At du ikke blir lei av å hausse, Jubel??
Lurer på hva Concorde skriver ? Han blir sletta hele tida.
Han slettet seg selv. Det er forresten et ganske vanlig fenomen. Er det slik at mange er i ubalanse og skriver saker og ting de angrer på like etter…?
Kommenterte bare ebitor Arve, på det jubel skrev , så må det da være bedre å se positivt på dette enn å gå å surmule hver eneste dag over kursen.
Edit: Langt ifra ubalanse her rockpus . Skal la det stå.
OK. Grei forklaring.
Ja, og det er vel en av grunnene til at de som lykkes får så høy verdi til slutt. Og Pcib har vist at leveringsteknologien fungerer godt på flere områder. Pccib er så nærme målet at noe helt spesielt skal skje om løpet blir brudt.
Det er jo som regel mange kandidater på en børs, og folk løper som sauer i den ene, og så den andre, retningen i frykt for å ikke få med seg den “vinnerkandidaten” som for øyeblikket bli hauset opp av meglerhusene.
Poenget er at de som lykkes er så få i denne sammenhengen. Kanskje har man ventet i 10 år bare for så å oppleve at man taper alt.
Dersom man leser de ulike tråder for alle våre biotekselskaper, så er det stort sett samme enorme optimismen hos alle. ALLE selskapene skal garantert lykkes og gå til himmels, bare man er tålmodig nok.
Det var vel en verdenskjent investor som faktisk påsto at veien til rikdom er å ta gevinster på et relativt lavt prosentvis nivå, uansett hvor lovende fremtiden for selskapet måtte fremstå. En sikker metode med lavt nivå av gambling.
Dette prinsippet har jeg dog personlig aldri klart å følge…
Hausse? Når ble fakta haussing?
Og det var en kommentar til noen over i tråd som kommenterte langsiktig vs kortsiktig vurderinger.
Radforsk og Einarsson har gjort investeringer og fått midler innen Oslo cancer Cluster til å yngle fra en million til noen milliarder.
Du må nesten bare forholde deg til fakta. Er det ikke fantastisk at noen lykkes🥳
Mens vi venter på AZ avtale og Asia avtale for PCIB er det tydelig at AZ er aktive med å implementere sin Asia strategi.
Er Samsung Biologics fremtidig partner også for PCIB?
husk , pcib gir lite info mellom kvartalsrapportene slik at fravær av info godt kan skyldes dette forholdet.
Men dette er kanskje under endring?
Tenker på nyansettelser og om dette kan føre til endringer.
“lite info” ufo!! Dagens solide understatement
Uansett hva Einarsson sier, naar de holder paa saa lenge, etter at vi trodde de skulle vaere ferdige 30.juni. skulle det ikke forundre meg om de forhandler om mer enn fimaNac.
Mulig du har rett solo men jeg tror det er prisen som er problemet for går det veien for vår teknologiplattform så kan den brukes av alle og til mange /muligens alle typer kreft/cellegifter . “Kundegrunnlag” og mulige bruksområder er mao. ENORMT. Derfor er det muligens smart av PCIB å ikke godta ei feit julepølse men heller få små “korinter” i mange år og i fra mange brukere? Jeg tror prisen/avtalen Vaccibody fikk er pianøtter i forhold til hva vår teknoplattform er verd.
Ingen planlagte events. Kan ikke huske at det har vært så få events og radio silence over tid før?
Vurderer at det sier mye om fokus per nu . Full fokus på AZ evalueringen?
https://www.pcibiotech.no/partnering
COLLABORATIONS
PCI Biotech has an excellent track record in its partnering activities. These successful scientific collaborations are not only contributing towards the validation of our technology platform but are also bringing value to our partners.
Where to meet us: List of all events where we are planning to attend during current half year, with a link to the event:
- PARETO Securities’ 11th annual healthcare conference , Stockholm Sweden, 2-3 September 2020. Virtual company presentation 11:00 – 11:30 CEST on September 3rd.
- H.C. Wainwright 22nd Annual Global Investment Conference – September 14-16, 2020 (Virtual Conference). Virtual company presentation 16:00 CEST on September 14th.
Er dette et tegn på at avklaring kan ventes any time?
Nu skal det sies at det ligger i korta at det kommer avklaring. Og det kan umulig være lenge før nu?
Vi fantaserer vel alle om TEKBOT notitsen, der sender puls og blodtryk på 200, mens øjnene lynhurtigt skimmer meddelelsen og hjernen arbejder på højtryk for at regne konsekvenserne ud… Og 30 sek. Senere konstaterer, at man hellere må finde linket til online konferencen de deltager i. For at høre PW sige gggg… News - most soon!!
PW kommer nok med fasiten nu
Han er lærenem. Derfor radio silence før fakta er på bordet?
Kan se at fomo får hjertemassage ku heller ikke forstå hvor den blev af
Vi fantaserer mye om fomo-effekt. Minner da om at denne aksjen ser ut til å være fullstendig glemt utenfor dette forum. Det er ingen interesse hverken på HO eller på Xtrainvestor. Vi som sitter her er vel ferdig investert, så da blir det selvsagt laber omsetning i aksjen.
Såvidt jeg kan tolke kursen i PCIB er det ikke mye FOMO tendenser, håper heller ikke at det rekker å komme en gang til.
Med denne stillheten tror og håper jeg som skrevet i et innlegg for et par uker siden at plutselig en dag smeller det og lenge før 31.12.
Om kursen er 46 eller 86 er jeg overbevist om at vil bety null og niks for innholdet i avtalen.
La oss nå først se at det blir noen inntektsbringende avtale.
Det spiller ingen rolle om vi må vente et år til, dersom PW sier at det er von i hangande snøre .