Personlig tror jeg ikke det er lurt å bygge opp forventninger til at utfallet av AstraZeneca meldingen kommer med det første, har vi ikke hatt nok skuffelser for en stund? Nå må skuta «lappes sammen» og vi må komme oss til hektene igjen etter den kraftige turbulensen. De korte pengene i dette caset kan for øvrig «sod off»
Har respekt for trading, gevinstsikring og alt dette her, men det irriterer meg grenseløst at vi befinner oss i et selskap som til de grader legger opp til at det skal lønne seg å drive på med slikt. Man bygger opp det man tror er en solid portefølje som plutselig forvandler seg til et korthus som raser sammen. Aksjonærene blir lurt til å tro at fundamentet er solid betong, mens det i virkeligheten er stråhus! Ulven får derfor herje så mye den vil med oss! Ære være de som har sikret seg på 70 og 80 tallet gjentatte ganger og sluppet å være om bord på turen ned i kjelleren igjen (jeg føler derimot at jeg traff rute 74 i Stigespillet for n-te gang). Det er å strø salt i såret når man leser om alle disse geniene som gjentatte ganger selger dyrt og kjøper billig! Jeg føler meg naiv og dum siden jeg ikke klarer å utnytte dette selv.
Vi har tre plattformer og fimaNAc delen er faktisk en opportunistisk «approach» nærmest uten kostnader for vår del. Det er RELEASE som er og skal være motoren og den bør smøres slik at den er velfungerende! Gi oss en kvartalsrapport med mye snadder, som for eksempel over 40 aktive klinikker! Fortell oss mer om Asia! Taiwan og Sør-Korea må vel snart kunne ha en pasient på blokka? USA er jeg redd har så mange utfordringer med Covid-19 at jeg tipper H1 2021 er første mulighet til å innrullere noen fra dette «kontinentet.» FimaVACC forlanger jeg snart nyheter fra! Hvis ikke dette kommer på plass før Q2 gjennomgangen blir jeg nok en gang skuffet! Hvordan selskapet har klart å stå opp som en løve og ned som en skinnfell rundt denne plattformen er ganske urovekkende. Hva skjer? «Enlighten us, please!»
Akkurat nå tenker jeg faktisk «f¤#! hele AstraZeneca» - siden vi må konsentrere oss om «smooth execution» av RELEASE. Orker ikke flere hiccups rundt denne ekstremt viktige studien! Ellers synes jeg følgende gif symboliserer PCIB før og etter 13. juli, i alle fall slik jeg oppfattet situasjonen (bytt ut Doing Yoga med PCI Biotech):
For de som kjenner til 80 tallets delikatesser på musikkfronten forventer jeg at refrenget til Yazz & the Plastic Population – The Only Way Is Up blir PCIB sin kjenningsmelodi resten av året! God sommer og lykke til med investeringene