Hvorfor begynner Pareto å plutselig hyle om 60-100% årlig avkasting kun basert på fimachem akkurat nå da, tro? Det er jo en temmelig akutt og klokkeklar kjøpsanbefaling til kundene sine…?
En stor del av AstraZeneca ligger jo i Sverige. Kanskje ikke det er så vanntette skott som vi liker å tro. Det kan være forskjellige måter å gi kjøpsanbefaling på. Muligens livsfarlig å nevne fimsNac og AZ akkurat nå
Spennende med ny dekning fra et meglerhus, som mange er inne på er det jo ofte at ting er i gjære når de kommer med slike analyser og med slike kursmål som de har beskrevet. Mulig de vet noe, eller bare har satt seg inn i caset, 200 er jo og et forsiktig kursmål når man tenker på hva teknologien vår kan være verdt.
Det jeg synes er mest spennende her er at analysen nå blir aktivt solgt inn til kundene av parato, å med slike kursmål kan det jo fort bli omsetning av det.
Det var jo litt av et kursmål og da. De har altså kursmål på 200+ innen 2-3 år.
Prøver å ikke legge så mye i denne analysen, men som nevnt ser den ut til å være snekret sammen i en fei med flere feil, stusser da også litt på om plasseringen her er tilfeldig eller ikke?
Inntil videre tror jeg man bør avvente hva dette egentlig er for noe, det vi trenger minst nå er en ny hausse epoke her.
Helt riktig! Det er ikke lenge siden mange brant seg noe så vanvittig, så man bør kanskje heller ha litt lavere forventninger for å så heller bli positivt overrasket om det ligger noe i dette.
Hausing eller ikke… Hvis svenskene som knapt vet hva PCIB driver med, som i tillegg til verdsetter Biotechnology i en helt annen divisjon enn Norge, får øyne opp for PCIB snakker vi et helt annet volum i aksjen på sikt. Håper virkelig Pareto klarer å sette PCIB på kartet
Det er bare sakset fra en kvartalspresentasjon. Så den rekkefølgen er helt tilfeldig fra Pareto sin side.
Jeg har et spørsmål angående quality of life (QoL) med FimaChem-behandling.
Slik jeg forstår det så må pasientene unngå kontakt med sollys i 30 dager, noe som er vanskeligere enn det høres ut som.
Hvorfor er dette så stor QoL-forbedring i forhold til ordinær cellegift?
Ingen som har «brent seg» hvis man ikke har solgt.
Jeg tør vedde ganske mye på at alle, uansett inngang, vil få pengene tilbake, med renter. Gode renter
Vil anta det er en ulempe som er til å leve med når du kan forlenge livet med opptil flere år.
Eks pasient 16 som var i live når de avsluttet oppfølgingen, mer enn 4 år etter inklusjon i studien. Også en pasient i cohort 2 som levde 50 mnd.
Tja Rodjer. Hva er haussing med dette, endelig få fram fakta i diskusjon og vurderinger? En ting du kan være sikker på er at det i alle aksjer er epoker! Og økt oppmerksomhet eller om noen vil kalle økt interesse haussing må være greit. Hausse ordet brukes bredt ser jeg, baissing likeså. Blir forundret om ikke interessen øker med Pareto sin Equity Research
Det er nå greit å få bekreftet fra Pareto og svenskene som har stor helsenæring følgende fra slide 6 i deres Equity Research:
Slik jeg ser det er dette fakta. Noen nyanser, men greit å få fakta klart fram. En mangelvare. Dette bekrefter biotek og PCI Biotech som potent!
PCI Biotech introduction
5-bullets quick market view for the lead indication
Approximately 20’000 patients in Europe + USA with bile duct cancer
− Key target in the clinical trial is a subtype called perihilar tumor (60 – 70% of the patients)
Little to no competition (and approach can be used on top of many treatments)
Rare disease with granted Orphan Drug Status (ODD) thus pricing around USD 40-100k per
patient possible (highly dependent on data)
Thus minimum addressable market in Europe and US with lead asset is in the range of USD 800 million – 2 billion
Mcap currently at NOK 1975 million (USD 222 million) with ~slightly distant peer Oncopeptides trading at USD ~970 million implying a potential x4 upside over the next 2 – 3 years based on the lead asset.
Source: Pareto Securities Equity Research 6
Pareto har garantert klart å krympe døren for inngang førstkommende mandag.
Endelig får flere øyene opp for denne fantastiske teknologien
Alle «løse» er ute. Stimar var sistemann.
«Døra» til Pcib ligner nå mer en tilbakeslagsventil. Alle vil inn, men ikke en kjeft kommer ut frivillig.
Om fimaCHEM fjerner svulstene i gallegangen så unngås/fjernes blokkering i gallegangen for en lengre tid enn SOC, som gjør at kroppen får nærmere normalfunksjon i gallegangen, som også antagelig gir mindre merter og mer normalt liv over lengre tid enn SOC.
Pasienten kan dekke seg til med stor hatt, ballaklava, solbrille, langermet og hansker og være i lys etter hva jeg har skjønt
Mer konkret blir forskjellen. Med forbehold om tall.
SOC sitte i sola i 6 mnd med smerter, før du dør
SOC + fimaCHEM sitte i skyggen i mnd ~1 og ~5 av 18mnd med mindre smerter, før du dør (Og med større sjans for effekt ved nye runde med behandling når tilbakefall kommer)
Jeg ønsker det samme som dere, en kjempekurs/pris på Pcib, min nest største investering pt.
Poenget var kun at vi trenger ikke bygge juni tilstander en gang til
Det skal vi klare den dagen det er grunnlag for det, garantert og den dagen nærmer seg selvsagt.
Nord Norge i mørke tida er det perfekte stedet å behandle med andre ord
Enig, nu skal det bygges en rakett oppgang. Jevn og fin sådan
RELEASE er juvelen. Og i tillegg bonus i ben som Vacc og Nac.
Disse to bullet points på RELEASE studien fra Pareto i deres Equity Research fra fredag, slide s. 6
:
Little to no competition (and approach can be used on top of many treatments)
~slightly distant peer Oncopeptides trading at USD ~970 million implying a potential x4 upside
Presentasjon er delt tidligere i tråd. Etter børsslutt fredag mener jeg @Oxion. Watnosnap1 delte presentasjonen fra Pareto Research Equity etter børsslutt og den er datert 21 aug.
Syntes det så litt kjent ut ja, my bad.