Jeg har ingen svar på dette. Men stoler 100% på Einarsson i radforsk sin vurdering. I podcast ble følgende sagt om dette
« Og da skal du vise en bedret median survival, altså harde endepunkter, og vi snakker STORE studier, og vi snakker MANGE pasienter. Og vi vet jo hvor mange pasienter det er med gallegangskreft. Jeg har snakket om rekruttering med Per om dette, så dette vil være en STOR studie som tar VELDIG lang tid. Men for all del, den kan lykkes.
MEN, dette er hovedpoenget hvis disse skulle lykkes, hva gjør PCI da? Da bruker de den! Da hvis standard of care behandlingen endrer seg, så vil man da bruke denne nye standard of care i tillegg til PCIs teknologi hvis den er kommet fram og på markedet. Så for meg er dette en mulighet for PCI Biotech , og ikke noen trussel på noen som helst måte.
At en cellegift skal bli så bra at det ikke blir behov for å behandle mere har jeg ikke noen som helst tro på. Og jeg kan ikke skjønne annet enn at dette nye produktet også blir tatt opp i endosomene, og at de trengs å frigjøres på samme måte. Og det er det PCI gjør.
Så kort oppsummert så kan dette være veldig positivt? Jada, det er i hvert fall ikke negativt, og det kan være positivt.»
Helt greit du er uenig i det @Bonusfrelst . Jeg mener ingen ting, jeg! Jeg bare konstaterer gode resultater, statistikk, regulatoriske FDA og EMA og stoler på radforsk.
OG hvordan kan du virkelig med sikkerhet si at de eventuelt da MÅ? Tvilende til det gitt radforsk podcast og kommentarer fra Arctic under Q&A session også streamet og i link over.
Og det er lov å være negativ eller kritisk eller liten tiltro til selskaper. Fasiten vil uansett komme, og i biotekverdenen er det ikke lenge til
Og du har jo rett når du ser på prisingen. Som for øyeblikket prises PCIB hvor «alle» mener kun det er verdier i RELEASE til en milliard. Flåsete er vel det pølsebod prising, og kan vitne om at markedet ser lav % mulighet for suksess. En mulig blockbuster kandidat innen onkologi (ODD), gitte privilegier i avsluttende fase, svært få hvis noen direkte konkurrent, har ofte kunnet blitt priset svært mye høyere i verdi. Hva er LOA%? 10-20% eller 50-70%? Vil gi enorm forskjell i teoretisk markedsverdi.