Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Kanskje ikke så mange som ligger inne med stopp-loss i dag

6 Likes

Forventer fortsatt ett bud paa fimaNac, eller hele PCIB, siden jeg tror AZ vet at andre BP selskap vil kaste seg over PCIB, saa snart de blir forelagt forskningsresultaten de har oppnaadd sammen med PCIB> Og det kan ikke AZ la skje!

3 Likes

Hadde det vært tilfelle, er jeg overbevist om at det hadde kommet melding om utsettelse.

4 Likes

Ultrabull at de ikke melder ihht frist satt av seg selv. Må nesten håpe at de ikke blir enig før over sommeren eller jul. Desto lenger tid det går fra løftebrudd til aksjonærer, desto bedre. Partyemoji.

Gjør jeg det rett?

6 Likes

At forhandlingen nå er på overtid fremstår som klart. At PCIB ikke har meldt noe er også klart kritikkverdig.

Hver enkelt må gjøre seg opp en mening rundt hva forsinkelsen peker mot.

Jeg tenker det er tre muligheter:

  1. PCIB aksepterer ikke vilkårene
  2. AZ aksepterer ikke vilkårene
  3. Dette ble mer omfattende og tidkrevende enn partene så for seg.

For meg er alternativ 3 mest nærliggende. Om noe er jeg altså mer positiv til en god avtale i dag enn i går. Kjøper gjerne flere aksjer i dag dersom de kommer på salg!

7 Likes

Det tar litt av her, og lurer på om dere har godt av et par valium og litt fravær fra børs, forum og newsweb. Siden mange her er så veldig bestemt på at det skal komme melding.

Men det er jo ikke guidet noen melding, det er guidet at at AZ og pcib skal ha avklart forholdet seg i mellom. Resultatet blir sikkert meldt, men først skal alle formalia være på plass. Og det kan jo fort ta litt tid. Sikkert vært nevnt før og sikkert for døve ører. Tror ikke noe på at handelen blir stoppet fordi mange aksjonærer (in a circle jerk) har fått det for seg at em guidet avklaring av en AZ avtale MÅ meldes NÅ

I et selvskadende og prokastrinerende humør (siden jeg legger ut det her på PCIB småprat,)

6 Likes

Vi får vel bare håpe at det er ein budkamp i kulissene som selv ikke Walday såg komme…

3 Likes

Spått-Ånn!:ok_hand:

No deal skulle vært meldt før åpning i dag, ref løftet fra PW

5 Likes

Anbefaler appen Headspace for å senke skuldrene i hverdagens kjas og mas. Gode, gamle Siddharta visste hva han gjorde da han satte seg under et fikentre ved Bodh Gaya for å meditere. Plutselig ble han den opplyste. Det er jeg sikker på at vi også en dag blir.

1 Like

@Sjakk, det er feil at det ikke er guidet en melding. Når CEO opptil flere ganger har uttalt offentlig at de kommer til å melde noe i Juni kan jeg ikke forstå det annerledes at dette bør ses på som guiding enten man har det skriftlig eller ikke.

12 Likes

Per vet at markedet forventet melding.
Ingen melding betyr at de ikke kan.
Noe stoooort på gang ?

13 Likes

Per brøt løftet?

Tror det er mange småaksjonærer som kommer til å skrelle godt av pcib posten sin i dag for å ta ned risiko…

Tror eller håper ?

Tror når det er så mye usikkerhet med deal or no deal, kursen kommer nok til å gå ned idag, vent å se…

Enkelt og greit. De som ikke mener dette som nu skjer i PCIB er superbull bør selge. Nu tror jeg kjøpere står i kø framover til endelig melding. I hodet mitt lukter det :bomb:. Det finnes nu noen superbull

1 Like

Da kan de melde at det trengs mer tid.

Syltynt overfor aksjonærer å ikke melde når det er blitt sagt det SKAL komme meld med avklaring innen juni.

4 Likes

Oi, Oi , enda mer på 65. Kanskje jeg kan få på 63 også.

3 Likes

Hva er det med bitech selskaper?? Virker som de fleste prøver så godt de kan for ikke å ha tillit…

5 Likes

Tipper det snart blir panikk,.,.,.,.,hos dem som har solgt :slight_smile:

FOMO

7 Likes