Havde det nok på fornemmelsen. Ja, så er der meget stille omkring PCI på deres hjemmeside
Bare å lese og tenke. Medisin-verden endres, og PCIB plukker nyansatte på aller øverste hylle. Også vår mann med doktorgrad fra TelAviv… og garantert med de beste kontakter innen nano-teknologi. Kall det gjerne “spekulasjoner”
Ja, der er mit fokus nok lidt mere kortsigtet og baseret på Wet ink
Klart alle venter på wet ink også. Det får man når man kan tilby noe andre ikke har. Har så PCIB det allerede i dag? Det ser sånn ut
Du virker mere sikker, end jeg føler mig
Det handler sikkert om det rodede kommunikations setup og skjulte forhandlinger… men hvordan kan det være andet.
Processen føles bare så laaaaaaaaaaaaang!!
Ledelse spiller poker med AZ med å selge aksjer. “Vi selger aksjer for å vise at vi er villig til å forkaste ett dårlig forslag fra AZ”?
Bevare meg vel. Enda en ny tanke. Her er det bare å konspirere i vei:)
“Frykt den fiende som er villig til å gå hele veien”…
Forum finansavisen fra 2010
Skulle tro miljøet kjenner til historikken til PCIB.
Rett og slett en tragedie at teknologien som kan gjøre livet godt å leve igjen kjører seg fast i en pandemi.
Men slik fungerer altså verden.
Mens vi venter på å få trødd systemet igang igjen så dør pasientene som fluer.
Håper de ikke er opmerksomme på hvor nær livreddende behandling de er.
Må gjøre det hele veldig bittert.
Det står på øverste linje, 2010
Etter den siste podkasten med Radforsk er jeg rimelig sikker på at PCIB får en deal med AstraZeneca, og for min del er det spørsmål om når, og hvor omfattende og ikke hvis.
Bortsett fra det åpenbare: penger i kassa, høyere kurs og videre samarbeid. Hvilke andre fordeler tenker dere vil PCIB dra av å ha AZ på lista som samarbeidspartner?
Brei omtale og publisitet. Mer enn hva ørten konferanser og messer så langt har gitt. En omfattende lisensavtale med AstraZeneca vil i høy grad validere teknologien og gi prestisje worldwide.
Da tenker jeg kanskje at en slik avtale vil gi selskapet en “wow”-faktor og føre til en langt enklere prosess når det gjelder fremtidig rekruttering ? Og antageligvis sterkere forhandlingskort og større fordeler ved neste avtale, som den i Asia?
JADDA! Freaking finally
Ikken noen børsmelding?
Også med påmelding til “Newsletter”. Her tar det helt av!
Skulle gått til 50 bare på det der