Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Enig, nu skal det bygges en rakett oppgang. Jevn og fin sådan :star_struck: :pray:

RELEASE er juvelen. Og i tillegg bonus i ben som Vacc og Nac.

Disse to bullet points på RELEASE studien fra Pareto i deres Equity Research fra fredag, slide s. 6 :rocket: :muscle::

Little to no competition (and approach can be used on top of many treatments)

~slightly distant peer Oncopeptides trading at USD ~970 million implying a potential x4 upside

Presentasjon er delt tidligere i tråd. Etter børsslutt fredag mener jeg @Oxion. Watnosnap1 delte presentasjonen fra Pareto Research Equity etter børsslutt og den er datert 21 aug.

4 Likes

Syntes det så litt kjent ut ja, my bad. :upside_down_face:

1 Like

Ja, vi er nok enige de fleste av oss og har samme målet, hvertfall de av oss som har interesser i selskapet.

3 Likes

At Pareto nå for første gang velger å dekke et norsk bio selskap er intet mindre enn et signal om at det er noe stort på gang. Mandag og Tirsdag blir et rally. Det er jo ingen som skal vite mere enn andre av «oss» men her lurer det noe i sivet. Gu jæ glær mæ til opening​:norway::bowling:

18 Likes

Hvor finner jeg dette fra Pareto.
Er kunde der,men har ikke fanget opp dette😀

1 Like

Fikk akkurat opplånings pengene for oppussing av huset på 2.700.000,- millioner nå på fredag. Kom gjerne med argumenter på hvordan jeg skal overtale min Fru til å sette enda mer penger i pci over helgen :joy:

17 Likes

Bare kjøp uansett hva hun synes…det er få fruer som følger med på dette…bare overstyr… til neste år er kjærligheten enda sterkere :slight_smile:

6 Likes

Nå vader du i farlig farvann

3 Likes

Det er ikke helt riktig at de må unngå sollys i 30 dager.

Første dagen skal man unngå sollys helt, påfølgende dag kan man eksponere hånden en kort tid og se om man får noen reaksjoner i etterkant. Deretter gradvis tilvenne seg dirkete sollys med en økning på 15 minutters intervaller hver dag.

Så det er en misforståelse at man ikke kan være i sollyset før det er gått 30 dager etter behandlingen.

8 Likes

Kjære frue, nå er belåningsgraden til oppgradering av kjøkkenet klart. Men, dersom du gir meg maksimum fire måneder og frihet til å plassere låne i PCIB i mellomtiden, kan vi renovere hele kåken vinteren 2021! An offer she can not refuse! :joy::money_mouth_face::wink:

14 Likes

Bare vær forberedt på at dersom det mot formodning skulle gå år skogen, kan du risikere å stå på gaten og uten ektefelle. There is no such thing as a free lunch😂

10 Likes

Nå snakker vi :smile::raised_hands:t2::ok_hand:t2:

Kan være interessant å høre responsen du får. Og nei, jeg er ikke lagt inn som pasient på lukket avdeling ved Sandvikens sykehus​:joy::rofl:

2 Likes

99% av folks sambo har absolutt ingen snøring på at investeringen er all inn plassert i pcib.

«Hvordan går det med aksjene i dag, kjære?»

«Joda, equinor er opp 0,2%»

11 Likes

Hvor kan jeg finne sidene fra Pareto???.

3 Likes

Londonmannen: Regner ikke med at de har fri internett-tilgang på den avdelingen. Folk blir neppe raskere friske av å bruke kveldene på å lese om fotokjemi og andre “konspirasjonsteorier” på nett :crazy_face:
Men pakker du deg inn i tinnfolie bør du vel kunne oppholde deg utendørs også midtsommers etter en dose fimaporfin.

1 Like

https://share.paretosec.com/upload/files/PCI%20Biotech_key%20points.pdf

5 Likes

https://share.paretosec.com/upload/files/PCI%20Biotech_key%20points.pdf

4 Likes

Det dummeste som er, er å dele børsoppgangen med fruen, da er det plutselig veldig mye de har behov for :joy:
Så selv om PCIB har steget med noen 100k på en god uke, ikke del gleden med Kona :smiling_face_with_three_hearts::blush:

10 Likes

At man med cellegift i kroppen må unngå sollys i et par uker er forståelig.
Men hva med fimaVacc, er det der bare gunstig med mest mulig sollys, eller kan man overdoseres?

1 Like