Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Både Burgeren og treskofolket er som faguttrykk å regne på denne tråden.

4 Likes

Enig, og jeg tror Ruben2 fort ville blitt smågutt i en vitenskapelig diskusjon med Savepig…

3 Likes

Så, så, rolig nå, gutter. :hugs:
La oss holde det sivilisert, selv i en noe frustrerende ventetid.

Ingen grunn til å undervurdere, Ruben2!!!
Han er en dyktig og meget kompetent skribent, som dessuten har lang fartstid på børs og har vært ute både én og to vinternetter før.
Ruben2 er en verdifull bidragsyter til forumet.

Savepig er også av absolutt ypperste klasse. :ok_hand: Kunnskapsrik og med tonnevis av erfaring.
Top notch!

12 Likes

Respekterer din mening Durable, men det var Ruben2 som startet usaklighetene, så du får starte med å roe ned ham…

1 Like

PCIB kan revelusjonere flere behandlinger og få frem nye, Qantafuel har en fabrikk som gjenvinner plast!
Og prises 5-6 ganger høyere enn Pcib!
VERDEN ER GAL !!!:boom:

15 Likes

Verden er muligens gal men prøver du å koble “sunn fornuft” med aksjekurser og logikk så bommer du garantert. Hadde 800k Nel på 3,50 jeg solgte på 3,80 og den snudde vel på 23.50 eller der omkring?
PCIB har ikke begynt å tjene penger ennå og “dansepartner” fremdeles noe usikker så vi vil “flyte” litt til og fra land ennå noen uker MEN vi vil bli rikelig belønnet den dagen vi lander avtale®. Ingen FOMO-tendenser pr i dag men den kan plutselig komme igjen.
Skal du håve inn på korten så ta på grønne briller for der er pris og fornuft frakoblet. Lykke til.

13 Likes

Glemte å minne om at vi er over 40% NED i fra ATH så det er vel ikke akk kjemperisiko å handle på dagens nivå?

5 Likes

Artig tankegang. Kjøpte du også NAS på 100,- fordi den var 50% ned og ergo billig?
Fint om du slutter med den fullstendig tankeløse hausingen din. Det finnes risiko og det å påstå noe annet er rett og slett løgn og villedende vås.

12 Likes

Det Arve skriver her, kan på en måte forsvares. Dersom man tar utgangspunkt i at det pr. i dag er like stor sjanse for suksess som det vi antok da kursen var ath, så er det jo riktig at 40 % nedgang i kurs bidrar til lavere risiko. Dette fordi kursen allerede har falt 40% uten at de faktiske forhold har gitt grunnlag for det.

22 Likes

Ekspertis1 er ekspert på klovnefjes når han ikke klarer å argumentere…

8 Likes

Flotte historier Arve.
Setter stor pris på innsynet i hvorledes fiasko og suksess historier blir til virkelighet.
Det ligger vel et grunnlag for å lyse opp forskjellige ruter inn i fremtiden , noen av dem kan kanskje føre frem til en ny hverdag for dyktige (heldige) investorer.
Dette er jo en evig læreprosess

Har man 30 års fartstid på børsen så har en overlevd mye .
Kanskje en skulle lytte isf å lime inn disse hersens klovnefjesene.

Kan en bare unngå 1 stk feilinvestering ved å lytte så kan en ha spart mye peng.

8 Likes

Bruk nå litt logikk.
PCIB står fortsatt på bar bakke.
Det er håp, tro og kjærlighet, som er grunnlaget for dagens prising.
Vi vet ingenting om dette kommer til å gå veien.
Derfor er utvilsom PHO og QFUEL i så måte trygge havner i sammenligning.
Så er det bare å håpe at PCIB ror i-land en gullkantet avtale i løpet av året. Her gjelder det ikke å gi opp.

Nei, du gir nok ikke opp. :upside_down_face:

3 Likes

Du mener at resultatene så langt i clinical trials systemet er verdiløse?

4 Likes

Det avgjørende er hva samarbeidspartnere måtte mene

Nei, det er selskapets status fra sin forskning og utvikling som er grunnlaget for dagens prising!

Å kalle QFUEL som en trygg havn i sammenligning, er direkte idiotisk. Det selskapet har nå en markedsverdi på rundt 9,5 milliarder kr. Hvor mye plast må de omgjøre til drivstoff for å forsvare en slik prising? De blir jo på ingen måte alene i dette markedet. Da er det langt letter å kalkulere med sannsynlige inntekter for den leveringsteknologien som PCIB utvikler og så komme til svært høye tall!

14 Likes

“når krybben er tom så bites hestene”.
La det nå for pokkers komme noe fundamentalt/kommersielt positivt fra Pcib, så slipper vi uhyggelig stemning :smiling_face_with_three_hearts:

12 Likes

Gjentar min spådom. SENEST ilp. av Oktober har vi noe å feire.

2 Likes

Håper inderlig at du leser din spåkule like krystallklart som en sildrende fjellbekk i vårsolen :star_struck:
Vi fortjener en real opptur nå, synes lille meg.

1 Like

Du er nok ikke alene som synes det og vi fortjener faktisk en gladsak SNART.
Jeg blir litt frustrert at jeg binder så mye kapital når jeg ser hvordan andre aksjer ( GRØNNE) går til himmels på fremtidige drømmer. Dem fleste av disse tjener jo heller ikke penger ennå men kursene er jo astronomiske.

5 Likes