Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Härligt! :+1:

1 Like

Most imminent!

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-140

12 Likes

Jeg har ikke mulighet til å høre. Noen som kan lage et kort sammendrag? :grimacing:

1 Like

emi snakk av pci ,hører på podcasten nå. Det skaper verdier, sier pci. usikker om de har penger nok,

1 Like

Sagt om AZ rundt 27min inn i podcast:

  • Resultater var klart endel senere enn planlagt, slik at de hadde mye kortere tid enn et halvt år på å evaluere. AZ hadde også interne ting de ønsket å få ferdig. Konkluderte derfor med å forlenge evalueringsperioden med 6mnd.
    -PW: “Vi kan heller ikke si at vi kommer til å annonsere noe veldig snart, da hadde vi bara haussa opp”
    (…)
    -Jonas: “Det vi har sett under COVID-19 er at det ikke er sånn at BP verken har mistet interessen eller stengt ned noe, men responstiden er lenger. Når man lager kontraktutkast og sender over din markup, ville det vanligvis tatt en uke å få tilbakemelding, nå tar det opp til en måned”
    (…)
    -PW: “Neinei, prosessen er ikke over på noen som helst måte. (…) Har tatt lenger tid enn vi hadde trodd”
23 Likes

Det er jo typisk og snakke om det når kursen er nede? Makan til B ledelse skal man lete lenge for og finne.Glad jeg tok gevinst på både over 80 og 70, og sitter bare med litt over 15 K.Blir vel emisjon på 20 tallet igjen vel ? Må følge tradisjonen.

3 Likes

Skiikkelig kjedelig dette, ser ut som at Covid 19 sender release studiet ut i gjorma. Melder om naermest ett aar forsinkelse. Rekrutteringen staar i stampe i vesten. Bedre i Asia.

1 Like

Tenker det samme. Innstiller meg på at dette vil ta minst et år til. Forstår ikke at de kan sitte og le sånn som de gjør. Dette understreker faktisk også at denne pandemien tar livet av langt flere enn som direkte følge av COVID-19. Ett år senere ferdig betyr vel flere tusen som kommer til å dø før behandlingen blir tilgjengelig. Greit at det ikke er mye å gjøre med, men det gode humøret i podcasten forstår jeg ikke.

11 Likes

enig olafalo, ganske sykt

PW; FimaVacc har ett stort potensialet.

Saa hvorfor har det snart gaatt 1,5 aar etter at de gode resultatene ble presentert, uten at det foreligger en avtale???

Og alt for defensive i saglsdelen. Klager over at det for vanskelig og komme i kontakt der de trenger det, og vanskelig og naa frem. ANSETT SELGERE. De vet hvordan dette gjoeres PW. Det kalles og skape ett behov med rett informasjon til de som har behov for det!

2 Likes

Manglende ressursbruk på PR?

2 Likes

En annen ting PW ikke forstaatt, er at med prosjektinnfoering og kvalitets sikring, unngaar man forsinkelser. Da maa hele prosessen tidsfastsettes hvor alle deltakere i prosjektet er ansvarlig for sin del og tid.

Det virker som om PCIB stoler paa alt og alle, og lar ting skure og gaa med alt for liten kontroll underveis.

Naar han snakker i dag, virker han helt utslaatt. En god nyhet dog. Ingenting er endret vedrorende fimaNac evalueringen, bortsett fra utsettelsen i tid. Det er tross alt det viktigste.

3 Likes

Mulig det er en slags “galgenhumor”. Men når jeg før sendingen allerede hadde tenkt på dette med konsekvensene for tusenvis av potensielle pasienter, ja jeg fikk såpass nok etterhvert at jeg ikke orket å høre på det.

6 Likes

mister både min tillit og respekt slik de holdt på

Det er paa plass og si at at de ogsaa sa at de haapet paa at ASIA sitene kan hente inn forsinkelsen, slik at det ikke blir noen. Men med dagens oppblomstring av Covid 19, er det foreloepig kun ett haap. Time will show.

1 Like

Lurer på om dere hørte på den samme podkasten som meg. FimaVacc avklaring til høsten, ergo avklaring av samarbeidet med AZ, og ikke på lille julaften. Vi vet utfallet om 1-3 måneder.
Samarbeid med eksternt firma for å få fortgang i rekrutteringen. m.m

49 Likes

ezPappi; Jeg skrev dette litt lenger oppe i traaden, og har hoert paa den samme podcasten som deg.

Det som gaar igjen ellers, er at PW til stadighet benytter frasen; dette er noe vi har liten kontroll paa.;-(( uansett program.

Jeg haper allikevel paa en festpordcast i loepet av en to’-tre maaneders tid, hvor vi feirer en AZ avtale.

2 Likes

Fantastisk informative disse podcastene fra einarsson.

Der fikk ihvertfall jeg forklaringene på både AZ forhandlingene og corona sitt hartslående negative påvirkning.
Er det virkelig noen som tror at covid19 sin påvirkning ville vært mindre med en annen CEO?

12 Likes

PW har to ganger tidligere sagt at de har vaert for daarlig pa salgssiden. Det er tvilsomt om de har blitt noe bedre paa dette.

Og det hjelper i hvertfall ikke i den situasjonen vi er i naa. Paa meg virker det som om de staar med haanden i lua naar de forsoeker og selge inn sine produkter.

2 Likes