Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Ja, men nå var/er jo Pcib i et nært samarbeid med A.Z.
Det er ikke noe rart om de ville fullføre dette først.
Føringer mot andre gjøres jo sikkert, men ikke så formelt.
Jeg synes ihvertfall det virker som om Pcib opptrer ryddig, og er ikke redd for hva som blir sluttresultatet, uansett.
Så trygg er jeg på Pcib sin unike leveringsteknologi.

7 Likes

Det tror ikke jeg noe paa. PCIB uttalte maalsetting, er og utlisensiere fimaNac til saa mange som mulig. Og de har forsoekt og selge fimaNac til flere BP selskaper de siste 10 aarene, men saalangt kun faatt napp hos AZ. Det er for svakt. Spesiellt siden de blir tilbudt og teste fimaNac gratis.

3 Likes

Nå vet jeg ikke hva du mener med napp.
Men det er jo flere som har bitt på Nac kroken.
Og for alt vi vet kan BioNtec eller andre samarbeidspartnere være nære avtale.
PCIB er så Utrolig mye mer enn AZ avtale!!!¡
Det er skrevet så mye om denne at det er sikkert noen som tror at uten avtale er Pcib ferdig.
Men det er milevis fra sannheten!!!
At kursen er halvert pga 6 mnd forlenget forhandling, er direkte tullete.
Børsen er en farlig plass, med mange ulver.
Og cluet er å ikke bli skremt av de.
For Pcib vil lykkes, kanskje ikke i morgen.
Men de vil lykkes👍

36 Likes

Jeg skriver BP selskaper, Er det saa vanskelig og forstaa? Ett paa 10 aar er for daarlig. Det eneste som kan rette opp dette, er en stor avtale med, eller ett bud fra AZ. Hvis ikke er det for svakt. Og da mener jeg ikke med AZ, for der synes jeg PCIB har spillt kortene sine riktig, men fordi de ikke har flere enn AZ paa kroken.

-Hva er PCI Biotech?
Spør en nysgjerrig nybegynner meg.

-Levering! Levering! Levering!
Er det korte svaret (med bruk av propaganda-teknikken til Youngstorget i gamle dager…)

Dette har selvsagt alle BPer fått med seg gjennom vitenskapelig publisering, foredrag, patenter, børsmeldinger etc. i tillegg til interne samtaler gjennom mer enn 10 år.

Nøkkelen er og blir fimaporfin/Amphinex pluss litt rødlys i nøkkelhullet! Patentert og sikkert. :grin:

PS.
Jeg tror PCI-teknologien er så revolusjonerende og annerledes at mange biomedisinere og -teknologer har vanskelig for å ta det helt inn. Hjelper ikke å være forskere med PhD innen feltet heller. (Har fostret et par av dem i heimen…). Unntaket er de med biofysikk i skolesekken - de ser lettest lyset! Paradigmeskifter tar tid - nye måter å angripe gamle problemer på krever kanskje lengst tid å innføre?

23 Likes

“It want happen overnight, but it will happen” God helg :slight_smile: https://youtu.be/7EweM_ILVt4

1 Like

Jeg solgte meg 2/3 ned.

Det er skremmende hvordan alt igjen ser ut som sist før siste emisjon.

Plutslig kom emisjon, ingen som forventet det.
Arctic som ikke tilpasser sine prognoser. 10 mio for FimaNac

Per sa at det ble dramatisk konsekvenser av Covid med å få flere innrullet og kostnader opp.

Spennende å se hvor ligger sannheten.

Hvordan var cashbeholdningen før forrige emisjon?

De har vel fortsatt mye på bok og kunne lett gjort emisjon FØR de gav beskjed om at evalueringsperioden ble utvidet?

3 Likes

Bortsett fra kursen er det ingenting i selskapet som ser ut som før sist emisjon. De har penger på bok, kommet godt i gang med pivotal fase 2 studie i GGK, inkl. Asia i studien, fått flere viktige patenter godkjent i vacc og er i sluttforhandlinger med BP for fimanac.

15 Likes

BP har fått et navn, men var kjent.

Fimavacc har ikke fått napp.

Alle i Farma har gjort emisjon pga Covid.

Det ser ut for meg som den 80k på 50 som ikke blitt sett som viktig før kursen gikk til 30.

Jeg vet ikke sannheten, men halleluja gjengen skremte meg nok for denne gang. Jeg som flere her blitt skuffet pga 30.06


Partnerne våre ligger i det minste godt an i løpet om å være først på markedet.
Så får vi håpe AstraZeneca og BioNTech er interessert i å bytte sko før neste løp. :crossed_fingers:

13 Likes

Tror ikke det første pcib gjør nå er å sette en emisjon, de har enda penger på bok og antar de ønsker å se inkluderingshastigheten utover i 2021 før de gjør noe slikt.
Om pcib skal kjøre igang eget fimavacc studie så må det muligens hentes penger, men ledelsen har nok følelsen om det kommer penger fra AZ samarbeidet (de har jo 10% fullmakten som raskt kan anvendes)

6 Likes

Du er selv ansvarlig for dine investeringer The Lion. Bare flaut at du skylder på andre. Før emisjonen i 2018 var cashbeholdningen på 38 mill (Q1). Ved Q1 i år var den på 258 mill. “Det er lov å bruke hue”.

26 Likes

Dersom Pcib setter en emisjon nå, vil markedet (meg selv inkl) tolke dette som null avtale. Derfor ser jeg det som usannsynlig at det kommer en emi før resultat i forhandlinger med AZ. Altså børsmelding…

12 Likes

:+1: That´s the spirit !

Hvilke emisjon?
Baise-emisjon?

1 Like

PW og RS sine ord at de ikke har kontroll på hva Covid koster og om alt er dekket.
Og at de vil kjøre en egn Fimavacc…

Da trenger man vel en sundt økonomisk platform?

Hvorfor kjørte de da ikke emisjon for kort tid siden da kursen var rundt 85??

2 Likes

Fordi da var Lion inne :joy:

9 Likes

Oppsummert;

AZ avtale, ingen emisjon.

Ikke avtale, emisjon for fimaVacc satsing.

Foer dette er avgjort, ingen emisjon.

10 Likes