AZ henter penger.
Kanskje for å ha finansieringen klar for kjøp i PCI?
30 milliarder kroner. 810kr pr. aksje i PCIB, det.
Når det er sagt, jeg selger i alle fall IKKE for den summen!
Det er faktisk totalt uaktuelt for min del, såfremt jeg ikke blir tvangssolgt.
Jeg verdsetter PCIBs teknologi adskillig høyere enn dette.
Selg og kjøp az da?
“Rullering” av allerede utestående gjeld?
Ikke så mye gjeld som forfaller dette året, men det kan være noe av forklaringen.
Litt av svaret?:
Lite cash å ut med der da. Det tror jeg de har i “kassen”.
270 % opp , men PCIB stiger nok mer på forventet avtale. Når ? Anytime:)
Lette litt gjennom tråden uten hell, så beklager hvis dette allerede er delt.
Hvis google translaten min fungerer korrekt er dette sites i Sør-Korea?
Edit: Fikk beskjed i chatten at dette er gammelt nytt, men lar det stå siden det er så stille her nå om dagen.
Dette er kjent fra før, men allikevel godt gravet En liten kuriositet er at det tok ca. tre timer fra dette ble publisert (inkludert tidsforskjell) og til @Investor hadde funnet det. Tekinvestor is here to stay
Selskapet har ikke offisielt uttalt at det har fått godkjent studiet i S.Korea enda, selv om de åpenbart har det, og det ligger site overview i linken du delte.
4 av de 6 sykehusene ligger i Seoul, med bare km avstand fra hverandre. Jeg vil tro at det forenkler prosessen med å sette opp studiet, innrullere pasienter og å holde tett dialog med trial coordinators/ PI´s på hver site for PPD. Min antagelse er at dette vil gå fort når de først setter gang.
Det er få ting som gleder meg mer enn at de har en så bra plan for Korea og Taiwan
AstraZeneca PLC (LON:AZN), the FTSE100 pharma group, is to issue US$1.2bn of bonds with a rate of interest of just 0.7%.
The issue is part of a three-tranche global bond offering totalling $3bn that is expected to close on 6 August.
The 0.7% bonds mature in April 2026 and are being issued alongside a tranche of US$1.3bn notes that mature in 2030 with a coupon of 1.375% and US$0.5bn of 2.125% long term debt maturing in 2050.
AstraZeneca became the UK’s largest listed company earlier this year on the back of its strong pipeline of drugs in development.
Hva er sjansen for at PCIB leverer mRNA teknologi til BioNTechs COVID vaksine? Overraskende at man ikke finner spekulasjoner rundt dette.
Antagelig spekuleres det ikke i det fordi BioNTech selv oppgir at de benytter LNP´s… https://biontech.de/science/pipeline
Og at det har blitt avvist/avkreftet av PW.
PCI Biotech har en rekke forskningssamarbeid med biotekselskap som har vart i flere år. Flere av disse samarbeid KAN gå over i andre faser.
PCI Biotech har levert gode resultater i Chem, Vacc og Nac.
Med fokus og midler tilgjengelig på sidelinjen til blant annet vaksinasjon (pandemi fokus og investeringsvilje og evne world wide) bør ikke PCIB sin teknologi ha blitt mindre verdt den siste tid
Alle selskapene rundt PCIB ser ut for å ha god tid.
Grunnen til dette kan være at teknologien til PCIB ligger et stykke frem i tid , særlig fimaNAc. (også fimaVACC).
Det finnes vel knapt en godkjent medisin enda av genteknologi oppbygging , men det vil endres raskt nå fremover grunnet corona.
Så det som ingen har representerer ikke noe trussel , YET.
There is no need for panic… , yet.
En av mine favorittmeldinger fra safety offiseren uttalt fra beredskapsrommet på PA systemet på platformen , hehe.
Underforstått at panikken kommer garantert , til havs som til lands.
For når PCIB inngår den første avtalen er panikken berettiget av de som plutselig kan bli akterutseilt.
Hvorfor?
Med forbeholt om at PCI-teknologien fortsetter å vise tilsvarende resultater innen sikker , målrettett og avpasset delivery av medisin inn i cellene (og hvorfor skulle noe være endret hær?) så må alle BP selskapene med en smule retningssans og fantasi se at enden er nær dersom de ikke foretar seg noe drastisk og raskt.
Hvorledes skal de klare å styre unna den patenterte delivery-metoden til PCIB???
GGK vil bli litt av et utstillingsvindu for PCI-teknologien samt abscopal effekt.
Bile duct cancer vil få et helt spesielt behandlingsoppsett gjennom PCIB sitt fimaCHEM-program.
Så ikke spor av når vi er så nær pga utsettelser forårsaket av coronaproblematikk.
Det er bare snakk om en fartsdump.
Jeg tror så sterkt på dette senariet at jeg vil ta stor skade på sjela mi dersom melding kommer (den første) og jeg er ute.
Da foretrekker jeg heller å tape alt i forsøket.
Det er nå i snar fremtid at historie skal skrives
I og med at Pcib er så mye mere enn AZ ser jeg det som stor sannsynlighet at De som fortsatt sitter er her for GGK, noe jeg personlig savner fokus på. Det skjedde noe uventet i forhandlingene i og med at PW sa melding i juni, men samtalene pågår. Husk at hele casen, summene og ikke minst konsekvensene for DE andre i firmanac blir jo noe helt annet hvis AZ har forlangt eksklusivitet noe som er høyst sannsynlig så AZ må gjerne slå ned som lyn fra klar himmel med tilhørende sceneshow.