Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Når det gjelder markedsføring av RELEASE-studien har jeg forsøkt å finne ut hvor lett det er å finne ut om den dersom man leter.

Jeg ser at på https://cholangiocarcinoma.org/ så ligger det informasjon om ulike kliniske studier, og man blir anbefalt å kikke på disse under veiledningen i “Recently diagnosed?”. Samtidig er det veldig mange studier som informeres om, og RELEASE-studien fremstår ikke noe særlig annerledes enn de andre studiene på den siden.

Jeg gikk også inn på diskusjonsforumet deres: https://cholangiocarcinoma.org/db/forum/clinical-trials/

Her er det egne tråder for mange ulike studier, men jeg kan ikke se at RELEASE er nevnt her i hele tatt. Dette er kanskje litt uheldig?

10 Likes

Apply logic. You really think they’d prolong evaluation period if the results weren’t of interest and of good quality?

11 Likes

Easy papi - you’re knocking down open doors.

6 Likes

Er det mulig å starte opp en tråd der med link til resultater og hvem man skal kontakte?

4 Likes

Since they need more time, they may not fully understand the results of the experiments
This is probably what one might call unploughed land

4 Likes

The research periode ended 31st of December 2019, and if I understood Per correctly, evaluation concluded as early as May this year.

3 Likes

Er en veldig slippery slope det der om man som retailinvestor begynner å gjøre det. Kan fort bare slå negativt tilbake på selskapet.

Men er en veldig god observasjon at det er enda en arena der selskapet er mindre synlig enn man skulle ønske.

10 Likes

Ja, for guds skyld la selskapet gjøre jobben sin uten innblanding fra oss. Det er no-go zone å kontakte selskapets samarbeidspartnere.

13 Likes

Det måtte i tilfelle være å ta kontakt med AZ sine aksjonærer. Å ta direkte kontakt med AZ vlle ta seg svært dårlig ut

1 Like

Pcib har ikke sagt noe om resultatene utenfor onkologiområdet, men det at det tar tid å inngå en avtale med AZ, kan tyde på at også de resultatene er gode, ellers ville de trolig ha inngått en avtale for onkologiområdet (som du sier). Jeg tror vi sier de samme, bare på forskjellig måte.

StockDZ: We hope for good results that’s what we can say for now and if those results in non-oncology area were not good enough, i would assume we would have already landed a deal in oncology.

Sorlendingen: Forhåpentligvis ble tiden fram til mai brukt til å diskutere mulige avtaler for onkologiområdet. Hvis en antar dette, kan forsinkelsen av avklaringen med AZ bety;
Resultatene utenfor onkologiområdet er også svært gode

41 Likes

Nå må dere roe dere ned! Jeg har ikke vært inne på denne siden men leste det som et DISKUSJONSforum. En rask tolkning fra min side var da en litt mer seriøs side enn dette forumet slik at hvem som helst kunne ta ord i munn. Det finnes ikke noen planer fra min side å gjøre noe som helst kring dette, uten ønsket å stille et spm kring dette stedet.

Slapp av!

1 Like

If you read my entire post you will understand that this is not what I meant, although this not about logic but more of a common sense.

We have been collaborating with BP, yes. We had good results in oncology; yes. a breakthrough maybe; yes (if PW meant it in a medical breakthrough context). does this make a deal imminent? well not automatically. We don’t know what BP is hiding up its sleeve and who else they are collaborating with in the industry to solve the delivery challenge or even academically (AZ covid vaccine , straight from university lab to clinical trial for example)!

Just remember when JE mentioned recently how BP can pull the plug with no apparent reason regardless of the collaborations result. so i prefer to keep cold feet and hope for AZ interest to materialize and very soon. Again most of the long term investors in pci biotech have had an appreciation of the investment case thanks to FimaChem strategy.

5 Likes

tenor (1)

3 Likes

Skulle gjerne ha lagd nettside for pci biotech. Det der var trauste greier

1 Like

I Ultimo så deltok jo CEO på dette forumet hvor det faglige nivået var (og er) skyhøyt.
Burde den nye hjemmesiden til PCIB inneholdt linker til radforsk , tekinvestor , FA forum samt de største relevante internasjonale debattforumene.

Mange fordeler med en slik ordning?

-Som kreftsyk ville jeg satt stor pris på veiledning / hjelp til å lese hva uavhengige deltakere synes om behandling innen krefttypen.

Vi kan få info om internasjonale biotekselskaper og internasjonale investorer kan bli ops på norske perler

Kun en strø-tanke

4 Likes

Nei, det synes jeg ikke. Hva er poenget med det? Det fremstår useriøst spør du meg. Det er kvartalsrapporter og presentasjoner der som man kan forholde seg til som investor og eventuelt som pasient.

Som pasient burde man oppsøke lege for veiledning og evt spørre om det er noen studier som kan være relevante i gitt indikasjon. Å høre på anonyme folk på et forum som ofte har en egen økonomisk interesse ville jeg absolutt ikke støttet meg til.

Jeg tror ikke de fleste der skjønner hva som blir sagt på radiumpodcasten eller det som blir skrevet her på forumet :stuck_out_tongue:

11 Likes

Støtter UFO…
Om ikke div forum, så en link til radforsk. :smiling_face_with_three_hearts:

Dette får man via presentasjonen som ligger ute allerede. Nærmere info skal man få fra legen. Det er viktig å skille mellom pasient og investor.

En link til @Jensemand sitt innlegg på Hegnar ville gjort susen.

2 Likes

Ser ut som om de har jobbet litt på nettsidene.

8 Likes