Nu er kursen ned 30kr fra 85kr ish til 55kr ish.
Hittil i år er kursen ned 30%.
Vel vel . Alt samtidig med RELEASE og fakta om Asia sites.
Og mens biotekmygg er i samtaler med big pharma om det kanskje hotteste i biotek, nemlig mRNA teknologi!
Kan foreslå en titt på historikk avtaler innen mRNA som snøffelen viste til
Skal en verdi/opsjon (mulighet) for mulig avtale med BP innen mRNA er plutselig gitt negativ verdi for PCIB ?
Slå den blir ikke lett?
Les Arctic sin verdivurdering av PCI Biotech underliggende verdier. Standard biotekvurdering.
RELEASE studien: i verdivurdering Der benyttes data fra ODD innen onkologi, avkastningskrav, tidsaspekt, antall pasienter, marked, konkurrentbilde osv.
(Asia sites som mangeganger pasientgrunnlag er per nu ikke vurdert)
Egentlig ganske «lett» utregning basert på facts and stats.
84-86kr kursmål hvor tilnærmet all verdi tillegges RELEASE.
Vacc og Nac og annen teknologi prises til lommerusk.
Sitte utenfor dersom det plutselig kommer avtale eller bud for biotekmyggen med big pharma er for meg helt uaktuelt og ikke i mitt riskreward univers!
Kjøpe billig og selge dyrt formel finnes ikke selvom du hevder det . Gjentar til det kjedsommelige: No free lunch.
Moderna og BioNTech kan sies både være indirekte (Moderna gjennom AZ og mRNA) og direkte har vært og er i forskningssamarbeid med PCI Biotech. Se litt på deres pipeline og markedsverdi .
I biotek er prising av potensial på mange måter selve essensen. Produkter til de ovennevnte er som ved PCIB begrenset eller fraværende. Name of the game.
Ser du mcap? Svar: Noen hundre MILLIARDER…
PCIB sin mcap. Svar 2 milliarder ish.
Når PCIB er i sfæren til slike selskap og har forsket sammen og BioNTech fortsatt pågår hva KAN PCI Biotech sin mRNA teknologi være verdt? ENORMT mye penger ref deres mcap, JA mulig. Vet vi hva det er verdt nu, Nei! Får vi svaret plutselig, JA! Lett å vente på DET spennende svaret?
Mitt svar på det er jublende JA. Og så får andre selvsagt gjøre sine vurderinger.