Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Ja, da er de scroll, scroll for å holde deg oppdatert da.

Edit: to innlegg på 30 sek. der ja. :sweat_smile:

1 Like

Budet på Algeta kom om morgenen

3 Likes

Mange som får en hard lærekurve her. Det er på ingen måte lovet noenting som skal meldes imorgen. Hva CEO tuller seg til å si i en podcast har ingen tilbakevirkende kraft for noenting.

Per har sagt mye rart tidligere han.

Når avtalen gikk ut juni 2019, så ble ikke dette meldt på dagen, da kom først børsmeldingen om forlengelsen 22.07.2019. Underveis her(etter 01.07.2019) ble PW konfrontert med dette da han svare noe slik som «har vi ikke meldt noe så har vi ikke meldt noe».

Men betydelig mer som står på spill her nå, så forventer at PW kommer med et utspill før børsen åpner i morgen. Om alt ikke er avklart enda, så informer nå litt om det de er blitt enige om da… Markedet skriker etter info

5 Likes

Men igjen. Da tilfaller alle forskningsresultater fra AZs arbeid med dette til oss. Til videredistribusjon til AZs konkurrenter…

2 Likes

Han har meddelt dette på kvartalspresentasjon, på GF, på ABGSC livestream og på RADIUM podcast. Det må man kunne forholde seg til som aksjonær.

26 Likes

Steike. Her er det høy temperatur, mange innlegg og mye nervøse investorer. Ser vi «småprat 4 2020» før kvelden er ferdig.
Slapp litt av. Her blir det avtale. Dette er ikke Ludo men big business også for AZ som nå gjør et veivalg i sin videre satsning. Ant indikasjoner, eksklusivitet, oppkjøp, budkamp? Vet ikke, men de holder ikke på så lenge uten å ha bestemt seg (begge parter). Dette er et styrt/planlagt løp de siste 6-12 mnd. og ikke noe de tilfeldigvis sitter å diskuterer siste uken. Ha troen, la partene komme med melding.
PS: Har selv tatt en del lodd i denne aksjen siden tidlig april 20

Lykke til alle sammen.

20 Likes

Det er selvsagt ikke sånn at PCIB går fra forhandlingsbordet kl. 00.00 i natt fordi «nå er fristen for å inngå ny avtale utløpt». Hvis partene fortsatt sitter i forhandlinger utover termineringstidspunktet for gjeldende avtaleperiode så kan de selvsagt enes om å utsette eventuelle termineringsklausuler.

2 Likes

Spilles det hardball mellom AZ og PCIB nå tro? Answer/Final offer by 2359, please.

1 Like

Det kommer melding før kl 00 i kveld som opplyst fra ledelsen.
Håper kl passerer 22 før den kommer da dette viser det er en større avtale som må informeres om etter børs for AZ.
Ellers blir det informert om utsettelse som også viser det kommer avtale senere.
Spennende timer…

2 Likes

Den lekreste dama i klassen forblir ikke jomfru !

“Dreier det seg om cellegift kan slik behandling øke effekten opp til 50 ganger i de cellene som belyses, uten at andre deler av kroppen påvirkes. Når det gjelder en del andre moderne biomedisiner, og ulike former av genterapier, er effekten enda større, opp mot 1000 ganger.”

13 Likes

Når jeg leser dette får jeg en virkelig god følelse og angrer litt på at det ikke ble kjøpt flere aksjer :slight_smile:

1 Like

Et spørsmål til deg Bamse,var det ikke du som drømte at du burde selge i Pcib ?

Jeg drømte at det kom et bud på 1000000 per aksje

1 Like

Så mange innlegg at jeg ikke gidder lese men skjønner at mange er frustrert.
Kommer dem i morgen med no deal så tar dem kaka på minussiden så det holder.
Da må Per hoste opp et temmelig bra alternativ for ikke å miste helt troverdighet.
Jeg velger å være på den positive siden til det smeller men mener dem tøyer strikken vell mye.
Tenker litt på dem to svenske som reddet seg opp på et isflak og trodde det var døden som eneste alternativ da den ene oppdaga Titanich og roper “VI ER BERGA”.

3 Likes

Har folk litt for mye penger i PCIB her? :joy:

tenkt samme tanke Abacus.
En legger seg generelt opp mye problemer når en gir eksakte data.

Men der kan være en annen enkel grunn til at en KANSKJE kommer ut for de kommende problemer denne fremgangsmåten genererer.,

Det hele kan være resultatet av den underliggende oprinjnelige avtalen mellom AZ og PCIB.
Er det ikke den vi følgernå til punkt og prikke?
AZ fikk kort tid til å undersøke “andre indikasjoner” ferdig til 2019/2020.
Arbeide videre med mulig partnerskap 1H20 ferdig.

Med disse underliggende fristene så kan en vel klandre den opprinnelige avtalen mellom selskapene og da er vel det hele nokså fastlåst , ikke?

Det er altså ikke PW som setter fristene men derimot den inngåtte avtalen mellom selskapene.

Tror meldingen fra AZ vil overraske veldig positivt.

1 Like

PW sa avtalen med deadline var konstruert slik for å «sette press» på AZ slik at de skulle ta en avgjørelse. Det skal komme en melding med noe form for informasjon før børsen åpner, alt annet virker fullstendig ulogisk.

8 Likes

kommer det ikke så sitter vi med en jala-jala aksje

Det stemmer, Andor. Men jeg er ikke Snåsamannen :slight_smile:
Jeg mener at hvis de er i innspurten av forhandlingene, så har ingen av partene lov til å uttale noe som helst før det er avgjort, selv om tidsfristen er ute.
Tar det flere dager så tar det flere dager.
De kan ikke ta hensyn til om vi aksjonærer er utålmodige.
Avtalen er viktigere.
Vi kan ikke utelukke at det tar flere dager.
Det vi kan utelukke er at AZ ikke gidder. Det hadde de meldt umiddelbart.

Det blir avtale.

23 Likes