Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Enig. Blir litt satt ut av hvor mange innlegg folk klarer å skrive a.v ingen ting. Når det gjelder melding så kan det godt hende at de har fått beskjed om dette nå, men venter på detaljene. Personlig hadde jeg fortrukket en melding før åpning i morgen, men husk hva som er reglene for at det skal børsmeldes. Dersom det informasjonen kan anses som villedende så skal det ikke meldes før tilstrekkelig informasjon kan deles. Vi får nå se, men folk må slappe av litt…hvis alt er helt ragnarok nå vare fordi ting tar litt ekstra tid så tyder det på at man har for stor posisjon etter min mening…men i likhet med flere syns jeg en melding før åpning ikke er for mye å forlange :grin:

2 Likes

Ingen melding før børsåpning kan bare bety at det er samtaler mellom PCIB og AZ på overtid. Det er mega bull.

Ingen avtale ville blitt meldt med at PCIB overtar alle rettigheter fra og med 1. Juli og at AZ har trukket seg.

4 Likes

Enig, ingen melding tolker jeg som Mega Bull. Men tviler på at resten markedet er enig i det. Uten melding før åpning i dag tror jeg vi stuper godt under 60 kr. God kjøps mulighet for de som har ledige midler. Kona mi som er prest, spurte jeg i går kveld om hun kunne sende en beskjed til vår herre. Vi får se om det hjelper :sweat_smile::sweat_smile::innocent:

4 Likes

Kommer selvfølgelig ikke til å gå under 60 uten melding.

3 Likes

Om det ikke kommer melding så betyr det jo at de fortsatt forhandler.

Så det er jo bull!:wink:

Tror du har misforstått litt, det er «no deal» som sender kursen ned på 40-tallet

14 Likes

Radium podcast i dag?
SPENNNNNTTT! :grimacing:

1 Like

Ja, de har annonsert en Radium-podkast idag uavhengig av PCIB-avklaring. Om det blir med eller uten PW, får vi se på… :grimacing:

3 Likes

Når på dagen blir podcasten lagt ut? Noen som vet ? Forholdsvis spennende​:thinking::see_no_evil:

1 Like

Vi får jo ikke vite noe mer i podcasten om det ikke har kommet melding…

Uten melding nå, så driver nok ikke de å forhandler. Det er nok kun det juridiske som gjenstår pga en omfattende avtale… :partying_face::blush:

5 Likes

Pcib har nå 72min på å komme med en melding ¡!!!

1 Like

Må huske på at det kan dukke opp ting som gjør at de ikke KAN melde noe før det er avklart. Og det er sannsynligvis noe positivt.

6 Likes

Det er klart vi ikke gjør, men lurte på tidspunktet for når podcasten blir lagt ut?

1 Like

Alt som blir ment her nå er jo bare spekulasjoner. Det er 1 ting som er sikkert og det er at fasiten skulle komme ila. Juni. Det blir for dumt hvis ikke aksjonærer får en eller annen form for oppdatering før 0900 idag.

3 Likes

Men jeg må si vi er jo utrolig gode til å koke suppe på spiker. :slight_smile:

07:56…har ganske mange PCI-nyheter 0800 i listen.

Dette er som straffesparkkonkurranse i en semifinale i fotball-VM. Dere elsker spenningen! Ring Blåkors om du ikke takler det :rocket::rocket:

2 Likes

Kommer det ikke noe i dag før 09 så viser dem NULL respekt for oss som faktisk EIER selskapet. Ikke så sikker på at ingen melding er gode nyheter men håper jo jeg tar feil.

4 Likes

Da er klokka over 0800 og jeg har mista trua på melding før 0900. Som regel sender man ut melding 0700 eller 0800.

Tillitsbrudd, sier nå jeg…

4 Likes

Dersom resultatet er no deal og rettighetene til forskningssamarbeidet nå tilhører Pcib, burde vel dette bli børsmeldt senest i dag før kl 09:00?

2 Likes

Er det forhandlinger på gang så har de vel ikke lov til å uttale seg før det er signert, uansett hvor mye de har lyst til å gjøre det.

Husker det ble sagt en gang “Av og til så har du lyst til å bare rope ut til alle at dette, det går veien. Her har vi noe virkelig stort på gang! Men så er vi bundet av strenge regler som gjør at vi må bare sitte stille til ting er avklart og signert”.

39 Likes