Husker den gangen jeg ble overbevist om at dette ville gaa bra. Men jeg husker ikke om det var fimaVacc eller fimNac som ble demonstrert, heller ikke om det var PCIB som rapporterte det eller noen av traaddeltakerne, den gang paa HO, eller hvor. Men det var i USA for en 4-5 aar siden, hvor jeg leste ett eller annet sted at PCIB demonstrerte for noen en mangedobbling i leveringsresultat. Jeg tror det fimaVacc. Etter dette tenkte jeg at naa maa det smelle for dette er fantastiske resultater, og noeyaktig hva BP har behov for. Det virker, Slik at naa kan vi ikke feile. Men det gjorde det altsaa ikke foer i 2019, etter de gode fimaVacc og fimaNac resultatene sammen med frigjoeringen av BP navnet til AZ.
Resultatene fra denne demonstrasjonen flere aar tilbake, som viste at leveringteknologien virket paa mer enn cellegift, har hele tiden vaert beveggrunnen for min opptimisme og spaadommer om enorm verdiskapning for PCIB aksjonaerene de siste 4-5 aarene. Og derfor er det hyggelig og se en av autoritetene paa PCIB komme etter. Takker Lion for presentasjonen og for ett flott innlegg fra Soerlendingen. Meget hyggelig lesning, hvor jeg haaper Soerlendingen faar rett i sine spaadommer.
Det som har forundret meg de siste aarene, er hvorfor dette har tatt saa lang tid. Hvorfor har ikke BP umiddelbart loept etter lovnadene og resultatene PCIB har forsoekt og selge paa diverse kongresser. Men har etterhvert forstaatt at det er slik bransjen fungerer. Tung graut frem til dagens det plutselig smeller. Er vi litt heldige, saa er det ikke sikkert denne dagen er saa langt borte.