Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

HP har 123k i selskapet :+1:
Han ønsker nok mest mulig ut av de.

Siden vi heller ikke har hørt noe om Vacc skulle man tro AZ forhandler om kjøp av hele butikken. Mulig det gjør det enklere for dem da patentene er nært beslektet.
Momenter som kan dra ut er f.eks siste patentet på NAc som ennå ikke er godkjent.

3 Likes

For å spinne litt videre:

Dersom ingen melding er sendt ut før børsåpning i morgen, kan man faktisk garantere at AZ ikke har trukket seg innen utløpet av fristen. Det i seg selv er megabull!

17 Likes

DET MÅ KOMME meld i morgen og vi vet at den ikke er negativ for da ( gud bedre) burde den kommet for uker siden.
Selv har jeg finansiering og en smertegrense om fallet blir for stort men ønsker ikke å selge en eneste aksje med eller uten avtale med AZ.
INFO - INFO -INFO er dem 3 viktigste grunner til å skape ro og trygghet i markedet og det VET ledelsen i PCIB.
Om det blir børsåpning i morgen kl 09.00 UTEN meld i fra PCIB så faller min tillit til selskapet drastisk. Jeg blir trist- lei meg og forbanna så det holder og det håper og forventer jeg å slippe.

4 Likes

Så godt skrevet at det bør gjentas !
Tror ikke vi bør legge for mye i klokkeslettet 30.06.20 - 23.59
AZ er der fortsatt i morgen

6 Likes

SLUTT å unnskylde selskapet for det dem selv har lovet. VI MÅ FORVENTE EN FORKLARING på hvorfor ikke avtale er landet.
Åpner børsen i morgen uten melding( pos neg spiller ingen rolle) så mister dem all tillit i fra meg og håper flere følger opp der.

7 Likes

Jeg hadde forventet mer beroligende ord fra deg som vanligvis er en bauta i forumet her.

4 Likes

Nå fyrer du virkelig opp fryktindeksen her @arve1954, så det fallet som du for all del ikke vil ha i morgen tidlig blir som en reversert selvoppfyllende profeti om du ikke legger tastaturet på is i noen minutter nå… :cold_face::cold_face:

12 Likes

Vi må forholde oss til virkeligheten slik den er.
Kommer det ikke melding må vi forholde oss til det.
Jeg tenker at det er fordi de fortsatt forhandler, og det er i alle fall positivt.

12 Likes

Verdiene i PCIB er uendret uansett utfall med AZ / PCIB.
Får inntrykk når en leser her at alt går til helv… uten AZ avtale mens det i realiteten dreier seg om en “fartsdump” på veien til salgbart produkt.

Teknologien til PCIB og de vanvittig gode resultatene så langt er jo de samme og lar seg ikke forandre p.g.a. forhandlinger.

Slapp av.
Dette er det motsatte av Clavis / bionor / mm.
Det var kriser det og serdeles ubehagelige opplevelser.

Vi må tåle noe sjøgang.

11 Likes

Enten har arve fått for lite reker og rødvin eller for mye​:sweat_smile: Årner seg dette, kommer melding, å kursen er jo 69 nå, hva kan gå galt :face_with_hand_over_mouth::man_shrugging:t3:

1 Like

3 Likes

Pust ut. Eneste som virkelig betyr noe er en avtale. Mangel på svar i morgen vil på ingen måte tyde på no-deal. Eventuell oppvask får man ta i ettertid når alle kortene er på bordet.

7 Likes

100% enig med deg @rockpus. Har ikke melding kommet før 09:00 imorgen tidlig MÅ det være store ting på gang. Da skal vi OPP🚀

Tranquilo, @arve1954. Tranquilo…

18 Likes

Beklager om dere blir skuffet over min litt kvasse tone i kveld men jeg er oppvokst med at et ord er et ord
( over 40 år i byggebransjen FØR mail og meldinger)
Jeg hater at avtaler ikke holdes - muntlig - skriftlig for meg det samme.
Derfor blir jeg arg om PCIB ikke tar ansvar og kommer med en status når det er dem selv som har satt frister. OK med tilleggstid men det må meldes.
Ikke meg selv jeg er bekymret for men blir så lei meg om mange andre jeg og dere andre har “narret” inn i et selskap som ikke holder ord? DET gjør meg forbanna. Så enkelt er det.

12 Likes

Enig, ikke gitt at kursen skal videre ned selv om melding uteblir, håper markedet kan tenke litt.
Når utgangen av juni 2020 ble satt første gang var det ikke avklart at de skulle utføre utvidet testing de siste 6-ukene av 2019, så var ikke vel da ikke tatt hensyn til at en avtale skulle inneholde 5+indikasjoner ? :grin:Forventet likevel noe form for informasjon før børsen åpner

3 Likes

Jeg er litt enig med Arve; er noe sagt, så bør det holdes. Men dette er nok et spill på flere nivåer, så det kan være en annen grunn til at PW har sagt det han har sagt, dersom dette ikke blir avklart innen tiden. Jeg tror PW virkelig jobber for PCIB, med hjerte og sjel, og jeg tror han er veldig dyktig til det han driver med. Jeg velger å ha full tillit til det han gjør, og jeg tror ikke han gjør eller sier noe som helst for å holde oss for narr.

12 Likes

Har AZ gitt PCI munnkurv hvilket er standard i slike avtaler kan PCI ikke bekrefte/avkrefte noe som helst. SEC (kredittilsynet USA) er nådeløse på lekkasjer og AZ og alle store selskaper er under konstant overvåkning.
Det jeg mente å si var at samarbeidet ble definert til 30.06.2020, og alltid tidligere har melding om en fortsettelse kommet i god tid før nye 6 måneder ble resultatet. Denne gang utgår fristen uten en slik melding, derfor tror jeg at alt som skal meldes om fortsettelsen vil være under AZ sin kontroll, PCI har fått munnkurv inntil AZ finner det for godt å si noe.

15 Likes

Jo. Ingen avtale medfører at AZ har veid og funnet teknologien for lett. Nå kan det like gjerne komme en melding i morgen tidlig, men ingen avtale er helt definitivt en storknekk. Ikke bare for teknologien, men også euforien som har rådet i lang tid nå.

Det drøyer fordi at avtalen er spinnvill - for begge parter. Det skal jeg tenke på når jeg legger meg i natt.

3 Likes

Eufori??? Artig kommentar samtidig som PCIB har avsluttende fase RELEASE og kursen er i negativ territoriet hittil i år :partying_face:

Vaccibody vår eminente kollega i leveringsteknologi verdenen i Norge har markedsverdi på 8,3 milliarder!
PCIB har nu markedsverdi på 2,8 milliarder.

5 Likes