Det som er å si om PCIB i det siste er at det har vært betraktelig mer nyhetsflow fra selskapet nå enn tidligere, samt fått på plass en ny hjemmeside. Det lover særdeles bra videre! Jeg tror også at vi kommer til å få en FOMO effekt etterhvert som tider går, for det å sitte utenfor denne aksjen når nyheter kommer er ikke å anbefale God helg allemann!
@TyrionIV og jeg ble enige på innsiderchatten for litt siden om at det nettopp er bukspyttkjertel er det mest aktuelle, og at det er Trojan og gjengen som ønsker det mest
Men helt seriøst; det er ganske sannsynlig at dette er noe som er kommet som et resultat av et ønske som har kommet eksternt.
Naar man ser paa kursbevegelsene i PCIB, kan det virke som at markedet forventer lang ventetid foer en avtale er paa plass.
Men det er ikke lenge siden PCIB fikk spoersmaal om naar en ny hjemmeside kom paa plass, og uten at de guidet noe som helst. bortsett fra at den kommer, saa var den plutselig her. Det samme kan skje med AZ avtalen.
Jeg tror personlig at melding vedrørende AZ er rett rundt hjørnet. Det er gått flere måneder siden opprinnelig frist og evalueringen har pågått siden. De må jo ha kommet et godt stykke på vei med evalueringene til 1 juli, siden det var da fristen opprinnelig gikk ut, så da sier det seg selv at tillegg på hele 6 måneder ekstra tid er bare for å ha en god margin til å melde.
Som du skriver så er allerede 2 mnd av “ekstratiden” brukt opp og det må jeg bare si at holder ikke denne forlengelsen heller da ??? - ja da må Per knebles og ikke prate med noen om noe noen gang.
Han sa jo sågar i siste podd at “frister” skulle ikke være tillatt og at det var det verste han visste MEN han fornektet seg ikke så lenge og bekreftet at vi har avklaring på plass med AZ i løpet av 2020.
Forunderlig historie egentlig og som skrevet over så synes jeg markedsreaksjonen er helt bak mål. Det er jo noen kjøpere men ikke spe hissig. Lurer på hva kursen må ned på før det komme volum igjen jeg.
Har de fjernet aksjonærliste fra hjemmesiden?
Du glemmer en ting fra den podcasten. Han sa vi lover ingen ting, vi sier når vi forventer ting, det er derfor det heter guiding.
Du får koste på deg et innsider-medlemskap så kan du følge med hver dag!
He he, bra dere løser problemene på bakrommet
Jeg har tenkt litt sjøl også, på pulten min, for Expanded Access eller Compassionate Use er ikke nødvendigvis alltid det riktige for et selskap bissnissvais.
For eksempel tenker jeg at man kanskje ikke bør gjøre det hvis man ikke er gang med en registreringsstudie. For da får man kanskje mange pasienter som får behandling, men man får ikke noe endelig dokumentasjonspakke man kan file på. Da blir på en måte behandlingen tilgjengelig for pasienter, uten at den blir tilgjengelig for inntekt.
Har man derimot en registreringsstudie på gang, som jo PCI Biotech har, så blir det annerledes. Jeg tenker at det kan være lurt for da kan man velge pasienter som senere vil kunne være aktuelle for off label use, og inntekt til selskapet. Og som dere har diskutert på bakrommet, bukspyttkjertelkreft der PDACen sitter i hodet av pancreas.
Det er trolig også smart fordi det gir sitene som PCI Biotech har åpne for innrullering i RELEASE anledning til å bruke utstyr og å holde vedlike kompetanse som de har fått på opplæring i protokoll for RELEASE.
Passe fint å få opp EAP nå med nye hjemmesider. Kanskje de nye hjemmesidene er lettere å søke opp?, og da er det viktig at flere pasienter (og leger) ser at PCI er tingen selv om de skulle falle litt utfor inklusjonskriteriene, eller ha noe som ligner.
Og selvsagt gjør selvsagt ingenting om det blir noen solskinnshistorier med PCI på pasienter som har andre krefttyper eller lignende kreft-typer som gallegangskreft.
Det er også greit å minne om at kostnaden for PCI Biotech på produkt (drug) er veldig beskjeden sammenlignet med en del andre legemidler. So it make sense in that way to.
Denne publikasjonen sier litt om problemstillinger knyttet til EAP. Den er fra 2016 så det er nok skjedd litt sidne da, sikkert mest på “right to try”, som er i samme gata som EAP, men likevel fin å kikke over.
Da har jeg ( og flere tror jeg ? ) oppfatta feil. Beklager men gidder ikke høre den flere ganger.
Hadde noen i min familie eller omgangskrets/venner fått en krefttype jeg mener kunne bli behandlet med PCI hadde jeg sagt fra tvert. Og grunnen er at jeg selv hadde gått for det om jeg skulle være så uheldig.
Jeg har hørt podcasten flere ganger og har fått inntrykket av at svar vedr. AZ foreligger innen utgangen av året.
Ok mulig jeg har mitt på tørt land da? Bekrefter jo at kursen er hinsides all fornuft. Tenk om det kommer meld mandag og så kunne jeg kjøpt 10k i dag til kurs 42,50 !!!
Ja, kursen skjønner jeg lite av. Skulle tro at alt faller og stå på en avtale med AZ, selv om resten av pipelinen forsvarer det dobbelte av nåværende kurs. Biotek aksjer på Oslo børs er så til de grader undervurdert vil jeg si.
Pokker så enige vi er da. Kurs 70-80 UTEN AZ avtale er min vurdering. God helg.
Si eksempel at PCIB og AZ signerer en avtale sammen i ett eller flere områder, hvor lang tid vil det ta fra avtalen er signert til børsmelding?
Jeg tror vi kan være nærmere enn de fleste tror når det kommer til AZ avklaring.
Klippet jeg legger ut gir oss nøyaktig informasjon på hvorfor utsettelsen fant sted og hva som er blitt gjort imellom tiden.
Klippet er fra Radium podcast episode 140.
Det lover bra med at «noen» ønsker å kjøre ned kursen «hver « dag ned rett før børsslutt. Det tolker jeg som et tegn på at noe er på gang
Glad for å se at fyrtårnet stadig er med…
Klart det blir en avtale.
Når de er så fornøyde med resultatene innenfor onkologi at de vil prøve det på andre områder, er vel det for å sikre seg rettigheter utenfor onkologi itillegg🤨