Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Publisert online 14.februar i år.

Link?

3 Likes

Men er ikke det den samme som @Logdec la ut?

1 Like

Jo publisert i Journal of Clinical Medicine 14.februar. To forskjellige linker bare. Men like bra for det :wink:

Jo, men Logdec lurte på om det kom mer. Også svarte du med henvisningen til linken han kom med.

1 Like

Skulle tro att det är AZ forskning som publiceras efter deal som de refererar till :muscle:

De passar ju bra med @polygons teorier med naked delivery inom diabetiska sår.

Per har sagt att AZ gått med på att publicera resultaten.

PW har ju sagt att forskningen gått till så att det gjorts både hos AZ och hos Pcib vilket gör det troligt att Högseth är medförfattare.

9 Likes

Da redigerte han nok innlegget sitt etter at jeg svarte. Da jeg svarte spurte han om det var publisert (uten quote). Driver med plenklipp i tillegg så forbehold om pollen i øynene :wink:

3 Likes

Hmm, ser nå at det er mRNA. Må sikkert vente til AZ er avklart.

Tror det er Nac-relatert med delivery of naked mRNA. “Kommer når det kommer” sikkert :sunglasses:

3 Likes

Når var det van der Burgh skulle presentere på den store konferansen igjen? :sunglasses:

Eller, det var visst noe noe misforståelse med kommunikasjonen til Walday der også. :sweat_smile:
Markedet har visst lett for å feiltolke det han sier. Selvfølgelig ikke hans feil. :roll_eyes:

2 Likes

Er vi der igjen :sleeping: Durable. Tror et par stykket har fått det med seg at 10-15 stykket på tråden er negative til kommunikasjonen OG samtidig veldig positive til PCI Biotech.

I min verden er det slik at jeg KUN investerer i selskap der jeg har 100% tillit til ledelse og styret! Når det gjelder PCIB har jeg 100% tillit.

Jeg har ALDRI eierskap i selskap hvor jeg ikke har 100% tillit. Hos meg finnes ikke litt tillit! «Litt» er ikke nok for å være investert!!!

På tråden burde kanskje flere solgt?

12 Likes

AZ har nå fått tak i de medarbeiderne de ønsket seg tidligere i sommer :

Drug delivery scientists
We are now looking for drug delivery scientists with strong expertise in the formulation and analytical sciences to work on delivering new modalities for gene therapy.
In this role you will be responsible for design and characterisation of formulations for the delivery of nucleic acids.

No longer accepting applications

20 Likes

Ja, prøver bare å se litt humoristisk på det! :sweat_smile:
Dette blir jo bare verre og verre for hver dag som går, etter «deadline».

Sitter tungt lastet i PCIB og har full tiltro til ledelsen og selskapet, men akkurat kommunikasjonen, når det gjelder å overholde tidsfrister DE UOPPFORDRET har pålagt SEG SELV, så velger jeg å le, heller enn å «gråte». :wink:

Det er i alle fall TOTALT UAKTUELT å selge, og kanskje gå glipp av fantastisk gevinst etter å ha fulgt selskapet veldig tett i over 5 år og vært med på flere emisjoner og utallige opp og nedturer, bare fordi Walday er klønete i kommunikasjonen.
NO WAY! :sweat_smile::smile:

30 Likes

Det er jo ganske enkelt. Du legger på et år på hva de guider og er de ikke i mål da, legger du på et år til.

7 Likes

Jeg synes ikke det er grunn til åvære jublende fornøyd med PWs vilje eller evne til å holde sine selvpålagte tidsfrister. I akkurat denne situasjonen synesjeg ikke er noen grunn til å kritisere PW for manglende melding om ka som skjer. Det bør være tydelig for alle at Pcib er inne i en prosess der de «samhandler» med AZ. Det kan være mange grunner til at avklaring ikke har skjedd hittil. Det er mulig at partene ennå sliter med å bli enige. Eller det kan være mer trivielle grunner, så som trege beslutningsprosesser eller at papirarbeidet har tatt mer tid enn det man så for seg. Det er også mulig at forholdet til Pcibs øvrige partnere krever avklaringer som tar mye tid.

10 Likes

Om vi holder nøkkelen til effektiv leveranse så blir det bra…

11 Likes

Leser paa nettet. og finner mRMA opp og ned i mente, hvor man hele tiden etterlyser leveringsteknologi for dette.?

Hvorfor, den er her for lenge siden. Tor PW gjoer lurt i og kjoere en saftig fimaNac kampanje naar AZ avtalen er i havn. ( saafremt det ikke kommer ett bud).

2 Likes

Ikke for å være negativ, mn har ett par spørsmål!

  • Hvis PCI sin leveringsteknologi hadde vært så fantastisk som det blir hevdet her, hadde vi ikke vært kjøpt opp for lenge siden, jeg kan ikke fatte noe annet?
  • Kan det være at leveringsteknologien ikke er så super?

Jeg håper at vi får litt valuta for ventetiden, men blir faktisk mer og mer skeptisk for hver dag som går, tydeligvis flere her inne som tenker det samme, selv om noen prøver å overbevise seg selv om at alt ser rosenrødt ut så lenge vi ikke får en melding, da går jo samtalene videre tenker dere! Kursen tilsier ihvertfall ikke at noe stort er i ferd med å skje!

Markedet er ikke effisient.

Apple var nede for telling! Hvor mange 1000% gikk den plutselig.

Moderna

BioNTech

Vaccibody

Genmab

Osv osv

10 Likes