Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Enig,

1 Like

Tviler jeg på,har vært sterkt kritisk til deres børs melding fravær tideligre.Nå er det på tide med oppvask .

2 Likes

Nyt siste kvelden for livet blir aldri det samme igjen; «Det virker på alt».

4 Likes

Vil bare nevne til dere som sitter med nervene utenpå skjorta akkurat nå, at å avlyse en investor-konferanse kun noen dager før man går mot et potensielt styrt break-up med AZ, ville jo vært en særdeles dårlig idé. :face_with_monocle: Hvis ikke AZ vil leke, så må man jo finne noen som vil…

Mye mer naturlig at man avlyser den dersom man sitter i viktige forhandlinger om avtale, eller er i ferd med å bli kjøpt opp… :wink::ok_hand:

15 Likes

Skal ikke se bort fra at det kommer en blåonsdag imorgen, som en fortsettelse av blåmandagen igår og denne skrekkelige blåtirsdagen idag.

Ned 12% - det svir :frowning:

Er det noe som har blitt avlyst?

1 Like

Kommer det en avtale hvilket jeg tror det gjør er jeg 100% sikker på at AZ forlanger kontroll på når og hvordan meldingen skal utformes. Husk at AZ har egne og mye strengere regler og egne aksjonærer de må forholde seg til. AZ bryr seg lite om hva noen her inne forventer og PW er låst til å følge AZ. Det foreligger ingen melding fra selskapet om at samarbeidet er avsluttet og tidsfristen var i dag. Det er selvfølgelig opp til hver og en å vurdere hva det kan bety. Det tok PCI mange år før de fikk lov og avsløre AZ, det skulle heller ikke forundre om flere her inne har forsøkt å kontakte AZ for å fiske info, det er klart at de ønsker kontroll i en situasjon som dette.

16 Likes

Dette!

3 Likes

Deltakelse på en virtuell investor-konferanse som fant sted 25/6, tror jeg det var. Det stod på deres nettsider lenge at de skulle dit, men plutselig var det borte.

Husker ikke navnet på konferansen, men ikke så lenge siden det ble nevnt. Bare sjekk ca 10 000 poster bakover i tråden så finner du det… :joy::joy::joy:

10 Likes

For å skape enda mer panikk her:

Slik siste melding lyder så er det per definisjon ikke noe samarbeid lengre mellom PCIB og AstraZeneca etter kl 23:59:59 i kveld.

“The research collaboration runs to the end of 2019 and the companies have agreed to use the following 6 months (until end June 2020) to evaluate the potential for further collaboration.”

Altså er ingen ny melding også en melding om at samarbeidet er avsluttet, bare at den meldingen allerede er gitt oss i November!!!

Slå den noen!

5 Likes

Sa ikke Walday noe ala “Det kommer en melding om hva som er fortsettelsen av dette før juli” hos Radium?

6 Likes

Teknisk sett riktig det :slight_smile:

Det eneste er jo at de skal melde utfallet, enten det er positivt eller negativt.

2 Likes

Nei. PW sa under en kvartalspresentasjon (Q1 2020) at det selvfølgelig skulle børsmeldes om AZ ikke lenger er interessert.

Edit: tror det kom på spørsmål fra en av aksjonærene her inne.

1 Like

Riktig, @sparkonge. PW sa det klart og tydelig:

«Det blir avgjort i juni. Altså, det kommer en melding i juni om hva som er videre… ehh… eller hva som blir fortsettelsen av dette…»

Radium, 6.mai. Episode 128, fra 54:10min.

Ta to Paracet og sett den sekvensen på repeat. :rofl:

:rainbow: Alt blir bra. :rainbow:

18 Likes

Stemmer, på 54,50 ca.

2 Likes

Hvor står dette ?

Da er newsweb oppe igjen. Refresh, refresh! :sweat_smile:

5 Likes

Tror ikke jeg trenger å refreshe noe som helst, bare å ha denne tråden oppe så regner jeg med det dukker opp et innlegg innen sekunder etter en melding har kommet :slight_smile:

2 Likes

Kommre ikke SMS-varslingen ca like kjapt?

Kan Per redde seg på denne måten hvis ikke det kommer melding før kl 24?

image

image

Så da har de til litt over kl 12 I morgen å melde på? :thinking: :sweat_smile:

3 Likes