Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

fy, trodde det var tekbot :rofl:

7 Likes

Bare en algoritme som skummer fløten, men veldig irriterende når du selv skal kjøpe/selge. Daytradere er en utdøende rase.

Mange her som burde benytte dagens kurs til å justere porteføljen sin ned et hakk. Iallefall om det man leser her kan tas for god fisk.

1 Like

vet eg ikke noe om, følger ikke med lenger.(altså for mye innnlegg her til eg orker lese alt, men fikk med meg pds symbolet )

Jeg lurer på om ikke den nye “normalen” nettopp er at det ikke er så nøye med å holde ord og spesielt ikke når det gjelder tidsfrister. Det henger vel også sammen med hvordan arbeidslivet mer og mer har kommet til å fungere. Å avtale “tidsfrister” for så å tøye dem som om det var metervis med gummistrikk, det er ihvertfall blitt mer vanlig. Det er “tidsklemmer” overalt - og som om det var en unnskyldning for å påføre andre stress, stjele andres tid ved å la dem vente, eller til og med vanskjøtte egne barn. Det er jo ikke bra og selvsagt irriterende for oss som sitter fast i fortidens idealer om ærlighet, redelighet og dermed også punktlighet. Men sånn sett ser jeg heller ikke så mye grunn til å kritisere Walday eller noen andre hos PCIB spesielt for dette her eller tolke den uteblitte meldingen hverken den ene eller andre veien.

5 Likes

PW er en fullstendig ordentlig og etterettelig kar. Så jeg er ganske sikker på at han har villet gi markedet en klar melding før utløp av Juni, som han jo har antydet flere ganger.

Men det som kan ha sket er at nu er døra til administrationen lukket, og nu er det styret som jobber. Derfor vil vi ikke høre noe fra Administrationen. Den er iøvrigt hermetisk lukket, og det er ikke muligt å komme i kontakt med dem.

Det kan bety, og jeg understreker kan. At AZ har funnet ut av at de heller vil kjøpe hele Pcib, og at forhandlingerne derfor er gått over i en ny fase og er flyttet til styrelokalet. Og i princippet kan PW ikke sie noe mere.

Spennede er det i alle tilfælde. :slight_smile:

86 Likes

Har du prøve å kontakte de? Jeg forstår det slik at du jevning/periodevis har dialog med de.

1 Like

Det er ikke mange aktiviteter som ikke har blitt påvirket av COVID19. Hvordan kan noen tro at AZ sin evaluering av samarbeidet med PCIB ikke skulle bli påvirket? PCIBs Q1 rapport angir tydelig at selskapets aktiviteter innen forretningsutvikling forventes å bli forsinket av COVID19. Børsmelding kommer når prosessen er fullført og konkludert.

Slapp av for helvete!
FiloD vet ikke det.
Han skriver at det kan ha skjedd.

4 Likes

Selvfølgelig ikke! Han skriver det KAN bety!

1 Like

Ronnny svarer ikke på telefon idag.

12 Likes

Hvis teknologien til pcib er fremtidens leveringssystem, så kan vi ikke se bort fra at AZ vil få konkurranse med å sikre seg det. Det finnes aktører som er større enn AZ. Jonas nevnte at det kan bli budkrig, og det blir spennende å se hvor dette ender.

3 Likes

Sikkert opptatt :wink: Bra det :slight_smile:

Du ringte ham like godt, ja?

1 Like

Ja. Ca 0830. Ville be om børspause men tok ikke telefonen.

18 Likes

Er dette en ny lokalitet for RELEASE? Står ikke oppført som en av de 5 lokalitetene som hittil er registrert for USA.

39 Likes

Dersom det blir oppkjøp, hva tror dere styret og eierene av selskapet ville godtatt? Med hensyn på budkrig, prøv å gi det mest edruelige og ærlige svaret dere tror vil være aktuelt.

  • 150-300kr
  • 301-500kr
  • 501-800kr
  • 801-1000kr
  • 1000+

0 stemmegivere

Flott funn Geoinvestor!

Viser at de jobber med å aktivere sites i USA, til tross for COVID!

Minst 6 sites åpne i USA da.

15 Likes

Mayo!! Whoop!

Den er ny ja, fantastisk funn!!!

Det må være det andre greiene PCIB driver med :stuck_out_tongue:

12 Likes

Hva mener du?