Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

nedtelling på gang??

5 Likes

De får baisse så mye de vil. Jeg har vært medeier i PCIB lenge nok til å vite bedre og har desemberkursmål på 95++ ,-.
Fram til da vil jeg gjerne sitere Hodgetwins:
Do Whatever The F*#& You Wanna Do !

8 Likes

3 Likes

Men husk gutter og jenter, dere har ikke lov til å drive og kjøpe og selge enkeltaksjer for å påvirke aksjekursen. Det har kun de som er inne

1 Like

Er det dette som kalles å bli holdt i jerngrep ?

Så hva ligger i kurven foran Q2 imorgen
PCIB er jo som ett kinderegg med minst 3 surprises klare for klekking.

  1. RELEASE studie utvidet til Asia, regulatorisk godkjennelse for studiet er gitt i Taiwan og Sør-korea.
    Hvor mange siter er oppe og rekrutterer i respektive land.
    RELEASE surprise kan være Asia partner deal

  2. fimaVacc bruker en unik virkningsmåte for å forbedre den essensielle cytotoksiske effekten av terapeutiske kreftvaksiner, som fungerer i synergi med flere andre moderne vaksinasjonsteknologier.

Så hvor ble det av VACC publiseringen i en high level tidskrift, guidet som milestone for H12020 ?dvs innen 30.juni 2020.

Ligger det en VACC surprise/deal å lurer… AZ…:thinking:

  1. fimaNAc benytter den endosomale frigjøringen for å tilveiebringe intracellulær tilførsel av nukleinsyrer, slik som mRNA og RNAi-terapeutika, og adresserer derved en av de viktigste flaskehalsene som står overfor dette nye og lovende feltet.

AstraZeneca er tydligvis fortsatt interessert, og hva med BioNtech og deres partnere

NAc surprise AZ deal :stuck_out_tongue_winking_eye:
når sier du, når som helst sier jeg :grimacing:

Ønsker alle trofaste PCIB`ere lykke til imorgen :grimacing:

39 Likes

Litt volum og 50 øre opp ryker jerngrepet…

3 Likes

Tør folk å stå utenfor i morgen, altså?

PCIB leverer ofte nyheter i forbindelse med q-presentasjoner, og i morgen kan vi få spenstige nyheter både fra Chem i Asia og fra Vacc, som kan sette fyr på det lett antennelige rakett-brennstoffet.

Jeg ser for meg en aldri så liten kursstigning fra nå og de siste timene frem til børsslutt, da endel trolig ønsker å ta posisjon.

7 Likes

Det er nok bare BP interesse for PCIB, som kan sette fyr paa rakettdrivstoffet. Foreloepig gaa vi paa vanlig bensin;-))

Den nye pareto-regel hedder nu 20-0% reglen. Det roadshow var lide kedeligt. Lad os håbe på fantastiske nyheder imorgen.

Han flotte karen har har nok noe input på hvor mye svette det koster meg å vekte ned før en pcib presentasjon.

image

1 Like

PCIB Q2? Jeg tror Per sier om Nac at slike prosesser tar tid og at man derfor utvidet med 6 måneder til. Han (bør) beklage at det ble skapt et inntrykk av at det skulle komme melding i juni, men så sier han sikkert at det er en igangværende prosess og at mer kan han ikke si. Punktum.

Vedr RELEASE så er de sikkert fortsatt noe på etterskudd med rekrutteringen pga Covid-19 men håper at satsningen i Asia vil kompensere for dette. Så får vi standardoverskriften i FA om “Fortsatt rødt i Pci Biotech”.

Og AZ kommer som kjent når det kommer, det kan være i kveld, om to uker eller tre måneder :wink:

5 Likes

Føler det er litt sent nå

Jeg kjøper heller litt dyrere aksjer imorgen om det viser seg å være resultatet.

Edit: Vi snakker om poster utover en langvarig grunnposisjon.

Piggy: Hvis det er Al-Khwarizmi du portretterer, så antar jeg du ikke regner med særlig oppgang i morgen…

Tja, aldri si aldri. Men som Geiran sier over her, det koster så utrolig lite å bare ta seg joggeskoene og ofre litt oppside hvis det overrasker til oppsiden vs å få portisen alvorlig bulket hvis pcib kjører det sedvanlige ættestupet

Og hvor så ender dette ættestupet ?

På 70,-

3 Likes

Svaleflukt med andre ord…

Ja, historien har en lei tendens til å gjenta seg. Uten denne kjennsgjerning hadde jo også TA vært totalt bortkastet. Problemet er at vi ikke alltid klarer å tidfeste alle hendelser eksakt i forkant…