Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Hører vi noe fra Pål Falck?
Nye kursmål med ASIA?

1 Like

Så har de ryddet i fimaNAc.
Lurer på etter hvilke kriterier?

-Tid / innsats brukt av partner
-mulighet for å vinne frem
-kostnader
-behov

Der er sikkert veldig mange forhold å vurdere og skal en være kritisk så blir spørsmålet , hvorfor har de ikke ryddet før?
Kanskje de ikke hadde kompetanse.
De sier vel at det er nye koster med annet fokus som har innfridd.
Helt klart at det er resurskrevende , i særdeleshet for slike små organisasjoner som PCIB å inngå forsknings-samarbeider med andre selskaper.
De må jo bruke tid på å delta etc selv om disse blir fremstilt som gratis.

Personlig ser jeg på ryddeaksjonen som meget positiv da den får bort mye feil resursbruk og fokuserer på hva som gagner PCIB best.

Så i stedet for å åpne døren for “tilfeldige” selskaper med sin agenda heller går aktivt ut og selv får samarbeider må jo være en forbedring.

Å få frigjordt plass innen fimaNAc kan jo åpne for nye spennende partnere satt i sene av personer som kan dette spillet kan jo bli riktig spennende.

3 Likes

Til alle som spør hva emisjonskursen blir, den blir 140 og dere får ikke delta. :wink:

Lite sansynlig at de forhandler med AZ om enerett på NAC eller oppkjøp når man leser dagens melding. Her blir det rettet emisjon til AZ og avtale om x antall indikasjoner imo.

21 Likes

fra før:
EU and US estimated to 3000 patients annually

I tillegg nå:
estimated potentially more than 4,000 patients annually in the commercially interesting Asian market.

Bør jo gi ett økt kursmål når vi vet at 80% av kursmålet på 84kr var basert på nettopp fimaChem.

Så kommer off label use oppå dette, og det er klart at med Asia markedet åpnet så øker jo oxo potensiell andel off label use betraktelig.

8 Likes

Radium i dag?

2 Likes

Er enig i at det til tider er for mye haus her, og det er fint med kritiske røster. Men savner litt innhold og ikke bare bjeffing.

14 Likes

Lurer folk inn mot bedre vitende? Det første du gjør etter kursfallet er å sammenligne pareto med en taxi sjåfør og legger begge “organer” likt ved samme utsagn. Jeg vet ikke hvem som lurer hvem jeg Geiran.

3 Likes

Jeg stilte spørsmål om dette før presentasjonen startet. Ble spørsmålet i hele tatt lest opp? Jeg ble nødt til å mute presentasjonen mot slutten pga et annet møte, så jeg fikk ikke med meg Q&A-delen.

1 Like

Sa bare at FimaVacc snart skal publiseres. Innom kort tid.

5 Likes

Jepp.

7 Likes

Per ser jo like glad ut. :smiley:

4 Likes

Walday virket avslappet, nærmest påfallende. Det var det mest positive jeg fikk ut av dette. Ellers var det ikke stort nytt.

8 Likes

Nei, ingen spm eller svar rundt forsinkede publikasjoner dessverre, mulig vi får svar på det i podcasten senere.

1 Like

Noe som er viktig denne dagen er å ikke fortelle hvor mye man har investert i PCIB til nære og kjære :joy:

2 Likes

Noen som kunne tatt seg bryet med og formulere et utdypende spørsmål ang aktivering ved bruk av ultralyd, til dagens radium podcast? Får ikke tid selv…:face_with_raised_eyebrow:

2 Likes

Vel. Analysen fra Pareto var ikke dypere enn at de må tåle å bli sammenligna med en taxisjåfør.

2 Likes

Forretningsutvikling i selskapet er i en positiv modningsprosess som trolig kan tilskrives ny CBO. Evaluering av gamle samarbeidsprosjekter, definerte kriteria for nye samarbeidsprosjekter og partnere.

Under Q & A kom det frem at ledelsen hadde undervurdert prosessen med godkjenning av press release og avtale! i AZ som førte til både forsinket utsendelse av press release og utsettelse av evalueringsperioden frem til slutten av 2020.

Dette underbygger at selskapet har mye å ta igjen når det gjelder forretningsutvikling som Solo har nevnt flere ganger

1 Like

“AstraZeneca wasn’t able to finish the evaluation in such a way that we could announce this before the end of June.” PW
Høres ut som om de vet akkurat hva som ville blitt/vil bli annonsert, att bare ‘wet ink’ mangler på en avtale som er ferdigforhandlet. Har godt med bias-briller på men hørtes lovende ut for meg ihvertfall. :grimacing:

22 Likes

“Kjære, de neste 3 månedene jobber jeg i praksis dugnad.”

2 Likes

Rookie:

Det er ingen her inne som tør å diskutere mot sine egne investeringer. Om Per hadde sagt i klartekst at de var udugelige i sin fremgang hadde det vært røster her inne som fornektet selv det.

Jeg er redd covid19 bare er et skalkeskjul. De har kjempeproblemer med å rekruttere pasienter. Dette har vært en sannhet siden extensionstudien.

De kan screene så mange sites de bare vil - Men de har ingen progress på det som betyr noe. Nemlig innrullerte pasienter. Og hvorfor det fornektes her inne. Det må gudene vite.

6 Likes