Hvis Per slutter å si noe blir det feil det også. Vi har hatt mange runder med det på forumet der man fra noen har ønsket at pcib var mere åpne, slik som PHO f. eks.
Når det er sagt er jeg også drit forbanna på det makkverket nå Per har ført oss inn i. Å være så sikker på en avklaring så sent som i Mai for så å komme med denne meldingen er bare utrolig uprofesjonelt.
Ja, jeg skjønner at mest sannsynlig har noe skjedd, og ja, vi kommer allikevel ALLE til å bli Onkel Skrue-rike, men Per av alle burde vite at ting kan bli utsatt så HVORFOR la han opp til dette?
Og til alle dere som sitter der nå og flirer i skjegget over de stakkars fan, som meg, som har belånt og måtte nå selge, vi er også en del av livet rundt aksjekursen til pcib. Vi holder, som andre aksjonærer, interessen oppe og med vårt lille bidrag så bidrar vi til å få kursen oppover.
Ikke alle har luksusen å vente i 5 år til. Jeg har allerede ventet i 4 år og nå begynner min tolmodighet å ta slutt. Men det som er verre enn å vente er å regelrett bli ført bak lyset som jeg føler vi har blitt gjort av Per og gjengen…
Fan, skulle ikke forundre meg nå om pcib kommer med en emisjon for VACC, og da tror jeg denne aksjen knekker i 2.
Ja,de mest optimistiske får bare gi meg inn, men jeg har vært med så mange år nå så jeg føler det er på sin rette plass å si fra at Per nok ikke bør si noe til noen framover.
Man trenger ikke se lengre enn til PHO for å lære litt om kommunikasjon til sine aksjonærer selv om de også slet litt med dette inntil nylig…