Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Har ikke turt å tenke på å sette stop-loss engang… Tenk følelsen av å se den stupe, få alarm og deretter ikke rekke å stanse den… Hjelpes… Her får man stå i ramma og se hvor det bærer.

2 Likes

Hvis dette virkelig var et stoplossraid, som det ser ut som, så må jo de som utfører det virkelig ha troa på en avtale. Dersom det ikke kommer noen avtale vil det jo være meningsløst å ha sikret seg en masse nye aksjer på denne måten.

3 Likes

Robotene til Pareto (Pirato) har vært aktive i slike handler før. Man trengte vel ikke være Einstein for å skjønne at mange lå med SL. Kanskje de tilogmed kan se det.
Så er det bare å kjøre den under, plukke opp mye på 65, for så å selge dem tilbake på ca 70 (som blir gjort nå). Når de er tomme vil kursen stige.

6 Likes

Her utnyttes psykologien i aksjen til det fulle. Kjører stoploss raid like før deadline for å få småsparere til å spekulere i no deal og på den måten få kjøpt enda flere aksjer på billigsalg. Her er det proffer som holder på.

10 Likes

Voldsomt volum mellom 14:44-14:45. Noen som ser om dette er én stor post eller mange små?

Hadde SL på 60, (ble satt når vi var over 86). Rett før jeg ble ranet på åpen gate. Fjernet SL med en gang.

7 Likes

Dette spillet er jo mer kynisk enn poker!

3 Likes

Får si som Olsenbanden : “Perfekt tima og tilrettelagt” :slight_smile:

4 Likes

Godt det ikke koster 1.8 mill å lufte bikkja hver gang… Har hørt det kan være dyrt å ha hund men… :rofl:

8 Likes

må være ei rasebikkje…

2 Likes

For å si det slik, om noen har skaffet seg info om no deal så hadde det ikke bare vært 40k aksjer som hadde gått.

6 Likes

Lovlig ran i gråsonen,spør du meg ,burde de gå etter de som gjør slikt selv om jeg selv ikke blir berørt.Men her kan det være familie far som taper stort av sin surt opptjente formue.

4 Likes

Man velger selv å sette stopp loss, med den risikoen det innebærer.

3 Likes

Dette her skjer bare pga kommunikasjonssvikt av PCIB. Lurer på når de skjerper seg og setter sine ´´fans´´ i ett mer prioritert lys.

1 Like

Kynisk ja, men dette er jo også en velkjent risiko ved å sette SL.

2 Likes

Vi må få snekret sammen en fet avtale før Krabbefiskerene i Bamble går helt av skaftet :crab::crab:

Det står tross alt om Sjampis eller hjemmebrent til krabbene resten av sommeren dette her

3 Likes

Rødvin fungerte helt fint til reker det!
Ettersom det allerede har vært konstatert på forumet her, med henvisning til Jokke, at “jeg sitter på ei bombe”, så vil jeg forklare dagens ras nedover med denne:
Noen følger etter meg
Kan kjenne pusten dems i nakken
Og hvis jeg ikke kjapper meg nå
Så tar’em meg igjen neri bakken
Jeg begynner å løpe
Hva er det dem vil meg
Jeg prøver å snu meg
Det er ingen der…
Det er ingen der

3 Likes

Regner med dette er samme aktør som kjørte kursen opp til 87 kr.

2 Likes

1.juli er ikke før i morgen…

Tror ikke vi skal spekulere i om noen vet noe for da ville dem solgt på en helt annen måte så vi har nok fasiten med stoploss.
Tror det er dumt for dem som blir ramma men dem kan jo gå inn igjen når vi får bekrefta at det ikke er noe melding.

2 Likes