde frem til årsskiftet den at disse ekstra ukene tildelt ble byttet mot at PCIB fikk gå ut med navnet (AZ) til BP selskapet samt opplyse om avtalen til markedet?
Kan resultatene fra denne utvidede insatsen innenfor andre områder enn kreft få AZ til å akselerere innsatsen mot en avtale med PCIB?
Kanskje disse dataene er det som skal til for å få igang en hurtig prosess?
Kan ikke forestille meg noen grunn til å vente med avtale sett fra AZ’s ståsted ved gode data i den utvidede indikasjonen.
Kanskje det hele tipper over i favør av oppkjøp?
Det er nesten ille og selge PCIB, som paa sikt kan generere inntekter til statskassen ala statoil.
Skal vi isteden overlate disse inntektene til svensker og briter? Men siden ingen store enheter fra Norge synes og vaere interessert, vil jeg allikevel stemme ja til ett salg hvis budet er hoeyt nok.
Kjedelig utvikling dette, hadde håpet å kjøpe litt flere aksjer under 80 etterhvert…
Dog, den er nå 20 øre unna dobbelttopp på fallende volum.
Hva er høyt nok ?
Jeg er såpass egoistisk at jeg prioriterer :
1 - Egen lommebok
2 - Det beste for kreftpasientene
3 - Inntekter til Norge (dvs deres lommebok)
Fordelen med et salg er at man da slipper å tenke “solgte jeg for tidlig eller for sent” ?
Jeg håper AstraZeneca kjøper FimaNac for et sinnsykt høyt beløp og at vi beholder Vacc og Chem. Det er det beste for alle 3 punkter.
Intradrag ja, men ikke sluttkurs
Er ikke 1mrd $ up front etc for Nac onkologi bedre? Vil skape blest/interesse etc + reprising. Og føre til at andre BP vil agere på Nac også…?
Et utmerket alternativ
“Problemet” er at livet er akkurat NÅ. Derfor er spørsmålet om man ønsker masse penger nå eller enda mer om en del tid.
Ja takk begge deler…?
Det meste som er viktig i livet koster heldigvis lite.
Få aksjer til salgs. Er i grunn forståelig. Gjennombrudd på levering av mrna med AZ og nytt patent. Som har ført til ny interesse fra AZ. Skjønner godt at det store flertall har lyst til å se hvor dette ender. Og svaret får vi allerede innen et halvt år. Har vurdert å selge 5-10 %, men klarer det ikke.
Jeg vurderer heller å kjøpe 5-10% mer.
JP MORGAN og co i USA? Har enda ikke våknet. Synes skimte bra og økende kjøpsinteresse ved siste 2 handelstimer? Noen sett lignende trend?
AstraZeneca og PCI Biotech stiger cirka det samme i dag. 4 kr opp på aksjekursen.
AZ stiger noen milliarder på sin markedsverdi med 4 kr opp. Kjempe vs mygg