Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Wow ; Fra 86 til 65? Hvem hadde sett dette for seg for en uke siden;-))?

Den usikkerheten har vært der hele veien, så det er jo ikke unikt for denne dagen

2 Likes

Jeg har troen på positivt utfall, men synes dette er ekstremt dårlig håndverk av ledelsen. Ikke har vi hørt noe angående avtalen med AstraZeneca og ikke har vi sett noe til fimaVACC publikasjon. Jeg tar meg litt pause nå for å ikke slite ut F5 knappen og håper ledelsen rydder opp i dette ASAP. Nå er det så mye usikkerhet i aksjen.

13 Likes

De som har gjort det.

4 Likes

«Alle» tror på positivt utfall. Og «alle» er sinte. Slå den!

Superbull burde «alle» da være. Hylle ansatte, ledelsen og styret!

Allerede nu er snart kursen i pluss :bomb:
Kursen kan like gjerne stige russiske prosenter nu.

19 Likes

Det hadde vært umulig å dikte opp en mld uten å røpe hva som er i ferd med å skje.
Jeg tror AZ har gitt dem munnkurv.

4 Likes

La egentlig hele samlingen min ut for salg på 85, men fikk som kjent bare solgt en tredel. Men planen var å kjøpe det meste tilbake helt på slutten. Dessverre fikk jeg ideen et par dager for sent til å kunne fullbyrde den

1 Like

Da kjøper du tilbake idag da?

1 Like

Synes det er rom for å være både litt skuffet og forbanna jeg ja. Har for vane å holde ord jeg og det burde også toppsjefer i børsnoterte selskap gjøre.
Om det er likhetstegn med no deal og gode nyheter så er det nytt for meg.

6 Likes

Pålagt radiotaushet – vi småaksjonærer betyr nada for AZ i denne sammenheng

Noe (stort?) er på gang. Only my 2 cents.

7 Likes

Har på følelsen at de som selger idag, kommer til å angre

3 Likes

Mange som tenker akkurat som deg. Får håpe at alt dette blir godt forklart om ikke så lenge ellers selger jeg meg ut etter hvert

Så enkelt er det jo ikke. Hadde jeg fått solgt alt kunne jeg kjøpt aksjene tilbake og samtidig styrket balansen betraktelig. En tredel solgt gir langt mindre styrking av balansen på konktoen. Men faller aksjen til 60 kr blir de jeg solgte på 85 kjøpt tilbake.

1 Like

I årevis har mottoet vært: TTT. Dette gjelder øyensynlig ikke lenger.

3 Likes

Jeg føler faktisk glede.
Det må være noe stort på gang.
Jeg tipper en rettet emisjon (10%). Det er rimelig børssensitivt.
F,eks hvis prisen er 200kr

5 Likes

Heldigvis ingen panikk i markedet ( så langt da).
Noen som har vurdert å kontakte selskapet?
Hvor lang frist skal vi gi dem?

skal jeg gi bort milioner av kroner på dagens kurser så forlanger jeg i det minste å vite grunnen , og den foreligger ikke enda.
Ville vært et mareritt og solgt seg ut og deretter vært vitne til AZ avtale og solid kursøkning.

Unormalt stor omsetning kan føre til børspause

image

3 Likes

Virker som om markedet begynner å ta inn over seg hva fravær av melding betyr. Jeg tok 10K på åpning.

De kan selvfølgelig ikke melde noe som helst så lenge forhandlingene pågår. Take your time, Per. Take your time👌

14 Likes

Tror det blir et nytt forsøk i dag også for å utløse stopploss poster som i går!

1 Like