Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

lurer virkelig på hva Arctic SecuritiesPål Falck har som kursmål nå som PCIB kjører på i Asia med 8 klinikker allerede klare og potensielt mer enn 4000 pasienter årlig i det kommersielt interessante asiatiske markedet.

Ukraina skal oxo med i RELEASE, veldig bra :+1:

analysen pleier jo å oppdateres rett etter Q presentasjonene

12 Likes

Tar PW et hattrick av partneravtaler i høst? Hva kommer i så fall først?

• AZ
  • Vacc-deal
  • Asia deal fimaChem

0 stemmegivere

2 Likes

Dette mente han tidligere i år:

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-125?ref=clipboard

Falck er en allsidig herre; kan sin farmakologi/farmasi samtidig som han behersker det markedsmessige og børs. En mann PCI Biotech kunne trengt i disse dager… Sukk. Kanskje i PCIB 2.0?

3 Likes

Nettopp. Og derfor burde en kontrakt hvert utformet slik at man betaler etter antall behandlede pasienter. Ingen behandlede pasienter. Ingen betaling. Covid 19 krisen er paa vei opp igjen. Og den godt kan vare i 2 aar til, hvor vi svir av 30 millioner kr. pr. kvartal, og hvor sykehusene kan benytte samme unnskyldning for ikke og behandle IGGK pasientene.

Den gang PCIB brukte 10 millioner pr. kvartal. var det lett og se bort fra forsinkelser, og aarsaken til disse. I dag er det annerledes, hvor vaare surt opptjente emisjonspenger, fordunster som dugg for solen. uten at vi faar igjen noe for disse. Derfor maa det stilles krav i samarbeidskontrakter. Noe som ikke ser ut til og vaere gjort. Hvordan i alle dager har PCIB greid og bruke 30 millioner kr., uten at noen pasienter er behandlet???

2 Likes

Idag fikk jeg også hørt Radium-episoden med Walday og Skuggedal i studio. Denne seansen etter hver kvartalspresentasjon, setter jeg stor pris på. Ikke minst på grunn av den uformelle, ledige formen. De øverste skjorteknappene er løsna på og ermene bretta opp.

Formen gir rom for enkle, pedagogiske forklaringer og utdypinger. For eksempel den om linken mellom to av de kontraherte klinikkene i Taiwan og Kina. Superinteressant, spør du meg. Vegen inn i det kinesiske markedet kan være kortere enn vi har trodd.

Presiseringen av at det er medidinsk-administrative forhold (sykehusinnleggelse pga. endoskopering) som nå under koronapandemien slår særlig uheldig ut for rekrutteringen til RELEASE, var også viktig.

Bare to av mange godbiter.

32 Likes

Det siste kan vel ikke akkurat sies å være en “godbit”!

1 Like

Sjølsagt ikke i den betydning at det skulle være en gladnyhet. Egentlig er det for de fleste som følger med ingen nyhet i det hele tatt, men her blir det godt forklart og det gir innsikt også hos dem som blindt har sammenlikna rekrutteringen til RELEASE med den hos NuCana.

Sånt setter jeg pris på.

12 Likes

Gjør som meg solo. Ta ett glass rødvin eller to på terrassen og slutt med grubling-tanker-tvil og tro.
Dette går veien HELT uavhengig av hva jeg - du og hundre andre smågale på dette forumet måtte mene å predike. Bruk 55 min en gang til og LYTT til hva dem egentlig sier direkte og mellom linjene så kan du slutte med beroligende umiddelbart.
Ha en fortreffelig aften. ( har egentlig meldt meg ut men bobler over innimellom)

28 Likes

Lidt ligesom Connor McGregor han kommer også tit tilbage fra pension :+1:

Grunnen til Pcib-utsettelsen?

16 Likes

Perfekt på alle Radforsk selskapene :laughing:

1 Like

Godt å ha deg tilbake, Arve :wine_glass:

6 Likes

Savner kommentarer til Q2 fra Sørlendingen og E-mannen.

9 Likes

Dommen over bil-analogien fra i går har falt, @JAXI:

Kul den!:ok_hand:t2::ok_hand:t2:
CPI er jo kjent for å frigjøre bremseklossene PD-1 og CTLA-4 :nerd_face:
(Kvinnelig forsker og molekylærbiolog m/sertifikat og bremsekompetanse)

5 Likes

Hyggelig at du mener det men jeg er ikke tilbake 100%. Bare noen få bisetninger innimellom. Har avslutta insiderabonementet også.

1 Like

Ser ihvertfall ut til at markedet har ristet av seg noe av skuffelsen etter at det ble klart at det nærmest var full stopp i pasientrekrutteringen. Fokus vil atter en gang rette seg mot avtalen med AZ som sannsynligvis vil se dagens lys om en måned eller to. Vi andre vil nok også etter hvert ha ristet av oss ergrelsen over ikke å ha solgt på 60-tallet før en kvartalspresentasjon der det egentlig lå i kortene at man ville måtte melde om en forsinkelse.

10 Likes

Geiran nå og etter AZ avtale :muscle:

10 Likes

Hørt på stasjonsområdet fra svaksynt TA-guru etter at toget hadde gått fra ham:

- Er det ikke noe støtte i dette området…?

6 Likes

Ikke utenkelig at Pareto sin markedsføring av PCIB denne uka gir resultater, også for kursen.

Forøvrig skal Parto ha en virtuell presentasjon av PCIB dagen før biotechkonferansen med over 60 deltakende selskaper.

Denne presentasjonen er ved Per og Ronny kl 1200 - 13.00 på mandag

17 Likes

Det ser bra ut for øyeblikket. Kan den komme opp til 52-nivået, eller skal det tas gevinst som forrige uke?
Det er en del motstand på 48-49. Men gjennom 45, som var støtte i det tidligere tradingintervallet. Kan vi regne at vi nå befinner oss i 45-48 igjen?