Tilbake fra Royal Run og ser at min uttalelse fra tidligere har skapt en storm i et glass vann, med @anon21766851 som hærfører selvfølgelig.
Etter å har sett litt igjennom diskusjonen så kan jeg si at det er det vi i Danmark kalder for flueknepperi (dere får selv slå opp å se hva det betyr).
Jeg kan bekrefte at Pcib hadde sendt Ronny og Anders til partner konferance i USA, de er jo gode partnere.
De var der for å spille lomme tennis.
Flere andre mulige partner hadde joinet inn og bedt om å få et møte, da de hadde hørt at de to partnere hadde gode resultater. Anders var noe skeptisk overfor dette, da det primært var han som hadde skapt de gode resultater.
Men Ronny som var den dårligst lommetennis spiller at de to, kom helt tilfeldigt til å gjøre et sleivspark, eller skal vi si, et sleiv trykk og den ene kulen havnet over i fanget på en som heter B.P.
B.P. ble noe overrasket, fordi han hadde ikke undeskrevet noen NDA, han ville nemlig vente til “Burgern” kom på banen. Han hadde hørt at dette var en veldig god spiller som kunne bekrefte de resultater som især Anders satt med.
Kulen ble derfor forsøkt samlet opp av flere mindre spiller som hadde underskrevet en NDA. Og til Ronny´s store forskrækkelse hadde flere av disse mindre spiller ganske store hender.
Ronny forsøkte derfor desprat å få kuglen tilbake i posen igjen, men Anders som jo var den beste av de to lommetennis spillere forstod å smide mens jernet var varmt, så han skubbet også til den andre av Ronnys kuler under det motto “Den som intet våger intet vinner”. og nu var det i hvert til fald 7-10 mindre spillere som forsøkte å få tak i kuglene.
Nu var Ronny ikke bare desperat, han var i helt og aldeles panikk. Ronny som jo normalt er en sindig revisor kan såmen også overraske til tider, så hva gjorde Ronny da “lokumet ligefrem brænder” jo, han kastet regnskabet på bordet uten å underskrive.
Alle de mindre spillere trakk seg umiddelbart, de hadde sett nok. Nu skulle de hjem i banken for å se om de kunne være med i neste spillerunde.
Og så en siste kommentar til Glein og alle dere andre.
“A desk is a dangerous place from which to vieu the world”.
Johan Le Carre