Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

De mener vel det er informasjonspliktig info.

Kanskje de tok feil av publisering av VACC og CHEM :smiley:

Jøss der var det news. Men fase 1 begynner å bli lenge siden det altså.

Du er no en permabear du ass

4 Likes

Vi vet at fase 1 resultatene var promising. Så det melde denne, det synes jeg var unødvendig. PCIB har aldri tidligere vært et sånnt selskap som melder i tide og utide.

Men det er visst en omlegging i strategi.

Synes ikke det er viktig i forhold til rekruttering?

1 Like

Jeg personlig synes det virker fornuftig med litt kurspleie i form av publisistet/børsmeldinger fra selskapet.

1 Like

Kjempebra at det publiseres, men ikke på newsweb :slight_smile:

Har tdilgerer flere ganger skrevet at PCIB ma gaa hoeyere ut paa banen.

Dette er en flott start. Haaper det fortsetter. For vi har gode data baade for Vacc og Nac og presentere i tillegg, hvor the Lancet burde bli neste reise. Dette burde vaert gjort for lenge siden.

For har man forskningsresultater man er stolte av, maa man la hele verden faa vite om disse. Hvis ikke vil all interesse utebli.

6 Likes
8 Likes

“Damn if you do, damn if you don’t”.

PCIBs dilemma for markeds kommunikasjon :wink:

4 Likes

Ser de bruker betegnelsen “Amphinex ™“ i morgenens melding. Kan ikke huske å ha sett det før? Bruk av trademarks er et tegn på at ting går fremover, i et kommersielt perspektiv :smiley:

17 Likes

I og med at de børsmelder dette, viser artikkelen kanskje til virkning utenom det vanlige? Vi har jo sett at det er noen som lever uforholdsmessig lenge, hvorfor?

Mener Pcib er et sikkert bet, det er bare å vente.

13 Likes

The big question - kommer det en avtale melding foer Q2 rapporten? Eller maa vi vente lenger?

1 Like

Livskvaliteten min har økt betydelig etter at jeg har forsont meg med at “avtalen kommer når avtalen kommer”.

Kjernevirksomheten til PCIB, som de strengt tatt styrer selv, rusler og går (FirmChem). Hva som skjer med FirmNac blir på en måte en forventet bonus som strengt tatt er utenfor “vår” kontroll.

Med unntak av 1000 “trader” aksjer for (FirmNac), er resten av porteføljen basert på FirmChem “proteføljen” (Core risk-off placement).

I alle fall min strategi og argument for investering, risikohåndtering og markeds syn.

7 Likes

https://www.google.com/search?q="Amphinex™"&oq="Amphinex™"

1 Like

denne meldingen gjorde virkelig godt.
forventer forbløffende resultater.
PW og PCIB har ikke for vane å børsmelde bagateller.

Her har vel FDA / EMA gitt tillatelse til denne publikasjonen også , ikke?
De har jo invilget pivotal fase 2 mm.

6 Likes

Snart ser du

image

eller

image

:wink:

4 Likes

– Hva skulle vi gjort uten dette fantastiske molekylet i forhandlingene med AZ? Varmesterilisering (autoklav) > 100 grader C – No problem!

image

5 Likes

En indept publikasjon på effekt/virkningsmåte på pasienter. Så lenge det er positivt innhold :slight_smile:

Regner med at dette ikke vil være negativt for rekrutteringstakten

5 Likes

Jorg Trojan:
“I look forward to work together with my colleagues in the RELEASE study to see whether these effects can be translated to an efficacious treatment across a larger patient
population.”

Det er vel dette som bliver rigtig interessant at kigge nærmere på i EIO.

EIO offers a fast and independent quality process with free, broad and easy access for everybody, and all articles submitted to EIO undergo rigorous blind scientific peer review.

Dato bliver sikkert nævnt d. 26.8 på præsentationen

8 Likes