Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Pretrade indikerer 43 kroner 2 min før åpning, så jeg tror den dipper ja.

Uenig Vegar, AZ leker ikke butikk så her ryddes bordet først og avtalen signeres etterpå. Noe annet ville vært amatørmessig.

9 Likes

Markedet overreagerer, fordi en AZ avtale kan aapenbare seg naar som helst.

3 Likes

Det eneste som kom ut av presentasjonen her var at ting i selskapet tar ekstremt lang tid og det er mulig de trenger en emisjon fordi cash-beholdningen ikke holder… Når det kommer til evaluering med tanke på AZ virket han mer eller mindre nøytral.

Hmm… We could also be much closer to AZ deal then anticipated? Surely some communication is going on between the two?. Makes one think though when they let the other companies go … I can see why it smells fishy for some and feel positive for others.

Personally, I believe we are super close to a deal here. The whole thing of expecting some positive outcome with AZ this summer was very unusual. As we all expected this with a dead line for AZ. Bizarre way of communicating too… Now this ? I guess it’s to be continued … for now. :joy:

Otherwise, there is not much else to interpret here and pretty much as expected. COVID 19 made sure of that.

6 Likes

Og derfor leter de aktivt etter nye mulige partnere og inngår nye (Israel) innen fimanac.
De rydder ikke noenting slik jeg hører det.

5 Likes

At samarbeidet med BioNTech, Bavarian etc. ble avsluttet fremstår i det minste initiert fra PCIBs side. Han nevnte at ny CBO (Ludovic Robin) hadde gått gjennom og evaluert alle samarbeidene, med tanke på hvilke samarbeid som ga særlig verdi for PCIB.

5 Likes

Hva settes emisjonskursen til?

Jo Vegar, så lenge det nye samarbeidet ligger utenfor det PCIB og AZ har jobbet med i 5 år. Det er viktig å ikke sammenligne epler og bananer.

4 Likes

beklager hvis jeg ikke fikk med meg at de ryddet bordet for AZ. Skal høre gjennom igjen etterpå.
Var ikke meningen å trolle.

1 Like

Hehe, du og andre får en fin inngang i dag iallefall :wink:

2 Likes

Det ble sagt spesifikt hvorfor de initierer samarbeid med det israelske selskapet.

3 Likes

ordrett det som står skriftlig

1 Like

Må bare si at det er litt av en gjeng på forumet her. Emisjon er ikke utenkelig… Like sannsynlig at det blir emisjon som avtale med AZ sånn ståa er nå.

3 Likes

Men tidlig å spørre hva emisjonskursen blir.

Ja, legger meg flat der…

15-1=14, 14 patients lag, should be feasible to recover with 44 sites including 8 in asia

16 Likes

PCIB SKAL ha partner i ASIA.

3 Likes

Tåpelig ja Ekspertis1, beklager å si det.

1 Like

Skal inn her igjen. Legger inn kjøp på 35,-