Veldig interessant funn, og jeg føyer meg inn i rekken av gratulanter, @alfred_e_neuman
Fra artikkelen: ‘Establishment of GMP-compliant facilities that supply gelonin and, further, gelonin-based drugs at high quality and quantity is of great interest as this will support future bench-to-bedside translation’.
Antar GMP står for Gelonin Manufacturing Process…
Såvidt jeg forstår bidrar PCI-teknologien her til to ting:
- Industriell skala produksjon av Gelonin
- ikke-toksisk levering av Gelonin inn i cellekjernen
I sum gir jo dette noen utrolig spennende muligheter både i form av utlisensiering av teknologien til Gelonin-produksjon og klinisk utprøving på en eller flere kreft-indikasjoner etter tilstrekkelig preklinisk utprøving og validering.
Jeg blir bare mer og mer fascinert av denne teknologien og stadig nye anvendelser av denne innenfor biotek. Ser ut som Kristian Berg har sine ord i behold: Virker_på_alt!!
Dette er grunnen til at jeg kan vente, være tålmodig, bli med på opp- og nedturer med denne aksjen - følelsen av å være med på noe stort og grensesprengende. Derfor er jeg også rimelig avslappet i forhold til AZ-deal.
Håper PCIB har patentert denne produksjonsprosessen (om mulig). Uansett antar jeg at bare produksjonsprosessen for Gelonin er noe som kan gi grunnlag for lisensinntekter for PCIB i fremtiden.
Bare et tidsspørsmål før demningen brister. Hvor lenge kan Big Pharma late som om PCIB ikke eksisterer???