Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Per er smertelig klar over hva han har sagt og lovet sine aksjonærer. Derfor kan jeg bare anta at mangel på informasjon må være grunnet noe utenfor hans kontroll.

Brudd på forhandlinger eller enighet om avsluttet samarbeid tror jeg vi alle kan være enige i skal og må meldes umiddelbart.

Så sitter man igjen med andre scenarioer som er for mange til å liste opp, men som alle hver for seg må gjøre seg opp en mening om. Jeg er også skuffet over ag i gen informasjon har kommet, men jeg håper og tror det er en legitim og lukrativ årsak til det…

13 Likes

Noe er ihvertfall på gang
Ellers hadde det tatt 2 sekunder å meldt noe annet.

Det er nervene og ikke fornuften som snakker på forumet nå. Mange har ventet lenge på dette og lagt mye peng og følelser i PCIB.
Ikke rart forumet eksploderer i vente på nyheter som hadde frist NÅ…
Jeg er så spent på hva Per kommer ut med.
Det er trolig snakk om timer og i worst case et par dager!

Kroppen min kjøres for hardt nå. Dette er ikke sunt!
Jeg med flere er rett og slett nødt til å chille litt! :slight_smile:

7 Likes

Kan noen få Snøffelen på banen!
Tror det hadde vært medisinen flere av oss hadde trengt :stuck_out_tongue:

1 Like

Skulle likt å visst hvilken paragraf som forbyr to parter å uttale seg om pågående forhandlinger? At dem ikke kan røpe innhold og betingelser før noe er signert er greit men at dem ikke kan bekrefte at det forhandles fremdeles blir bare for dumt.
Dem har selv bestemt en frist og når denne ikke overholdes så burde dem kommet med en bisetning om at vi beklagelig vis må ha 1-3-6 mnd til. Det er jo dette markedet vil/må ha bekreftet. Tror ingen har store motforestillinger om dem er forsinket men null info er rett å slett for dårlig.
Er det riktig å skape panikk og salgspress pga. at dem ikke kommer med melding da?

6 Likes

Vel, man får se positivt på det.

Det blir jo tydeligvis en form for avtale :slight_smile:

9 Likes

Sov som en stein i natt :slight_smile:
Forhandlinger på overtid er bull.
Det hadde de ikke gjort hvis det ikke er noe stort på gang

21 Likes

Jeg sov også som en stein men det var pga rikelig med rødvin.

10 Likes

Kommer det ikke en melding senest kl. 09.00 i dag, kan feiringen begynne, For da vet vi at det minst blir en avtale. Kun litt forsinket.

Dette er 100%, siden PW umiddelbart lovet og melde fra om resultatet skulle bli ingen avtale. Naar den ikke kom innen juni. er saken i boks. hvor Champagnen staar klar;-))

Fasit; Det kommer naar det kommer, men det kommer;-)))

18 Likes

Ingen melding må være superbull :bomb:. Av årsaker nevnt over, kan ikke skjønne annet. Fantastisk. Jeg er spent på om det er AZ eller har det blitt kamp om naked delivery???

9 Likes

AZ er fortsatt interessert. PW er nok bundet til hender og føtter og kan ikke melde noe før det er noe å melde. Som Ronny sa for noen dager siden: meldingen kommer når den kommer. Det kan bli fantastiske kjøpsmuligheter for flere hvis aksjen dropper en del nå

3 Likes

Men i ettertid burde du vel ha fulgt drømme din,? Om det da ikke kommer en god meld før åpning

Når det ikke meldes at samarbeidet er avbrutt betyr jo det bare en ting. At de forhandler om videre samarbeid, så får tiden vise omfanget.
Tipper kursen får seg er dypdykk for så å sprette litt tilbake. Jeg sitter i alle fall rolig og kjøper evt mer om den går lavt nok

3 Likes

Skal vel hamstre aksjer i dag du da solo? Vi er jo 20% ned i fra toppen så begynner å bli billig. Lykke til.

1 Like

Bare hvis jeg hadde drømt at jeg skulle kjøpe tilbake igjen under 70. Men det har jeg ikke gjort :slight_smile:
I´m not a Snåsamann :slight_smile:

2 Likes

Enig!

1 Like

Dere sitter med mer aksjer enn dere har godt av folkens.

9 Likes

Nydelig geiran, helt nydelig. Når du kommer på banen er historikken alltid enorm oppgang om litt :joy:

5 Likes

Bare å liste opp grunner til at det er negativt med ingen melding før børsåpning, i stedet for å komme med slike små stikk hele tiden. Greit med nyansert debatt.

5 Likes

Jeg mener det alvorlig. Det er fullstendig galemattias som råder her.

6 Likes

Hehe,lurer nå litt på dette. :smiley:

2 Likes