Artikkelen kommer visstnok i november.
FPD i Asia og USA håper jeg på før Q3-rapport.
Vacc kommer etter AZ tror jeg.
AZ tror jeg vil blåse alle av barkrakkene
You sounds like a true Samaritan @sjog
Edit: ps! Må for gudskyld ikke dra inn ordet krakk på denne tråden da. Den er forbeholdt ulti
Solgt halve potten for etpar uker siden og sover veldig godt Man har forskjellig strategi og risikoprofil og alle bør respektere det. For meg var valget enkelt(om å selge ned). Et valg jeg lever godt med om det så kommer gigaavtale i morgen
Tvil er sørgelig vanlig. Roper man ULV flere nok ganger , er det få reagerer til slutt. Og så kommer ulven likevel. Til manges irritasjon og skuffelse…f… Og ja , jeg regner fortsatt med at 7-gangen slår inn , blir ikke det spor forbauset om så skjer…
Tviler på at Einarson vet noe mer enn markedet men at dem forhandler er det liten/ingen tvil om. Skulle forhandlingene bryte sammen / avsluttes så er dette så sensitiv info at det må meldes umiddelbart så akk dette er ikke noe moment for å ødelegge nattesøvn.
Tiden går i vår favør dag for dag. Ikke lenge før 4 av 6 mnd till.tid er brukt opp.
SÅ HYGGELIG start på uken da. FOMO ??? Labert volum men det kan vi vel takke selgerne for ? Skal du ha aksjer i dag så må du opp?
Spennende tider hvertfall! Jeg tror det bare er uker igjen til vi får avklaring. Hvis det ikke hadde vært interesse for videre samarbeid hadde dette vært avklart for lengst. Bruker ikke flere måneder over første avtalt tidsfrist hvis ikke! Oddsen er vel rimelig høy på at det blir en form for avtale - Spørsmålet er vel bare hvor stor den blir!
Einarson trakk jo frem PCIB som en parallell til Vaccibody så om dem får noen på kroken så blir det veldig bra men self. er det muligheter for å miste storfisken på ripa som vi sikker alle har gjort?
Jeg mener tidsfaktoren bekrefter at dette går veien og tror vi får avklaring før Q3 present.
Pcib, dagens aksje hos Investtech.
PCI Biotech Holding ligger i en stigende trendkanal på mellomlang sikt. Stigende trender indikerer at bedriften er inne i en positiv utvikling og at kjøpsinteressen blant investorene er økende. Aksjen har brutt et motstandsnivå på kort sikt og gitt kjøpssignal fra kortsiktig trading range. Aksjen har støtte ved cirka 43.00 kroner og motstand ved cirka 80.00 kroner. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv på mellomlang sikt.
Anbefaling: Kjøp
Jo tiden jobber for oss, men jeg har hele veien ment at dette tar lengere tid enn mange av de utålmodige her på tråden tror og håper.
Om man ser og leser diverse intervjuer med Agnetha Fredriksen og ledelsen i Vaccibody den senere tiden forstår man at det å få istand en slik avtale tar svært lang tid (minst ett år mener jeg).
Og blir man i første omgang enige om å gå videre innebærer dette en mengde juridisk arbeid over lang tid før man kan lande en endelig avtale.
Jeg tror vi skal være svært fornøyd om man har en avtale før nyttår!
PCI Biotech og Vaccibody i tospann på plussiden i dag🥳
To av plattformteknologi selskapene. Begge opp ca 5%
Forskjellen er blant annet at 5% oppgang utgjør nesten en milliard i pluss mcap for Vaccibody.
For PCIB er 5% økt mcap på ca 100 millioner
Pent rykk, kaster dagens dose.
Dårlige mottakere, sier du. Aldri sett et mer produktivt forum. Vanskelig å holde tritt. Men det meste koker ned til synsing. Et godt forum, om det skal ha noen verdi for meg, må også ha stor takhøyde for de som vurderer PCIB med et mer kritisk blikk. Det er både sunt og påkrevet. Et rent ekkokammer av haussere som fluffer hverandre inn i urealistiske fantasier blir fort ris til egen bak. Så får man heller bli positivt overrasket i etterkant om de mest hårete målene innfris. Men tilbake til mottakere. Er jo ikke slik at når PW kommuniserer med markedet så er han like fri i kommunikasjonen som når PW prater konfidensielt med AZ. Det er vel innlysende. Så det PW har sagt blir da omtrentligheter som vi her på forumet tolker til den store gullmedaljen.
10 øre fra Astrup sitt kursmål på 55 kr nå. Håper han får solgt
Edit. Er vel de 2k som ligger der til salgs
Flott med ca 100 000 aksjer omsatt før kl 11. Endelig litt volum. Og det på kursoppgang.
I see there has been lots of direct comparison between vaccibody and pci biotech, is it even reasonable to compare them based solely on the fact they are both platform technologies?
Er jo et stykke opp til tidligere topp-kurs så på tide at vi rører på oss synes jeg og vi må ikke bare glemme FOMO som blir mere aktuell for hver dag som går.
I have no clue beside to look at pipeline, patent, market and comments from radforsk podcast. It seems reasonable that there is some similarities and some differences of course. Einarsson has making comments about these platforms in one sentence. It is obviously viewed in the marketplace for now when looking at marketvalue that there is as huge difference in these platform Technologies.
The marketplace is always right?
Per se Vaccibody platform technology has a value about ten times higher than PCI Biotech platform technology. Thats all I know.
Selvfølgelig kan du sammenlikne dem, men da må du inn i detaljene, først og fremst teknologien, og, som Jubel skriver, patenter, og ikke minst hvor langt man er kommet i å vise at teknologien kan omsettes i produkter som gir inntekter. Hvis du kjenner det ene selskapet så vet du så godt som ingenting om det andre basert på at de begge er “plattformteknologier”. Det blir som å sammenlikne en “togplattform” med en “oljeplattform”…
This is exactly my point, I have not seen those details discussed here except from the fact that if PCIB lands a deal it should not fall short from what Vaccibody achieved with Roche. this might be true, dont get me wrong but it has to be a rational explanation to why those platform technologies should score the same on the board.