Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Nå er ikke dette noe jeg har funnet på så om du har fulgt med ville du visst dette. At vi kortsiktig kan falle ned på 30-tallet pga skuffelsen i øyeblikket har jeg aldri benektet men det finnes altså en analyse i fra Artick som sier KURS 80++++ UTEN AZ-avtale.
Spydighetene kan du bruke i barnehagen og ikke på forumet.

6 Likes

Spydighet?

At en analyse har kursmål XX betyr ikke all verden, alle norske biotek har analyser og kursmål som ligger 100-200% over dagens kurser.

Og det blir beinhardt å få kursen tilbake til 70-80 uten en AZ hype. Så vi får bare krysse fingrene for en ok avtale.

3 Likes

Dette var det jeg fryktet, mange som blir kjørt ut pga ett spill! Dette kunne vært unngått med en melding i dag tidlig, uansett om den var positiv eller negativ. Mener uansett hva andre mener at dette var en dårlig håndtering av PCIB! Hva kan forskjellen være på de 8 timene, nå får vi nå se om det kommer en melding i det hele tatt, hvis den ikke kommer stiller det PCIB og Per i enda dårligere lys!

3 Likes

Da står jeg klar til og kjøpe tilbake mine 40 k.

Du som dumper i dag?:wink:

Jeg mener det er lurt men ingen garanti i disse timer.

Nei,jeg solgte de på 84,20.

Fra det samme firmaet kan man også kjøpe Impact of COVID-19 Outbreak on Weather Information Technologies Market - Forecast till 2024

Sikkert skrevet av samme “analytiker” den også.

Og er jo et røverkjøp til $3700!

…altså dette er scam, scam, scam…

3 Likes

Ettersom PCIB tydelig har sagt at de vil komme med en nyhet - enten en positiv eller en negativ - innen juni, må vi jo bare legge til grunn at de kommer med en børsmelding nå i dag etter børsslutt. I morgen er ikke juni lenger.

5 Likes

Tror vi skal vente med å avsi dommen over Per W og PCIBs håndtering foreløpig. Dette er jo på ingen måte avklart.

Mitt perspektiv er og blir GGK. Alt annet før denne er krydder.

7 Likes

Blir helt feil å hakke løs på PW over dette.

3 Likes

Har det blitt sagt at det skal komme en melding innen utgangen av juni?

Dette ligner ikke SL raid…her er det noen som har fått info

Hakker ikke løs på han, blir bare sitert på det han har informert markedet om og det var at det skulle komme en melding innen 30.6, og det har foreløpig ikke skjedd så da har han jo for såvidt et forklaringsproblem! Men skal gi han ut dagen i dag :slight_smile:

3 Likes

Hvis PCIB-ledelsen satt med en negativ fasit som de enda ikke hadde publisert, og så på den brutale nedgangen, så hadde de bedt om børspause i frykt for lekkasje. De gjorde ikke det…

3 Likes

Jeg tror dagens, og de siste dagers fall, er styrt at store som vil inn til en lavest mulig pris når det er avklart om det blir deal eller no-deal. Blir det deal, hvor verdien må vurderes/tolkes, klarer de enkelt å holde kursen nede mens de kjøper seg inn. Det er en billig forsikring i forhold til å risikere et garantert 50 % fall ved no-deal, som de samme folkene bidrar til.

I mine øyne er det for naivt å tro at børsen ikke manipuleres av enkelte som kan.

5 Likes

Noen hadde fått info når kursen gikk opp, noen har fått info nå når nervøse hopper av. Mye forskjellig info man kan få da skjønner jeg :joy: Rolig i båten guttær!

23 Likes

Herrejemini, kan ikke huske sist jeg var så spent samtidig nervøs. Solgte halve posisjonen min på 75,-før jeg igjen kjøpte meg tilbake på 70,-. Tenkte at det er dette jeg har ventet på i disse årene, går det så går det, ellers går det til helvetica😂 lykke til alle sammen!

10 Likes

Børsen i USA stenger vel 22:00, er det da meldingen endelig kommer?

1 Like

Hvorfor skulle den det? En avtale med PCIB blir neppe børsmeldt av AZ.

1 Like