Da må du skrive om igjen; fimaNAc, og ikke fimaNacc. Nukleærsyrer (NAc) er ikke som andre syrer vet du. Du vil vel ikke ha biokjemikerne på naccen?
Ja, f.eks en emisjon, som vel er den vanligste måten for små biotek å henter penger på.
Med mindre biotekmygger er i dialog med Big pharma
Ja, og en evt avtale om noe inneholder penger.
Ja, ikke sant
. Helt enig @Ramsess
Og generelt er biotekmygger sjelden eller aldri i den situasjon hvor de er i evaluering med big pharma. Blir plutselig satt på kartet. Få forunt. Løpe over målstreken nå
Ja det får vi virkelig håpe og be om,ellers blir det sannsynlig emisjon på tyve tallet igjen.
WHAT IS IT ALL ABOUT?
Fimaporfin, fimaporfin, fimaporfin
The PCI component
- Fimaporfin (TPCS-2a)
- Light sensitive amphiphilic photosensitiser
Thanks to @JAXI
…og 1 til 2 % av aksjene skyves frem og tilbake mellom maskiner og tradere…og sånn går nu dagan…
Flott å få se molekylet så tydelig! Brilliant med hydrofil/hydrofobe sider.
Det er småsparere og tradere som styrer kursen i tillegg til at folk snur den beryktede kappen etter vinden om de er ute eller inne. Det ramler ned nå etterhvert den ene godbiten av en nyhet etter den andre. 6 måneders forlengelse. 2 er borte. Bare å sitte rolig så blir du ikke brent på fingrene.
Du mente vel lipofil? Men fett er jo vannavstøtende. Hehe.
Ja nettopp, lik hydrofob.
Volumveiet gjennomsnittlig omsatt kurs i dag 48,13 kr.
Rett før stegning selges ned til sluttkurs 46,1kr. Altså 2 kr lavere sluttkurs enn gjennomsnitt omsatt kurs på 500 000 aksjer omsatt.
«Skjønn det den som kan @jubel Snart ut med traders og norsk tipping nå. Playing with matches you might get burned.
Omsatt og omsatt ( Fru Blom ), kanskje er det bare 50 tusen aksjer som er skjøvet frem og tilbake 10 ganger mellom hverandres kontoer - til og med av noen maskiner - men hemmelig skal det være
Nå må snart alle innse at kursen i fra dag til dag spiller 0 rolle. Alltid noen som skal ha korte gev og kjører på og det er jo ok men KURSEN vi venter på kommer ikke på plass før AZ tar bladet i fra munnen og proklamerer sin strategi. Til himmels eller motsatt vil det gå den dagen vi får den etterlektede beskjed.
Tidligere trodde jeg at ett alternativ var fortsatt samarbeide UTEN penger på bordet men den teorien har jeg nå forkasta så min tro er nå STORE penger. Årsaken til min nye skråsikre tro er tidsforbruket på “forhandlingene”. Man ville ikke brukt så lang tid for å sy sammen en avtale om fortsatt samarbeide og fordeling så derfor tror jeg vi alle kan glede oss til neste børspause og den meldingen som da kommer.
Sansynligheten for oppkjøp av hele sulamitten er vel ikke akkurat blitt mindre etter meddelesen av de 2 siste samarbeidspartnerene innen området delivery.
Jeg er helt enig med deg Arve. All den tid som nå er gått på forhandlinger/evalueringer tilsier jo at partene er interessert i å bli enige om noe. AZ hadde ikke brukt så lang tid på å bestemme seg om ikke selskapet så en verdi i PCIB, og motsatt så hadde jo forhandlingene vært over for lenge siden tror jeg.
Tipper vi har ut måneden her med småjazzing av kursen slik vi ser idag. I oktober vil nok de fleste posisjonere seg mot avklaringen. November mulig ny ath. Personlig tror jeg meldingen kommer da. Så vil selvfølgelig makro spille en rolle rent kursmessig, men mindre og mindre jo lengre ut i året vi kommer…